Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

oost

Is het vandaag niet een mooie dag om eens met voetbal bezig te zijn? 1 van die dingen die jullie vandaag mooi kunnen doen:  :0=Ultee de laan uitsturen

Bankzitter

#661
Verwacht je nu echt dat Reijnen vandaag Ultee op kantoor laat komen:
"Sjors , je hebt 2 keer op rij verloren , hier is 8 maanden salaris en veel succes verder.
O ja als je Sandor bij het koffie automaat ziet, stuur hem maar naar binnen".

Het gaat er niet om af je anti - Ultee of pro - Ultee (als die er al zijn) bent. Het is gewoonweg niet realistisch op dit moment ook al willen we allemaal Henk snel weer terug.

Het moment komt wel steeds dichterbij, dat is zeker.

Zuid1991

#662
Citaat van: Bankzitter op oktober 02, 2023, 11:13:33
Verwacht je nu echt dat Reijnen vandaag Ultee op kantoor laat komen:
"Sjors , je hebt 2 keer op rij verloren , hier is 8 maanden salaris en veel succes verder.
O ja als je Sandor bij het koffie automaat ziet, stuur hem maar naar binnen".

Het gaat er niet om af je anti - Ultee of pro - Ultee (als die er al zijn) bent. Het is gewoonweg niet realistisch op dit moment ook al willen we allemaal Henk snel weer terug.

Het moment komt wel steeds dichterbij, dat is zeker.
Hoe je het went of keert:
Alles spreekt in het voordeel van een terugkeer van Henk.
Ultee zal sowieso weg moeten aan eind seizoen.
Ultee moeten ze 8 maanden doorbetalen als ie nu weg moet.
Maar ze betalen nu Henk ook al door.
Dus, je kunt beter Ultee doorbetalen als ie thuiszit en Henk voor de groep die ze nu ook al doorbetalen.
Kortom: win win situatie  |:)


oost

Citaat van: Zuid1991 op oktober 02, 2023, 11:31:29
Hoe je het went of keert:
Alles spreekt in het voordeel van een terugkeer van Henk.
Ultee zal sowieso weg moeten aan eind seizoen.
Ultee moeten ze 8 maanden doorbetalen als ie nu weg moet.
Maar ze betalen nu Henk ook al door.
Dus, je kunt beter Ultee doorbetalen als ie thuiszit en Henk voor de groep die ze nu ook al doorbetalen.
Kortom: win win situatie  |:)

Daarom zo ingewikkeld is het allemaal niet. Ze hebben hem keurig de kans gegeven en het is niet goed gegaan. Financieel maakt het allemaal niks uit.
Pas wanneer het blijkt dat henk niet fit is en weer in de ziekte wet verdwijnt heb je een probleem.
Maar dat vond ik het gokje wel waard

Mike SCC

Citaat van: oost op oktober 02, 2023, 11:52:16
Daarom zo ingewikkeld is het allemaal niet. Ze hebben hem keurig de kans gegeven en het is niet goed gegaan. Financieel maakt het allemaal niks uit.
Pas wanneer het blijkt dat henk niet fit is en weer in de ziekte wet verdwijnt heb je een probleem.
Maar dat vond ik het gokje wel waard

Mocht je in onderling overleg een mooie transitievergoeding overeenkomen, dan zou het je nog een paar centen kunnen schelen ook.

PePe

Zijn de netten voor NOORD al besteld? (ben er helemaal klaar mee)

Poetser

Is die lul al fut?

Oek helemaal klaar met.

De Gast

Must maar serieus rekening houden met verlenging contract. Dat is zo'n beetje in de lijn met het beleid hier.


oost

Nu Ultee nog wegsturen AUB :rodekaart

Mike SCC

Citaat van: oost op oktober 05, 2023, 10:35:25
Nu Ultee nog wegsturen AUB :rodekaart

Dat is stap 2 in de samenwerking  :koffie

Stiens


papier

Citaat van: Stiens op oktober 06, 2023, 09:13:06
Zal wel wat geld in het laatje brengen, anders zie ik niet persee het nut van deze samenwerking.

Kan ik me niet voorstellen.

Stiens

#673
Als je er als directie zo bij gaat staan dan krijg je daar toch minstens een paar pegels voor neem ik aan?  :_schater





Bankzitter

Ik kan me eigenlijk niet een samenwerking herinneren die echt iets heeft opgeleverd en er zijn heel veel BVO's die zoiets al geprobeerd hebben.