Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

INGELASTE FORUMAVOND MET ?????

Gestart door klompke, februari 21, 2013, 18:57:45

Vorige topic - Volgende topic

klompke

Hallo iedereen


Een  ingelaste forumavond  op woensdag 13 maart as in de kantine't Hert
Aanvang 20.00 UUR
Deuren open 19.30 uur.
Met  DWIGHT LODEWEGES , YPE SMID EN GERALD VD BELT !!!!!!

Komt allen stel vragen en maak kennis met de nieuwe trainer!!!!!

Dokkumer

Geschreeuw op dit forum wordt niet meer getolereerd klompke. Eerste en laatste waarschuwing  :zweep

The king1

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:03:03
Geschreeuw op dit forum wordt niet meer getolereerd klompke. Eerste en laatste waarschuwing  :zweep

Voor deze keer bij hoge uitzondering :thumbsup kan ik het goedkeuren. Heb gelijk zoiets zal er maar weer eens heen. |:)

klompke

#3
Sorry Dokkumer dat wist ik niet dat dit niet mocht maar was niet als schreeuw bedoelt het is eigenlijk meer bedoelt als aandachtstrekker omdat dit de eerste keer is dat we dit op zo'n manier kunnen doen. Is inmiddels veranderd hoop dat onderwerp wel mag  :y

Excuus nogmaals.

groet Klompke

Dokkumer

Het is wel goed klompke, ik weet wel wie je bent en dat het niet zo bedoeld is. Daarom moest ik even stangen :devil In ieder geval mooi om te lezen dat er een extra forumavond komt. Altijd leuk voor de liefhebbers ;)

klompke

Hopen in ieder geval op een volle zaal ruim op tijd nu aangegeven dus media wordt ingeschakeld en dan een volle kantine!!!!

Dokkumer

Ik link het even aan de kalender, dan valt het hier ook nog wat meer op ;)

Goudvinger


Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

John Hiatt

Ik zou Van Basten, Veenstra en Skriemer ook wel willen hebben op forumavond. Dan met het onderwerp: hoe sloop ik een club.

Ronnie tng

Zullen we Lodeweges gelijk even vragen wat hij van de uitkaart vind  8)

Nee leuk z'n forumavond, ben er bij ook al weet ik al hoe de avond verloopt!  8P

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2013, 19:57:06
Ik zou Van Basten, Veenstra en Skriemer ook wel willen hebben op forumavond. Dan met het onderwerp: hoe sloop ik een club.
Hoef je alleen Rinus maar uit te nodigen. Kijk maar naar zijn CV :devil

Clint


klompke

Jij wel Clint je ziet ze vaker vliegen  :y

klompke

Wie gaat er vanavond naar het Hertje ben wel benieuwd hoe de opkomst is.