Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 02:00:10
Gehoord op VI net; PEC kocht Mokhtar voor 150.000 van PSV
Dat heet durven investeren...
Adje kost hetzelfde maar Cambuur doet het (nog) niet
Kijk wat er van Mokhtar is geworden
1+1 = 2  :devil
ja lach maar .Mokthar Twente ;Tiga Zwolle

speculeter

Zou het?
Adje dan naar zwolle?

Puma

Vitesse wil Adje niet laten gaan, verhuur: nee.

dit is mien club

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 12:56:36
Vitesse wil Adje niet laten gaan, verhuur: nee.

Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.
 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Puma

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2013, 13:14:45
Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.


Gister zelf met Adje gesproken. Misschien dat Vitesse wel wil verkopen, maar niet verhuren.  ;)

En aangezien Cambuur niet gaat betalen... tenminste dat neem ik aan.

Clint

Dan lijkt het mij iets voor het spelersfonds. Deze jongen heeft normaliter altijd weer verkoopwaarde.

Dokkumer

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 14:25:02
Gister zelf met Adje gesproken. Misschien dat Vitesse wel wil verkopen, maar niet verhuren.  ;)

En aangezien Cambuur niet gaat betalen... tenminste dat neem ik aan.
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

De club heeft voor dit jaar een winst van +/- 500.000 euro begroot. Wellicht is het in ons voordeel om daar toch een klein deel van op te snoepen voor de komst van Tigha.
Aan de andere kant, hemelen wij deze jongen niet te veel op met een onrealistisch verwachtingspatroon als gevolg?
In Henk en Sandor we trust

Puma

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

Kan wel oud nieuws zijn, maar zo ligt de situatie dan nog steeds.
En ga natuurlijk ook niet alles hier neer droppen... wat ie allemaal verteld heeft!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 15:49:39
Kan wel oud nieuws zijn, maar zo ligt de situatie dan nog steeds.
En ga natuurlijk ook niet alles hier neer droppen... wat ie allemaal verteld heeft!

en je gaat hier wel neerdroppen, dat je ook niet gaat neerdroppen wat ie allemaal verteld heeft........

8P 8P 8P
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Area 58

richard

Zijn vast bezig met een andere oplossing.....

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op augustus 20, 2013, 12:15:07
ja lach maar .Mokthar Twente ;Tiga Zwolle
Sunderland; Ik bedoelde meer; Als Tigha ook 150K kost dan moet Cambuur ook durven investeren want het loont! Kijk naar Mokhtar
Sorry voor de verwarring! Wil Adje hier, NEVER BIJ OLLE  :0=

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 02:00:10
Gehoord op VI net; PEC kocht Mokhtar voor 150.000 van PSV
Dat heet durven investeren...
Adje kost hetzelfde maar Cambuur doet het (nog) niet
Kijk wat er van Mokhtar is geworden
1+1 = 2  :devil

Precies! Want Cambuur heeft daar ook zulke goede ervaringen mee!  :devil

KristCambuur

Zal wel niet komen, helaas :(
Cambuur till I die!