Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 06, 2023, 10:08:44
Ik kan me eigenlijk niet een samenwerking herinneren die echt iets heeft opgeleverd en er zijn heel veel BVO's die zoiets al geprobeerd hebben.

Nieuwe inzichten voor beide partijen kan natuurlijk ook waardevol zijn. Maar sportief of financieel gaat dit ons niet iets opleveren, en de club uit Indonesi? ook niet lijkt mij.

Stiens

Ultee ken oek wel zo'n mutske op. Kennie in december mooi als Sinterklaas een laatste rondje over het veld. Tot ziens  w:)

Noordcambuur

Tuurlijk zit er wat achter en nu zeker met het nieuwe stadion vinden die gasten wel interessant  :thumbsup
Alles draait om geld in het voetbal dus nu ook?. :y

PePe

Hoe is dit ontstaan? Waarom Indonesi??

okkele

Citaat van: PePe op oktober 06, 2023, 11:01:18
Hoe is dit ontstaan? Waarom Indonesi??
Lilipaly misschien?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 06, 2023, 11:01:18
Hoe is dit ontstaan? Waarom Indonesi??
laat lekker gaan, misschien komt er straks wel een grote Indonesische sponsor bij. Ze proberen wat. Eens met dat ze het hier laten aanklooien

zeewolde

Citaat van: okkele op oktober 06, 2023, 16:05:41
Lilipaly misschien?
was ook eerste waar ik aan dacht.

roepieh

Sunderland heeft met z'n dikke vingers weer eens een topic weggegooid  :wall l0l


poelie-lwd

Citaat van: roepieh op oktober 08, 2023, 13:02:14
Sunderland heeft met z'n dikke vingers weer eens een topic weggegooid  :wall l0l

Het zal ook niet  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: roepieh op oktober 08, 2023, 13:02:14
Sunderland heeft met z'n dikke vingers weer eens een topic weggegooid  :wall l0l
Kan die functie niet uitgeschakeld worden voor "gewone" gebruikers?
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2023, 13:26:49
Kan die functie niet uitgeschakeld worden voor "gewone" gebruikers?
Kan jij niet terugkomen in je oude functie?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op oktober 08, 2023, 13:33:32
Kan jij niet terugkomen in je oude functie?
Ik heb daar in het begin geen oren naar gehad. Nu zou ik dat eerst met Delfzijl willen bespreken.
Ik heb destijds niet zonder reden mijn account verwijderd.
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2023, 13:37:46
Ik heb daar in het begin geen oren naar gehad. Nu zou ik dat eerst met Delfzijl willen bespreken.
Ik heb destijds niet zonder reden mijn account verwijderd.
Doe maar ff, meer admins op het forum zou ik wel toe juichen... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

roepieh

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2023, 13:26:49
Kan die functie niet uitgeschakeld worden voor "gewone" gebruikers?

nee, een topicstarter kan altijd zijn / haar eigen topic verwijderen...

sunderland

Citaat van: roepieh op oktober 08, 2023, 13:02:14
Sunderland heeft met z'n dikke vingers weer eens een topic weggegooid  :wall l0l
kut. Kan ik dat ook terugzetten dan?