Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel


CambuurArnhem

#812
Gelukkig hadden de nr 2 en 3 ook een offday. Maar was de eerste nederlaag van 021 begreep ik aanvankelijk, toch lullig om net dan te gaan kijken. Kan gebeuren...
Even opgezocht, ze hadden w?l al een keer verloren.
Speelden ook een tijd met 10 man, na een rode kaart.

Arno A

Nou moeten jullie ook naar Rotterdam en Enschede. Rt 10 mei / 15 u en Enschede 31 mei  half ??n. Rt = Varkenoord veld 4.

Twee keer winnen en het LENTEKAMPIOENSCHAP is binnen. Drie keer winnen =  THUISVOORDEEL op 7 juni. vs Feyenoord. Kooi Stadion ga ik van uit. Komt dat zien. Komt dat zien. Nog twee tegen PB en Co.

Ik zou wel mee willen naar Rotterdam. Enschede moet je een beetje vroeg op en weg. Maar voor een kampoienschap?

Op 24 mei zou leuker als kampioenswedstrijd zijn als voorwedstrijd voor Cambuur 1?

Het moet allemaal nog natuurlijk.

Feyenoord promoveert rechtstreeks naar de Tweede Divisie bij het landskampioenschap op 7 juni. Wij krijgen Sparta er voor terug. Wanneer Sparta niet in de top 9 eindigt tenminste. Maar dat is bijna niet meer mogelijk.

Ik denk dat er wel (een) speler(s) zullen vertrekken naar (een) Eredivisieclub(s) van onze O 21. Hebben niet allemaal al een (bescheiden) contract . Alleen Visser, Henstra ( loopt af op 1jul) , Jonker  en  van der Veen en misschien nog meer?

Ik zou Henstra snel vastleggen maar ja... wie ben ik nou helemaal.

Noordcambuur


Ohoho wat een scheidsrechter deze man kon er helemaal niks van heel triest.
Vitesse heeft gewonnen dankzij de scheidsrechter  :(

Bankzitter

Een aantal O21 heeft een contract dus zijn niet zomaar op te halen:
Kooistra: 2027
Visser: 2026+ optie
vd Veen: 2026+ optie
Jonker: 2026+ optie
Marsman: 2026
Henstra: 2025+ optie

Bakkati geen contract, dus hopelijk kunnen we die ook nog vastleggen.

RG

Klopt niet wat Arno A. zegt.
Feyenoord moet eerst Sparta dan nog verslaan voordat ze naar de tweede divisie promoveren.


RG

Mijn mening is beslissingwedstrijd mooi in oude stadion laten spelen. Dat zijn de jongens ook gewend en mooie bijkomstigheid dat het dan ook stoeltjesophaaldag is. Paar duizend man op de tribune en na afloop stoeltjes meenemen haha

zeewolde

Citaat van: RG op april 20, 2025, 02:10:54
Klopt niet wat Arno A. zegt.
Feyenoord moet eerst Sparta dan nog verslaan voordat ze naar de tweede divisie promoveren.
klopt ook niet helemaal. Ligt aan de positie van Sparta. Als ze hoog genoeg staan, kunnen ze niet degraderen en komt er geen beslissingswedstrijd.

Arno A

#819
Ik heb alleen gekeken naar de ruimte die er nog is om beslissingswedstrijden te spelen. Comp loopt 31 mei af. Kampioenswedstrijd
tussen Feyenoord en Cambuur 7 juni.  12 juni begint EK . Volgens heeft de KNVB nooit verwacht, dat Feyenoord niet beide comp. zou winnen ( dus na- en lentecompetitie) nu moeten ze alleen nog wel  data voor de duels Sparta - Feyenoord. deze wedstrijd vind niet plaats wanneer Sparta 17e of 18e zou worden. En dat kan niet meer.

Feyenoord zal z'n jeugdinternationals naar het EK ( eventueel later afreizen) kunnen sturen, en spelers van Feyenoord 1 mee laten doen vanaf eind eredivisie.

Want ze willen maar al te graag de Tweede Div. in .  Sparta staat negen pnt achter de veilige plek 9. Dus ze moeten alle vier wedstrijden winnen.

Misschien dat er nog geschoven wordt met de speeldata. Nu is 26 apr en 17 mei vrijgehouden. Feyenoord kan nu vanaf 18 mei al de sterkste spelers opstellen . En wanneer je 26 apr en 17 mei speelt is dat in hun nadeel , en kunnen wij alle jeugdspelers inzetten in de nc.  Ze zijn een beetje bang / toch niet zo veel vertrouwen in hun jeugd / onderschatten een clubje als Cambuur. Maar we komen er aan . Maak je borst maar nat daar in FC Rampstad. 010 020 etc. Alleen hoe snel ???
Dus dan eerst Fey - Spa en dan de return allemaal in juni. Twee weekjes vakantie en dan op naar het nwe seizoen.....

ik heb het zo gedestilleerd uit deze wirwar;

https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/23549/pd-regeling-beloftenteams-in-1e-en-2e-divisie-en-o21-divisie-2024-25

Klopt het niet dan hoor ik het graag , dan moet ik terug naar de schoolbanken als zij-intromer ofzo. Ze zien me aankomen daar...

Maar ik vrees een beetje voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Is er een beetje objectieve scheidsrechter? Gele en rode kaarten en blessures zijn natuurlijk in het nadeel van ons. Want smallere selectie dan GrootFeyenoord. En Feyenoord zal misschien veel doen om hun promotiekansen te vergroten. Ergens op een bijveldje maar wel te volgen via een stream.

Naastismis

Als Feyenoord de wedstrijd om het kampioenschap niet wint hoeven ze sowieso niet tegen Sparta.

Arno A

Citaat van: Naastismis op april 20, 2025, 16:19:47
Als Feyenoord de wedstrijd om het kampioenschap niet wint hoeven ze sowieso niet tegen Sparta.

Wat gaat Feyenoord doen? Bij winst tegen ons moeten wij de allerlaatste wedstrijd winnen om het thuisvoordeel te hebben in de finale. Of laten ze deze wedstrijd lopen in de wetenschap dat ze een week later de bekerfinale spelen. En vanaf 19 mei kunnen beschikken over  spelers van Feyenoord 1.

Ik denk dat Feyenoord zich puur gaat richten op de vier finales , en de andere vier wedstrijden voor lief neemt. Zij verwachten ( moeten) een ( eventuele) finale bij ons te winnen om te kunnen promoveren.

Arno A

Zaterdag half twee tegen (Mien)JongGrun . Half vijf virtueel lentekampioen? En dan nog de schaal? Zou wat zijn  |:) :scc

michello

#823
021 1-0 voor. Feyenoord 021 verloren. Als PEC - GAE gelijk eindigt (en zelf de voorsprong vasthoud) is 021 lentekampioen

denistel

Citaat van: michello op mei 03, 2025, 14:31:33
021 1-0 voor. Feyenoord 021 verloren. Als PEC - GAE gelijk eindigt (en zelf de voorsprong vasthoud) is 021 lentekampioen

zelf 3-0 gewonnen hop hop