Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Leuk allemaal dat iedereen een centrumspits erbij wil hebben, maar die gaat er denk ik toch niet komen. De TS heeft vooraf gekozen voor Hemmen Barto Cristovao en dat zijn al 3 spelers voor 1 positie. Met een vleugelaanvaller erbij kunnen andere spelers weer naar eigen posities toe. Vind het persoonlijk jammer dat Tighadouini geblesseerd is, dat maakt de kans op terugkomen ook meteen een heel stuk kleiner...

el haj

Citaat van: justremco op augustus 22, 2013, 10:07:44
Vind het persoonlijk jammer dat Tighadouini geblesseerd is, dat maakt de kans op terugkomen ook meteen een heel stuk kleiner...

Maar het maakt de kans dat we hem in januari een contract aan kunnen bieden íets groter.  :y

Goudvinger

Volgens mij kan er voorlopig wel een slotje op dit topic  :0=

veroen

Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 13:38:12
Volgens mij kan er voorlopig wel een slotje op dit topic  :0=

helemaal correct, Dokkie doe je ding! aan de ketting dit topic ;) :zweep

speculeter

Ze zochten nog een vleugelspeler.
dat word ws Savic.
dus id....slotje!