Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 12, 2024, 21:35:21
Wel opvallend dat we weer teruggaan van een Technisch Directeur naar een Technisch Manager.

Zeker opvallend, maar ik hoop dat het de uitkomst is van reflectie in de Raad van commissarissen / directie. Reijnen had geen enkele management ervaring en werd gelijk in een directierol aangenomen. Op basis van welke criteria is volstrekt onduidelijk. Die jongen was bewezen goed in voetballen en misschien zou het een hele goede TD zijn geworden, maar dat zou dan wel een enorme gok zijn geweest. En ik denk niet dat je kan gokken met directierollen.


janou

Citaat van: papier op februari 13, 2024, 08:23:16
Daar kan ik me wel in vinden maar ik zou dat zeker niet toeschrijven aan Reijnen. Als je kijkt naar de selectie en de spelers die het meest naar behoren presteren dan zijn dat spelers die er al waren voor de komst van Reijnen. Je kan niet altijd 6 gooien dus dat Reijnen ook mindere transfers heeft dat hoort erbij. Alleen het halen van Van Osch ?n Reiziger met Minnema op de bank is in mijn optiek een voorbeeld van een zeer armoedige technische keuze. Datzelfde geldt voor het halen van El Hilali in relatie tot ons type voetbal.

Ik vind dat verhaal van Minnema zo'n bullshit. Als hij echt de beste zou zijn, hadden alle voorgaande trainers hem al opgesteld. Daarnaast heeft V Osch in de Eredivisie bewezen een prima trainer te zijn. W.b.t. El Hilali kan je inderdaad je twijfels hebben. Als we kijken naar de selectie die er al was, is die vooral gekomen door Foeke, en die werd hier ook verguisd.

Als je kijkt naar het grotere plaatje, staat er een talentvolle selectie die zich aankomende jaren goed kan ontwikkelen. De meeste spelers die Reijnen heeft gehaald zijn gewoon prima versterkingen voor een club met onze begroting. Caschilli, Fedde de Jong, vastleggen van Balk.



Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 09:40:36
Daarnaast heeft V Osch in de Eredivisie bewezen een prima trainer te zijn.

Ah, das mooi. De opvolger van Henk hebben we al binnen dus :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

janou

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2024, 10:01:49
Ah, das mooi. De opvolger van Henk hebben we al binnen dus :D

Oeps foutje :) Moest keepert zijn uiteraad :).

sunderland

Citaat van: janou op februari 12, 2024, 22:57:01
Dat is jouw mening. Ik vind dat er voor het geld dat beschikbaar is, er een prima selectie staat die het elke club lastig kan maken.
ze hebben wel zwaar gefaald met Ultee natuurlijk. En alles maar  laten gebeuren. Had absoluut niet gehoeven

papier

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 09:40:36
Ik vind dat verhaal van Minnema zo'n bullshit. Als hij echt de beste zou zijn, hadden alle voorgaande trainers hem al opgesteld. Daarnaast heeft V Osch in de Eredivisie bewezen een prima trainer te zijn. W.b.t. El Hilali kan je inderdaad je twijfels hebben. Als we kijken naar de selectie die er al was, is die vooral gekomen door Foeke, en die werd hier ook verguisd.

Als Minnema niet goed genoeg is moet je hem laten gaan. Als je hem als talentvolle keeper bij de selectie wil houden dan moet hij ook dat perspectief houden. Dat neem je helemaal weg door een leeftijdsgenoot tweede keeper te maken. Daar moet je in mijn ogen kiezen voor een bejaarde. Dat is ook geen garantie voor succes (zie Ruiter) maar dan is de boel wel in balans. Dat vind ik echt een fout in het technisch beleid en dat was de verantwoordelijkheid van Reijnen.

CiteerAls je kijkt naar het grotere plaatje, staat er een talentvolle selectie die zich aankomende jaren goed kan ontwikkelen. De meeste spelers die Reijnen heeft gehaald zijn gewoon prima versterkingen voor een club met onze begroting. Caschilli, Fedde de Jong, vastleggen van Balk.

Het handelen omtrent Balk en Bangura heeft Reijnen goed gedaan, maar dat waren in mijn ogen logische vervolgstappen van ervoor. Van wat hij zelf heeft gehaald is alleen Gabi vooralsnog een echte toevoeging. Voor Fedde geldt dat hij, en dat geldt ook voor El Hilali, zeker een talentvolle speler is die kan doorgroeien maar er is onvoldoende gekeken naar de bezetting op het middenveld. Er is in feite geen keuze in het type speler. Datzelfde zag je op de linksbuiten, daar stond altijd een spits en dat is nu verbeterd door de komst van Anello. Maar goed, dat zal ik Reijnen niet helemaal toeschrijven omdat er een mafketel als Vd Water in de selectie zat.

