Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

ONGELOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :(  ARTS OPROTTE!

John Hiatt

Bakte er gisteren ook niks van. Cijntje had hem helemaal in de zak, dus deze wissel snapte ik wel.

Goudvinger

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:22
Bakte er gisteren ook niks van. Cijntje had hem helemaal in de zak, dus deze wissel snapte ik wel.

Tsja, Adnane zorgde in de tweede helft voor meer dreiging dan Schokker. Had eerder een wissel van Schokker verwacht.

De Gast

Wissel je Adnane dan wissel je de enige speler die nog voor een verrassing had kunnen zorgen. In feite had iedereen na de wissel naar huis kunnen gaan.

Supersub

Soms moet je als trainer een signaal afgeven. Als je juist van iemand verwacht dat diegene op dat moment dat eetje extra moet brengen en dat doet ie dan niet. Dan mag je daar best even een wissel tegenover zetten ipv blijven hopen. Nu gaat hij de volgende wedstrijd misschien wel inzien dat een momentvoetballer in de hoofdklasse leuk is maar in het betaalde voetbal moet je meer zijn dan een momentvoetballer.

denistel

als je een signaal af had willen geven dan had je bakker na 20 min al gewisseld
het is mij een raadsel wat die gister op het veld deed.

Supersub

Ja daar heb je gelijk in. Bakker speelde slecht. Alleen Adnane is iemand die je net dat beetje extra kan geven. En ik vind dat hij dat moet inzien en ook moet inzien in welke momenten het nodig is. En op die momenten gewoon zegt hup geef mij maar de bal. Het lijkt alsof hij op sommige momenten slaapt en ook toeschouwer is van het spel.

denistel

dan mutte ze hem gewoon vaker aanspelen toch.als er 1 is waarvan ik af en toe nog kan genieten dan is het adnane wel hoor.

brambo3004

Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

Lwdscc

Hij had gewoon last van dat geblokte schot in de eerste helft... Werd daarom gewisseld.
Mag hij trouwens ook eens een mindere wedstrijd spelen  8P

denistel

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

brambo3004

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op

gewoon een fan

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:09:50
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op
Dan heb jij niet goed opgelet,ik heb hem toch minimaal 1 keer Cijntje dol zien draaien  :proost
Maar ik ben het ook met jou eens dat hij niet een TOP wedstrijd speelde maar ja wie wel?
Hij probeerde het tenminste nog eens.

brambo3004

Citaat van: gewoon een fan op maart 05, 2013, 16:13:12
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:09:50
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op
Dan heb jij niet goed opgelet,ik heb hem toch minimaal 1 keer Cijntje dol zien draaien  :proost
Maar ik ben het ook met jou eens dat hij niet een TOP wedstrijd speelde maar ja wie wel?
Hij probeerde het tenminste nog eens.

Klopt, hij kwam er 1x langs. Ik vond Makrini (zoals altijd) goed en Bijker wel oke. De rest heb ik me alleen maar aan lopen ergeren.

MP4L

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:52:27
Tsja, Adnane zorgde in de tweede helft voor meer dreiging dan Schokker. Had eerder een wissel van Schokker verwacht.

mee eens