Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Bascambuur op augustus 26, 2016, 22:39:30
Het bestuur is zojuist bij elkaar gekomen en ze hebben de volgende conclusie getrokken:

We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.

Ik dacht dat ze alles op alles zetten de handen elkaar boven het hoofd te houden. Dit bestuur maakt geen fouten  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Complete directie en technische staf wegtrappen. Gerald terug als AD/TD, Jack de Gier trainer, duo Arts/Elzinga assistent en Peter vd Vlag keepertrainer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Begin aub met Gerald terug te halen. Sorry Ard , maar jij bent niet geschikt als AD. Lekker weer terug naar het commerciele verhaal.

sunderland

Lekker doormodderen. Elkaar de hand boven het hoofd houden. 8 mnd 1 overwinning. Wij zijn er kapot van maar jullie zitten nu waarschijnlijk ergens lekker in het zonnetje en gaan lekker verder met deze club naar de bliksem te helpen

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op augustus 26, 2016, 22:38:02
Meesten hebben nog contract tot einde seizoen, op 1 na.  :?  Per direct op non-actief. Ze krijgen de ingecalculeerde centjes wel, maar hoeven zich zich niet meer op de club te melden. Die ene met een contract voor onbepaalde tijd is idd een dingetje. Dan maar even lief naar de sponsoren kijken. Ik denk zelfs dat je een collecte kan organiseren bij thuiswedstrijden. Dan hebben we het bedrag nog voor de kerst bij elkaar.
Een collecte of een vorm van aandelen is een prima middel om deze nonono's af te kunnen kopen en de terugkeer van Vd Belt te bewerkstelligen. _O_

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op augustus 27, 2016, 18:37:52
Een collecte of een vorm van aandelen is een prima middel om deze nonono's af te kunnen kopen en de terugkeer van Vd Belt te bewerkstelligen. _O_
Waarom afkopen laat ze zitten en laat v/d Belt de dagelijkse leiding nemen..
IN HENK WE TRUST!!!

AL


Noordcambuur


Bernardo

Dit komt niet meer goed, alles word lijdzaam aangezien. Is vorig seizoen al ingezet, alles word toegestaan en word niet opgetreden. Zijn weer terug bij af, van voordat vd Belt kwam.

Bascambuur

Vergeet Vd Belt.  We halen Johan Lokhorst, vanaf nu gaan we iedere wedstrijd winnen!

http://nos.nl/artikel/2132672-voorzitter-raad-van-commissarissen-knvb-stapt-op.html

Cor

Vorige week was het hier lekker rustig na de overwinning. Gelukkig is het vanavond weer mis gegaan, kunnen de vaste mensen weer lekker los gaan...

Destroyer

Citaat van: Cor op september 16, 2016, 22:29:46
Vorige week was het hier lekker rustig na de overwinning. Gelukkig is het vanavond weer mis gegaan, kunnen de vaste mensen weer lekker los gaan...

Waarbij deze opmerking een nietszeggende toevoeging in dit topic is omdat je zelf ook mee doet?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op september 16, 2016, 22:35:13
Waarbij deze opmerking een nietszeggende toevoeging in dit topic is omdat je zelf ook mee doet?

Nee meer dat het niveau van dit forum bijna net zo bedroevend is geworden als het voetbal van Cambuur  :proost En nog meer voorspelbaar

Bascambuur

Toen Menzo en Arts nog trainer waren werd er nooit geklaagd na een verloren wedstrijd.