Dus op basis van het korte verblijf van Reijnen krijgt hij van mij een onvoldoende. Wat overigens niet wegneemt dat ik de gedachte van sommige transfers wel begrijp en onderschrijf. De uitkomst is echter onvoldoende.

papier

Citaat van: sunderland op februari 13, 2024, 11:19:09
ze hebben wel zwaar gefaald met Ultee natuurlijk. En alles maar  laten gebeuren. Had absoluut niet gehoeven

Ultee is natuurlijk door Foeke Booy gehaald, niet door Reijnen.

janou

Citaat van: papier op februari 13, 2024, 11:27:03
Als Minnema niet goed genoeg is moet je hem laten gaan. Als je hem als talentvolle keeper bij de selectie wil houden dan moet hij ook dat perspectief houden. Dat neem je helemaal weg door een leeftijdsgenoot tweede keeper te maken. Daar moet je in mijn ogen kiezen voor een bejaarde. Dat is ook geen garantie voor succes (zie Ruiter) maar dan is de boel wel in balans. Dat vind ik echt een fout in het technisch beleid en dat was de verantwoordelijkheid van Reijnen.

Het handelen omtrent Balk en Bangura heeft Reijnen goed gedaan, maar dat waren in mijn ogen logische vervolgstappen van ervoor. Van wat hij zelf heeft gehaald is alleen Gabi vooralsnog een echte toevoeging. Voor Fedde geldt dat hij, en dat geldt ook voor El Hilali, zeker een talentvolle speler is die kan doorgroeien maar er is onvoldoende gekeken naar de bezetting op het middenveld. Er is in feite geen keuze in het type speler. Datzelfde zag je op de linksbuiten, daar stond altijd een spits en dat is nu verbeterd door de komst van Anello. Maar goed, dat zal ik Reijnen niet helemaal toeschrijven omdat er een mafketel als Vd Water in de selectie zat.

Dus op basis van het korte verblijf van Reijnen krijgt hij van mij een onvoldoende. Wat overigens niet wegneemt dat ik de gedachte van sommige transfers wel begrijp en onderschrijf. De uitkomst is echter onvoldoende.

W.b.t. 2e keeper ben ik het met je eens. Dan is een Reiziger geen hele logische keus als je echt vertrouwen hebt in Minnema. Maar dat zegt i.m.o. ook genoeg over het vertrouwen in Minnema. Daarnaast moet de ervaren keeper dan wel te betalen zijn en goed genoeg.

W.b.t. middenveld en type speler vind ik dat opzich wel prima toch? Hebt een V Mullem gehaald als Cvm extra. Qua types kan je inderdaad afvragen of er geen ander type nodig is ala Maulun. Maar vind er daar maar eens een van die te betalen is. W.b.t. voorhoede ben ik het met je eens dat het mager is. Maar dat komt ook door V.d. Water inderdaad.

Tuurlijk had e.e.a. anders gekund, maar je kan op basis van huidige selectie toch niet zeggen dat Reijnen een waardeloze TD was?

janou

Citaat van: sunderland op februari 13, 2024, 11:19:09
ze hebben wel zwaar gefaald met Ultee natuurlijk. En alles maar  laten gebeuren. Had absoluut niet gehoeven

Ben ik het totaal niet mee eens. Was de beste keuze voor het moment. En het probleem dat Ultee had qua verdedigen, heeft Henk nu ook. Aan de bal vind ik het ook beter hoor. Maar ook onder Ultee waren we de meest scorende ploeg. Los daarvan was er bij de achterban geen klik met Ultee.

Echter staan we nu ook maar 6 punten voor op plek 15 en verliezen ook thuis van Top Oss.



papier

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 11:52:48
W.b.t. 2e keeper ben ik het met je eens. Dan is een Reiziger geen hele logische keus als je echt vertrouwen hebt in Minnema. Maar dat zegt i.m.o. ook genoeg over het vertrouwen in Minnema. Daarnaast moet de ervaren keeper dan wel te betalen zijn en goed genoeg.

W.b.t. middenveld en type speler vind ik dat opzich wel prima toch? Hebt een V Mullem gehaald als Cvm extra. Qua types kan je inderdaad afvragen of er geen ander type nodig is ala Maulun. Maar vind er daar maar eens een van die te betalen is. W.b.t. voorhoede ben ik het met je eens dat het mager is. Maar dat komt ook door V.d. Water inderdaad.

Tuurlijk had e.e.a. anders gekund, maar je kan op basis van huidige selectie toch niet zeggen dat Reijnen een waardeloze TD was?

