Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Bascambuur op september 16, 2016, 22:57:20
Toen Menzo en Arts nog trainer waren werd er nooit geklaagd na een verloren wedstrijd.

:? :? _O_

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 27, 2016, 10:45:16
Complete directie en technische staf wegtrappen. Gerald terug als AD/TD, Jack de Gier trainer, duo Arts/Elzinga assistent en Peter vd Vlag keepertrainer.
Dat gaat alleen gebeuren als de supporters (via CC en KvC), de sponsoren en het stichtingsbestuur gezamelijk gaan optrekken. RvC en DB is een enge kliek die elkaar de hand boven het hoofd zal blijven houden.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vlampiep

Citaat van: Cor op september 16, 2016, 22:48:29
Nee meer dat het niveau van dit forum bijna net zo bedroevend is geworden als het voetbal van Cambuur  :proost En nog meer voorspelbaar
Het is gelukkig nog niet zo erg dat iedereen zich neer legt bij situatie waarin onze club verkeert.
En ja, niet iedereen heeft aan Nijenrode gestudeerd en druk zich op zijn eigen manier uit.
Bij sommigen komt het wel wat beroerd de strot uit, maar oké het is niet anders.
Jammer dat we een Jo jo club zijn geworden gelijk aan Vitesse vorig seizoen na de winterstop.

Cor

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2016, 12:04:32
Het is gelukkig nog niet zo erg dat iedereen zich neer legt bij situatie waarin onze club verkeert.
En ja, niet iedereen heeft aan Nijenrode gestudeerd en druk zich op zijn eigen manier uit.
Bij sommigen komt het wel wat beroerd de strot uit, maar oké het is niet anders.
Jammer dat we een Jo jo club zijn geworden gelijk aan Vitesse vorig seizoen na de winterstop.

Het gaat niet om hoe je je uitdrukt. Het gaat erom dat zodra er verloren wordt je al weet in welk topic, door wie en wat er gepost gaat worden. Het bestuur is kut, Maas is kut, Nienhuis is kut, vd Vegt is kut, Hemmen is kut, zelfs wanneer hij niet meespeelt. De club is dood, het stadion een luchtkasteel. Zoals ik vorige week aangaf na de overwinning was het hier relatief rustig. Complimenten geven is niet makkelijk, afzagen wel. Maar goed, dat is een Europese trend en wordt ook wel eens populisme genoemd.

okkele

je hebt helemaal gelijk.
in voorgaande jaren kwam ik hier nog wel eens na een wedstrijd om het er nog even "over te hebben".
dat heeft niet echt veel nut meer.
helaas haken zo veel forummers met een beetje inhoud af.(een enkele raaf uitgesloten)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op september 17, 2016, 12:40:23
je hebt helemaal gelijk.
in voorgaande jaren kwam ik hier nog wel eens na een wedstrijd om het er nog even "over te hebben".
dat heeft niet echt veel nut meer.
helaas haken zo veel forummers met een beetje inhoud af.(een enkele raaf uitgesloten)
Na een gespeelde wedstrijd, uitgezonderd tegen Almere, blijft er weinig over om positief te kunnen evalueren.
Soms kan een speler nog met wat leuke acties de pijn nog enigszins verzachten, maar als je de kansen, waar een pupil nog zou scoren, niet benut, kunnen we opmaken dat het voorin ernstig tekort komt.
En ja, dan zijn er weinig zaken waar je nog positief over kunt zijn en blijft de onvrede de rode draad op dit forum.

denistel

Citaat van: okkele op september 17, 2016, 12:40:23
je hebt helemaal gelijk.
in voorgaande jaren kwam ik hier nog wel eens na een wedstrijd om het er nog even "over te hebben".
dat heeft niet echt veel nut meer.
helaas haken zo veel forummers met een beetje inhoud af.(een enkele raaf uitgesloten)

jum mutte oek wakker wudde man al meer dan anderhalf jaar winnen we amper een wedstrijd
en ts en spelers hebben over het komt wel goed we zijn overheersend en spelen aanvallend voetbal
bla bla bla.

okkele

hier vloeke en skreeuwe helpt oek niks.
hast op de forumavond kenne doen.(niet dat dat daar oek zin had).
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op september 17, 2016, 13:27:13
hier vloeke en skreeuwe helpt oek niks.
hast op de forumavond kenne doen.(niet dat dat daar oek zin had).
Natuurluk hest geliek, want vloeke, skelle en raaze is ut uuten fan dien onmacht.
Maar, ut is nammeluk wel su dat wat wij oek doean, dit bestuur zich dur geen reet fan antrekt.
Dus binne wij onmachtig en gufrustreerd.
Maar alles is altiet nog beter dan ut Wokpaleis in DKV. :proost

denistel

dan gaat de bom eens barsten he

Cor

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 14:54:05
dan gaat de bom eens barsten he

Hoe lang komme wij nou al bij Cambuur Otto. Dit is toch gewoon zoals het is altijd is bij Cambuur. Wij heffe in de jaren 80 het momentum late legge. Toen was het mooi en niet zo gemaakt. Door alle sociale mediaflauwekul van tegenwoordig wordt alles onder een vergrootglas leit.

Bascambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 12:15:16
Het gaat niet om hoe je je uitdrukt. Het gaat erom dat zodra er verloren wordt je al weet in welk topic, door wie en wat er gepost gaat worden. Het bestuur is kut, Maas is kut, Nienhuis is kut, vd Vegt is kut, Hemmen is kut, zelfs wanneer hij niet meespeelt. De club is dood, het stadion een luchtkasteel. Zoals ik vorige week aangaf na de overwinning was het hier relatief rustig. Complimenten geven is niet makkelijk, afzagen wel. Maar goed, dat is een Europese trend en wordt ook wel eens populisme genoemd.

Ik heb mij in 2007 geregistreerd op het oude forum en het is hier nog precies hetzelfde. Na een verloren wedstrijd is alles kut. Alleen in 2008 is de weg omhoog gezet, waardoor het een aantal jaar misschien relatief rustiger en minder negatief was. Toen Koolhof in 2008 met alle nieuwe aankopen begonnen was er ook hoop op betere tijden, maar het ging eigenlijk net als met Maas nu, het kwam er niet uit op het veld. Iedereen had de hoop alweer verloren op een mooi seizoen, maar Koolhof werd al snel ontslagen en Menzo kwam als opvolger. De resultaten werden een stuk beter, maar Menzo was ook een klootzak volgens veel mensen. Gelukkig pakte hij de trein naar Vitesse en meteen ging het onder Alfons Arts fantastisch. Iedereen was positief over deze toptrainer. De resultaten bleven helaas achter en het was uiteindelijk Henk de Jong die ons moest redden.

Het laatste jaar onder Henk de Jong was ook kut, maar met Marcel Keizer komt het goed. De resultaten spreken voor zich en we degraderen kansloos uit de eredivisie. Ook Marcel pakt de trein naar een andere club en bewezen toptrainer Rob Maas wordt aangesteld. Er is hoop, want de selectie lijkt vrij goed, maar de resultaten blijven al snel achter. Wie wordt de volgende trainer die deze club gaat redden?

Cor

Citaat van: Bascambuur op september 17, 2016, 15:32:54
Ik heb mij in 2007 geregistreerd op het oude forum en het is hier nog precies hetzelfde. Na een verloren wedstrijd is alles kut. Alleen in 2008 is de weg omhoog gezet, waardoor het een aantal jaar misschien relatief rustiger en minder negatief was. Toen Koolhof in 2008 met alle nieuwe aankopen begonnen was er ook hoop op betere tijden, maar het ging eigenlijk net als met Maas nu, het kwam er niet uit op het veld. Iedereen had de hoop alweer verloren op een mooi seizoen, maar Koolhof werd al snel ontslagen en Menzo kwam als opvolger. De resultaten werden een stuk beter, maar Menzo was ook een klootzak volgens veel mensen. Gelukkig pakte hij de trein naar Vitesse en meteen ging het onder Alfons Arts fantastisch. Iedereen was positief over deze toptrainer. De resultaten bleven helaas achter en het was uiteindelijk Henk de Jong die ons moest redden.

Het laatste jaar onder Henk de Jong was ook kut, maar met Marcel Keizer komt het goed. De resultaten spreken voor zich en we degraderen kansloos uit de eredivisie. Ook Marcel pakt de trein naar een andere club en bewezen toptrainer Rob Maas wordt aangesteld. Er is hoop, want de selectie lijkt vrij goed, maar de resultaten blijven al snel achter. Wie wordt de volgende trainer die deze club gaat redden?

Precies, we leven bij de dag. Wanneer zijn we het meest succesvol, als er rust is rond de club. En dat is hier zelden, opportunisme heerst.


Bascambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:38:04
Precies, we leven bij de dag. Wanneer zijn we het meest succesvol, als er rust is rond de club. En dat is hier zelden, opportunisme heerst.
Geschreeuw op een forum heeft hopelijk geen invloed op de spelersgroep.

Destroyer

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:38:04
Precies, we leven bij de dag. Wanneer zijn we het meest succesvol, als er rust is rond de club. En dat is hier zelden, opportunisme heerst.

Rust begint met een bestuur, die vertrouwen en energie uitstraalt. Mag je mij vertellen wanneer deze slappe zakken nu eens vertrouwen hebben uitgesproken naar de achterban. Ze kruipen liever in hun schulpje.
** Poolwinner 18/19 - 21/22