Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Past zeker goed hier. Mooi man.

Noordcambuur

O21 gaat onderuit thuis tegen Volendam 0 - 3 was niet best.
Veel jongens zitten nu bij de 1e selectie?

Noordcambuur

Slecht weekend voor de jeugdelftallen alleen o14 heeft gewonnen rest van de elftallen allemaal verloren.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2023, 17:32:25
O21 gaat onderuit thuis tegen Volendam 0 - 3 was niet best.
Veel jongens zitten nu bij de 1e selectie?

ja dat zijn keuze,s maar voor de o21 natuurlijk minder en spelen nu
hoogste niveau

Noordcambuur

Een beter jeugd weekend  o14 - o16 - o18 hebben gewonnen.
Alleen o21 verloren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeft een team in Apeldoorn gespeeld? daar is de bus gesignaleerd  :)
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2023, 22:02:25
Heeft een team in Apeldoorn gespeeld? daar is de bus gesignaleerd  :)

o 21 moest naar de Graafschap denk dat zei het waren

Noordcambuur

Gisteren heeft o21 hun eerste wedstrijd gewonnen met 1 - 0 tegen ADO.
De eerste 3 punten zijn binnen van de competitie volgende week tegen Feijenoord uit.

SCC

Zaterdagochtend even in Jelsum geweest bij de o12 tegen H'veen o12.
Machtig voor die mannetjes: Henk de Jong vooraf in de kleedkamer en ook Dani?l van Kaam was toeschouwer.
Mooi duel. Na 160 minuten won H'veen het uiteindelijk wel, maar qua niveau was het echt goed en absoluut aan elkaar gewaagd. En dan te bedenken dat de jeugd van H'veen al een seizoen langer in wedstrijdverband met elkaar speelt en al 2 jaar langer met elkaar (gericht) traint.
Hoog tempo hoor, zo'n o12 al. Veel strijd, mooi om te zien.

Poetser

Citaat van: SCC op september 25, 2023, 09:51:28
Zaterdagochtend even in Jelsum geweest bij de o12 tegen H'veen o12.
Machtig voor die mannetjes: Henk de Jong vooraf in de kleedkamer en ook Dani?l van Kaam was toeschouwer.
Mooi duel. Na 160 minuten won H'veen het uiteindelijk wel, maar qua niveau was het echt goed en absoluut aan elkaar gewaagd. En dan te bedenken dat de jeugd van H'veen al een seizoen langer in wedstrijdverband met elkaar speelt en al 2 jaar langer met elkaar (gericht) traint.
Hoog tempo hoor, zo'n o12 al. Veel strijd, mooi om te zien.

Dat zal wel een slijtageslag geweest zijn voor die jonkjes.

2x 80 minuten.

denistel

Citaat van: Poetser op september 25, 2023, 10:46:53
Dat zal wel een slijtageslag geweest zijn voor die jonkjes.

2x 80 minuten.

spelen in 4 blokken maar volgens mij 80 min in totaal en met met 2 teampjes tegelijk

SCC

Klopt, bij twin games wordt de selectie in 2 teams verdeeld (iedere week wisselende samenstelling van de teams).

Dan spelen ze 2x 20 minuten (met 2 min pauze, dus niet even naar de kleedkamer en wat ranja/ thee).
Na die 40 minuten wisselen de ploegen van tegenstander en spelen ze weer 2x 20 minuten.

Oftewel, iedere speler (team) speelt 80 minuten (met geen rust, behalve even de wisselbeurten, ze mogen doorwisselen).
Dus de totale uiteindslag gaat dan over 160 minuten (beide ploegen 80 minuten).

Noordcambuur

Mooi puntje vandaag tegen Feijenoord.
Cambuur o21 speelde de hele tweede helft met 10 man ivm rode kaart :rodekaart

Noordcambuur

Vandaag heeft Iwan Henstra ( 16jaar)een kontrakt getekend tot 2025 + 1 jaar optie.
Speelt zijn wedstrijden al o21 knap hoor .
Gefeliciteerd Iwan en veel succes  :thumbsup

SCC

O14 wint uit van PSV in de beker (na strafschoppen).
O12 wint uit in de competitie tegen de Graafschap.

Lekker bezig jongens