Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

papier

Je mag best hardop uitspreken dat je een play off plek wil halen en verwacht. Dat je daarbij zegt dat Henk het vertrouwen behoudt en sowieso het seizoen afmaakt is wat mij betreft ook prima. Krediet heeft hij nog steeds ondanks het walgelijke slechte jaar onder hem. Ik zie Henk er niet met de pet naar gooien als hij weet dat hij wel in het zadel blijft dit seizoen. Die wil het liefst ook gewoon winnen met goed voetbal.

beam

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2024, 18:30:52
Waar blijft het bestuur? Nu moet Henk naar buiten brengen wat er speelt en waarom.
Wat een suuten dit bestuur. Vind het heel laf, ze moeten nu vierkant achter Henk gaan staan maar je hoort helemaal niks.
Ze moeten als bestuur en directie de druk bij Henk en de "jonge mensen en jonge spelers" weghalen.
Naar buiten treden dat dit nieuwe traject waar met zijn allen (directie bestuur en TS) voor gekozen hebben, de manier is om stappen te kunnen maken. dat ze deze lijn ook de komende jaren aan gaan houden. Dus met jonge spelers die stappen kunnen maken en die waarde kunnen cre?ren op het veld. dat ze niet kijken naar de resultaten op korte termijn. Dit betekend ook dat het wisselvallig gaat zijn en er veel leermomenten komen.

Vlampiep

Citaat van: beam op oktober 04, 2024, 10:32:40
Ze moeten als bestuur en directie de druk bij Henk en de "jonge mensen en jonge spelers" weghalen.
Naar buiten treden dat dit nieuwe traject waar met zijn allen (directie bestuur en TS) voor gekozen hebben, de manier is om stappen te kunnen maken. dat ze deze lijn ook de komende jaren aan gaan houden. Dus met jonge spelers die stappen kunnen maken en die waarde kunnen cre?ren op het veld. dat ze niet kijken naar de resultaten op korte termijn. Dit betekend ook dat het wisselvallig gaat zijn en er veel leermomenten komen.
Dit bestuur blijft aan de zijkant terwijl ze zeer bewust hebben gekozen voor een 3 jarige termijn van opbouw naar de eredivisie,,dit met veel jeugd en enkele spelers 30+. Nu blijkt dat het niet gaat zoals verwacht, dit mede door bewuste keuzes in  het aantrekken  van spelers die nog niet fit zijn,  moet de club een statement maken door Henk in de luwte te houden en aangeven dat dit ook ingecalculeerd is en Henk de ruimte geeft om gaande de  competitie te komen tot het doel,,de eerste 8 plaatsen. Aan het eind van de competitie kan de balans worden opgemaakt en ik verwacht dat iedereen, uitgezonderd Ype weer vol lof is over Henk.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2024, 13:55:43
Dit bestuur blijft aan de zijkant terwijl ze zeer bewust hebben gekozen voor een 3 jarige termijn van opbouw naar de eredivisie,,dit met veel jeugd en enkele spelers 30+. Nu blijkt dat het niet gaat zoals verwacht, dit mede door bewuste keuzes in  het aantrekken  van spelers die nog niet fit zijn,  moet de club een statement maken door Henk in de luwte te houden en aangeven dat dit ook ingecalculeerd is en Henk de ruimte geeft om gaande de  competitie te komen tot het doel,,de eerste 8 plaatsen. Aan het eind van de competitie kan de balans worden opgemaakt en ik verwacht dat iedereen, uitgezonderd Ype weer vol lof is over Henk.
ja Ype is ook achterbaks! Nare mensen zijn dat. Mensen die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze veel geld hebben.

