Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Culturele Hoofdstad en Cambuur?

Gestart door renesmidje, februari 17, 2013, 19:59:08

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Lwd79 op januari 17, 2018, 09:56:10
Eerst maar eens kijken of dat elite feestje uit kan. De bezoekers aantallen zijn verre van duidelijk en het verwachte financiële effect ook niet.

Ik denk niet dat jij het in de portemonnee gaat voelen. Wat heeft Cambuur de gemeente de afgelopen 50 jaar wel niet gekost.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op januari 17, 2018, 10:22:43
Ik denk niet dat jij het in de portemonnee gaat voelen. Wat heeft Cambuur de gemeente de afgelopen 50 jaar wel niet gekost.
komop Cor dat valt gerust mee kijk eens naar andere clubs.
En hoelang lopen we al met CH 2018 op het shirt.

Dokkumer

Citaat van: Cor op januari 17, 2018, 09:12:47
Als je dat denkt heb je je nooit verdiept in de achterliggende ideeën vanCH2018
Ehm een onder valse voorwendselen binnengehengelde promotiecampagne voor de hele provincie?
Toen ben ik namelijk afgehaakt.

sunderland

Citaat van: Cor op januari 17, 2018, 10:22:43
Ik denk niet dat jij het in de portemonnee gaat voelen. Wat heeft Cambuur de gemeente de afgelopen 50 jaar wel niet gekost.
heb jij er wat aan als de hotels vol zitten? Ik niet. De harmonie moet jaarlijks nog 2.75 milj bij en dat is dan geen enkel probleem.Dat zijn dingen die vreemd zijn als mensen zeuren over ons nieuwe stadion waar geen geld in mag

Cor

Citaat van: sunderland op januari 19, 2018, 13:02:50
heb jij er wat aan als de hotels vol zitten? Ik niet. De harmonie moet jaarlijks nog 2.75 milj bij en dat is dan geen enkel probleem.Dat zijn dingen die vreemd zijn als mensen zeuren over ons nieuwe stadion waar geen geld in mag

Dat laatste is volgens mij meer iets vanuit Europa. Ik heb er niks aan wanneer de hotels vol zitten maar ik heb er ook niks aan wanneer ze leeg zijn. Met andere woorden, het zal mij jeuken. Als er geen CH2018 was geweest had ik ook niks Mere of minder gehad. Persoonlijk vind ik het een typisch Nederlandse gewoonte geworden om altijd over het geld van een ander te zeuren.

En wat ik in mijn vorige post ook heb gezegd, er is de afgelopen 50 jaar meer dan genoeg bijgesprongen door de gemeente maar we vergeten snel.

Ik hoop dat CH2018 een groot succes wordt en ik ga ervan uit dat wij een prachtig stadion krijgen dat er voor gaat zorgen dat we eindelijk daar gaan spelen waar we vinden dat we horen!

Cor

Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2018, 11:53:54
Ehm een onder valse voorwendselen binnengehengelde promotiecampagne voor de hele provincie?
Toen ben ik namelijk afgehaakt.

Dan is het misschien toch de moeite waard om er weer eens wat meer over te lezen  :proost

Vlampiep

Citaat van: Cor op januari 19, 2018, 16:37:42
Dat laatste is volgens mij meer iets vanuit Europa. Ik heb er niks aan wanneer de hotels vol zitten maar ik heb er ook niks aan wanneer ze leeg zijn. Met andere woorden, het zal mij jeuken. Als er geen CH2018 was geweest had ik ook niks Mere of minder gehad. Persoonlijk vind ik het een typisch Nederlandse gewoonte geworden om altijd over het geld van een ander te zeuren.

En wat ik in mijn vorige post ook heb gezegd, er is de afgelopen 50 jaar meer dan genoeg bijgesprongen door de gemeente maar we vergeten snel.

Ik hoop dat CH2018 een groot succes wordt en ik ga ervan uit dat wij een prachtig stadion krijgen dat er voor gaat zorgen dat we eindelijk daar gaan spelen waar we vinden dat we horen!
In bijna alles kan ik wel met je mee gaan, maar mijn jeuk zit in het feit dat dit elitaire feestje is opgezet met heel veel gemeenschapsgeld.
Het is maar de vraag wat CH 2018 oplevert, want de eventuele tekorten zullen wederom te laste komen van de gemeenschap.


Cor

Citaat van: Vlampiep op januari 19, 2018, 18:26:13
In bijna alles kan ik wel met je mee gaan, maar mijn jeuk zit in het feit dat dit elitaire feestje is opgezet met heel veel gemeenschapsgeld.
Het is maar de vraag wat CH 2018 oplevert, want de eventuele tekorten zullen wederom te laste komen van de gemeenschap.

En nogmaals mijn vraag, als er geen CH2018 was geweest wat had je dan extra gehad in de maand? Of wat was er dan anders gegaan in Leeuwarden. Ik zou zeggen, eerst afwachten en pas klagen wanneer blijkt dat het inderdaad niks is en veel te veel heeft gekost. En waarom elitair? Ik heb er zin in maar ben zeker geen elite en met mij velen.

Lore

Citaat van: Cor op januari 19, 2018, 22:23:42
En nogmaals mijn vraag, als er geen CH2018 was geweest wat had je dan extra gehad in de maand? Of wat was er dan anders gegaan in Leeuwarden. Ik zou zeggen, eerst afwachten en pas klagen wanneer blijkt dat het inderdaad niks is en veel te veel heeft gekost. En waarom elitair? Ik heb er zin in maar ben zeker geen elite en met mij velen.

De start is in ieder geval prima. 40.000 bezoekers (dan kan je moeilijk elitair noemen toch?) en een uur lang Leeuwarden-promotie met een kijkcijfersdichtheid van 885.000.

DayDreamer

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 17:16:36
De start is in ieder geval prima. 40.000 bezoekers (dan kan je moeilijk elitair noemen toch?) en een uur lang Friesland-promotie met een kijkcijfersdichtheid van 885.000.

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2018, 19:54:26


Zeker een punt, maar goed! ik ben benieuwd wat het jaar gaat brengen. Daarna kunnen wij eens oordelen.