Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Alles leuk en aardig maar deze jongen moet eens leren niet altijd naar binnen te trekken terwijl het er al verschrikkelijke druk is. En als hij nu eens dichtbij de spits komt op het moment dat deze de bal door kopt haalt hij meer voordeel uit zijn snelheid. En punt 16 komen met een voorzet van de andere kant vaak staat hij er niet maar dat geld voor oebele hetzelfde.

denistel

een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk

MP4L

Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 14:12:53
een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk

omdat arts fan is van bayern munchen?

brambo3004

Citaat van: MP4L op maart 07, 2013, 14:54:22
Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 14:12:53
een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk

omdat arts fan is van bayern munchen?

Ja dat kan wel zo zijn, maar Ribery-Gomez-Robben hebben wel zoveel individuele kwaliteiten. Onze spits dient af en toe eens een voorzetje van de zijkant te krijgen, anders doet ie maar voor de helft mee :wall Er wordt echt nooit van kant gewisseld. Schokker zal niet de back eruit lopen, maar dat compenseert hij wel met zijn trap/voorzet.

MP4L

Wat een hooligan die Tighadouini. Heerlijk, naast het veld net zoon sfeer maker als op het veld!

el haj


TM

Prachtig hoe hij gister te keer ging! Hij was nog gekker in z'n kop dan sommige supporters! |:)

veroen

Zorgen dat je die jongen volgend seizoen lekker in Leeuwarden kan houden.
Is nog jong en groeit nog verder door als ie een goede trainer heeft, daarnaast heeft hij het volgens mij ook prima naar zijn zin en hij komt toch te kort voor vitesse

Yellow Army

Lekker in Liwadden blieve
Area 58

AL

Probeer deze jongen hier volgend seizoen ook te houden. Wat een voetballer zeg!!

brambo3004

Wie de Speaker, jaja, zorgvuldig heeft gelezen, weet dat hij graag bij Cambuur wil blijven, mits we promoveren.

Dokkumer

Genieten van deze jongen, een goede techniek, lef en ook nog eens scorend vermogen. Plus dat hij ook nog eens helemaal lekker gestoord is -zie maandag-.  :thumbsup

Cambuur Liwwadden

EĆ©nmaal besmet met het Cambuur virus:  :0=GEEN GENEZING MOGELIJK!

Adnane heeft een geel/blauw hart.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Destroyer

Ik benoem je nu officieel tot:  Hoolie

Hoop dat je nog een jaartje blijft.  Genieten!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

Niet overdryve meensen, foor de rust was ie foor de keutel. Hij mut 2 helften foeballe en niet alleen de 2e.