sunderland

Citaat van: beam op oktober 04, 2024, 10:32:40
Ze moeten als bestuur en directie de druk bij Henk en de "jonge mensen en jonge spelers" weghalen.
Naar buiten treden dat dit nieuwe traject waar met zijn allen (directie bestuur en TS) voor gekozen hebben, de manier is om stappen te kunnen maken. dat ze deze lijn ook de komende jaren aan gaan houden. Dus met jonge spelers die stappen kunnen maken en die waarde kunnen cre?ren op het veld. dat ze niet kijken naar de resultaten op korte termijn. Dit betekend ook dat het wisselvallig gaat zijn en er veel leermomenten komen.
daarom schreef ik dat ook. Ze slaan heel bewust die weg in zei Henk. Dus ook 2 pionnen dragers naast Henk. Dan moet in de mindere tijd iemand van het bestuur naar buiten treden. Ze laten hem nu zwemmen terwijl hij het al zo moeilijk heeft ook mede door datzelfde bestuur

De Gast

Klopt als een bus. Moet zichzelf verdedigen voor de camera. Van directie hoor je niks. En daar zijn ze helaas heel goed in. Ik denk dat ze gewoon niet weten wat ze moeten zeggen.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2024, 16:51:13
Klopt als een bus. Moet zichzelf verdedigen voor de camera. Van directie hoor je niks. En daar zijn ze helaas heel goed in. Ik denk dat ze gewoon niet weten wat ze moeten zeggen.
Misschien moeten we als supporters overwegen zelf een statement te maken en die pluche bekleders duidelijk maken dat we massaal achter Henk staan. De achterbakse wijze waarop bv een Ype Smit zich manifesteerde en probeert zijn gram te willen halen tot eerdere onvrede met voormalige trainerstaf is walgelijk en dit bestuur moet er voor waken dat die patser van een Ype geen onrust binnen de zakenclub en sponsoren gaat veroorzaken.

Destroyer

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2024, 14:42:08
ja Ype is ook achterbaks! Nare mensen zijn dat. Mensen die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze veel geld hebben.

Natrappen is nu eenmaal makkelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

natrappen naar Ype is ook niet sjiek denk dat we zonder hem nog veel verder weg
waren geweest,

Bristol City

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2024, 14:45:53
daarom schreef ik dat ook. Ze slaan heel bewust die weg in zei Henk. Dus ook 2 pionnen dragers naast Henk. Dan moet in de mindere tijd iemand van het bestuur naar buiten treden. Ze laten hem nu zwemmen terwijl hij het al zo moeilijk heeft ook mede door datzelfde bestuur
Wat weest dou dur nou van juh

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 04, 2024, 19:09:38
natrappen naar Ype is ook niet sjiek denk dat we zonder hem nog veel verder weg
waren geweest,
Ype weet zelf niet eens war sjiek betekent, hij neeft inderdaad met het van ? 750.000 de club weten te redden,  maar geeft hem niet het recht zich als erelid nu zijn gram te halen op onze trainer die in zwaar weer verkeert. :R

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op oktober 04, 2024, 19:09:38
natrappen naar Ype is ook niet sjiek denk dat we zonder hem nog veel verder weg
waren geweest,
Tja denistel maar wat hij nou doet is verre van sjiek. Heeft inderdaad ons erg geholpen jaren geleden maar de man denkt dat een vrijbrief is om allemaal onzin uit te kramen. Is helaas niet meer serieus te nemen

Stiens

Laat die Ype naar de hel lopen. Wat een mispunt.  :0=

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2024, 20:57:08
Ype weet zelf niet eens war sjiek betekent, hij neeft inderdaad met het van ? 750.000 de club weten te redden,  maar geeft hem niet het recht zich als erelid nu zijn gram te halen op onze trainer die in zwaar weer verkeert. :R
Als erelid verwacht je inderdaad chiquer gedrag van m. In plaats van een soort van rancuneus om zich heen slaan
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 04, 2024, 19:09:38
natrappen naar Ype is ook niet sjiek denk dat we zonder hem nog veel verder weg
waren geweest,
iedere reactie van Ype was 1 waar rancune achter zat. Dat is gemeen. Geloof mij nu maar dat Ype nare streken heeft.