Dat zeg ik ook niet, maar ik zeg wel dat hij obv zijn korte verbiljf bij ons een onvoldoende krijgt mi. Afhankelijk van de ontwikkeling van Poll/El Hilali/De Jong/Van Mullem zou dit nog anders kunnen maar op dit moment zijn de transfers die hij heeft gehaald in de meeste gevallen niet goed genoeg om het verschil te maken en brengen deze dus in mijn ogen de selectie niet verder in balans. Met als negatieve uitschieter natuurlijk zijn eigen vertrek, dat vind ik echt zeer onverantwoordelijk en onprofessioneel.

papier

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 12:00:11
Ben ik het totaal niet mee eens. Was de beste keuze voor het moment. En het probleem dat Ultee had qua verdedigen, heeft Henk nu ook. Aan de bal vind ik het ook beter hoor. Maar ook onder Ultee waren we de meest scorende ploeg. Los daarvan was er bij de achterban geen klik met Ultee.

Echter staan we nu ook maar 6 punten voor op plek 15 en verliezen ook thuis van Top Oss.

Henk heeft terecht veel krediet en we houden terecht van zijn spelopvatting. Maar feitelijk gezien presteert hij natuurlijk niet veel beter in de competitie dan Ultee (1,53 ipv 1,44 punt per wedstrijd dit seizoen).

Onder Henk wonnen we 3x thuis, onder Ultee ook 3x. Tsja, zeg het maar.

janou

Citaat van: papier op februari 13, 2024, 12:05:05
Dat zeg ik ook niet, maar ik zeg wel dat hij obv zijn korte verbiljf bij ons een onvoldoende krijgt mi. Afhankelijk van de ontwikkeling van Poll/El Hilali/De Jong/Van Mullem zou dit nog anders kunnen maar op dit moment zijn de transfers die hij heeft gehaald in de meeste gevallen niet goed genoeg om het verschil te maken en brengen deze dus in mijn ogen de selectie niet verder in balans. Met als negatieve uitschieter natuurlijk zijn eigen vertrek, dat vind ik echt zeer onverantwoordelijk en onprofessioneel.

Kan ik mij in vinden. Vraag is of je voor het geld betere had kunnen halen. Maar dat zal afhangen van in welke mate de genoemde spelers zich ontwikkelen.

janou

#792
Citaat van: papier op februari 13, 2024, 12:10:33
Henk heeft terecht veel krediet en we houden terecht van zijn spelopvatting. Maar feitelijk gezien presteert hij natuurlijk niet veel beter in de competitie dan Ultee (1,53 ipv 1,44 punt per wedstrijd dit seizoen).

Onder Henk wonnen we 3x thuis, onder Ultee ook 3x. Tsja, zeg het maar.

100% mee eens. Heb zelf ook 100x liever Henk, alleen al qua presentatie naar buiten toe. Maar kan slecht tegen de aversie tegen Ultee, die nooit iets goed heeft kunnen doen. Heb mij ook onder Ultee dit seizoen genoeg vermaakt in thuiswedstrijden (Emmen, Willem II, Den Bosch etc.). 

poelie-lwd

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 12:22:05
100% mee eens. Heb zelf ook 100x liever Henk, alleen al qua presentatie naar buiten toe. Maar kan slecht tegen de aversie tegen Ultee, die nooit iets goed heeft kunnen doen. Heb mij ook onder Ultee dit seizoen genoeg vermaakt in thuiswedstrijden (Emmen, Willem II, Den Bosch etc.).

Ik neem Ultee helemaal niks kwalijk dit in tegensteling tot de mensen die hem een contract voor twee jaar hebben gegeven. Vanaf dag 1 een kansloze exercitie. Mispeer in optima forma.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: janou op februari 13, 2024, 12:22:05
100% mee eens. Heb zelf ook 100x liever Henk, alleen al qua presentatie naar buiten toe. Maar kan slecht tegen de aversie tegen Ultee, die nooit iets goed heeft kunnen doen. Heb mij ook onder Ultee dit seizoen genoeg vermaakt in thuiswedstrijden (Emmen, Willem II, Den Bosch etc.).
Bij Ultee kreeg bijna geen speler het vertrouwen van hem.
Henk geeft veel meer vetrouwen wat dan ook in het spel zichtbaar is.
Ultee zal denk ik heel veel kwaliteiten hebben in statistieken,  maar kon de spelersgroep hiermee niet raken.
Henk is daarin tegen een coach/trainer die de meeste spelers wel weet te raken en waarschijnlijk minder is in statistieken.
Ik moet zeggen dat ik met name in het laatst wedstrijden ging overslaan omdat ik mij ging ergeren aan professor Ultee en het voetbal met wekelijkse veranderingen in de selectie. Dit zegt misschien ook wel wat meer iets over mij dan over Ultee.
Ik ben heel blij dat Ultee vervangen is door Henk en wens Ultee alle goeds.