Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Culturele Hoofdstad en Cambuur?

Gestart door renesmidje, februari 17, 2013, 19:59:08

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

heeft Leeuwarden alweer een feestje verziekt voor Eindhoven  _O_

fred

Citaat van: chef-lwd op september 06, 2013, 17:02:52
Cambuur in de spotlights?

wat heeft cambuur hier mee te maken.
cambuur is strijd, passie en beleving  |:)

chef-lwd

Citaat van: fred op september 06, 2013, 17:11:09
wat heeft cambuur hier mee te maken.
cambuur is strijd, passie en beleving  |:)

ik zie Cambuur als een van de fundamenten van onze cultuur  :thumbsup
Cambuur is mien wief

Nightmarelwd

We zullen het zien de komende maanden jaren
MI-Sider for Life

KristCambuur

Citaat van: peter op september 06, 2013, 17:02:21
Leeuwarden in the picture...
hier hoort mooi.nieuw stadion bij!!
Inderdaad! Dat was ook meteen mijn gedachte,  :0= nieuw stadion!
Cambuur till I die!


fred

Citaat van: chef-lwd op september 06, 2013, 17:13:52
ik zie Cambuur als een van de fundamenten van onze cultuur  :thumbsup

oke oke een vreettent van v. Kammen bij Cambuur het oek wel wat....




































mits de bamihappen warm zijn van binnen  :devil

pvanbuijtene

Prachtig plaatje

[verwijderd door de beheerder]

chef-lwd

Citaat van: fred op september 06, 2013, 17:27:38
oke oke een vreettent van v. Kammen bij Cambuur het oek wel wat....




































mits de bamihappen warm zijn van binnen  :devil

Dat is uiteraard onderdeel van de vlijmscherpe criteria  :y
Cambuur is mien wief

drg

kut kut kut KUT  :0=


daar  gaat het belastinggeld weer... dadelijk alle wegen in Leeuwarden groen met witte strepen en overal die bebloede vlaggen?!

Als ik alles mag geloven wat ze nu hebben gepresenteerd komt het mooiste culturele stuk van Leeuwarden natuurlijk weer niet voor in de plannen godverdomme, dat stadion zal wel weer tot na 2018 moeten wachten zeker

Eewal

Citaat van: drg op september 06, 2013, 17:35:37
kut kut kut KUT  :0=


daar  gaat het belastinggeld weer... dadelijk alle wegen in Leeuwarden groen met witte strepen en overal die bebloede vlaggen?!

Als ik alles mag geloven wat ze nu hebben gepresenteerd komt het mooiste culturele stuk van Leeuwarden natuurlijk weer niet voor in de plannen godverdomme, dat stadion zal wel weer tot na 2018 moeten wachten zeker

haha, denk eens verder dan dat mafkees...

drg

Citaat van: Eewal op september 06, 2013, 17:46:30
haha, denk eens verder dan dat mafkees...

Ja ik denk constant verder, maar ik zie het nut van een gesubsidieerde 'kunst' festival niet in. Zal uiteraard goed zijn voor de stad maar ik hoor ze meer 'provincie, provincie' roepen dan Leeuwarden.

SCC-J

Citaat van: drg op september 06, 2013, 17:52:36
Zal uiteraard goed zijn voor de stad maar ik hoor ze meer 'provincie, provincie' roepen dan Leeuwarden.
Dat irriteert mij ook mateloos

Eewal

Citaat van: drg op september 06, 2013, 17:52:36
Ja ik denk constant verder, maar ik zie het nut van een gesubsidieerde 'kunst' festival niet in. Zal uiteraard goed zijn voor de stad maar ik hoor ze meer 'provincie, provincie' roepen dan Leeuwarden.

ik neem mafkees terug! maar ik denk dat dit heel erg goed voor onze stad kan uitpakken.. Leeuwarden in the picture is sowieso goed.. mocht deze stad meer gaan bloeien, dan gaat Cambuur ook zeker hier van profiteren!

Harry L.

Citaat van: drg op september 06, 2013, 17:52:36
Ja ik denk constant verder, maar ik zie het nut van een gesubsidieerde 'kunst' festival niet in. Zal uiteraard goed zijn voor de stad maar ik hoor ze meer 'provincie, provincie' roepen dan Leeuwarden.

Natuurlijk niet man. Dit is de ultieme kans om een mooi stadion te bouwen. Kan de gemeente het mooi huren om evenementen in te organiseren. Het is nu of nooit |:)