Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2016, 22:43:25
Vd Belt kroop regelmatig in de pen.
Lange tijd geleden laatste nieuwsbrief!
Hopelijk komt hij snel weer terug, dat zou de beste transfer van dit seizoen zijn.

poelie-lwd

Dat zie ik wel gebeuren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Unify

Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2016, 07:05:46
Dat zie ik wel gebeuren.

Ik niet! Henry blijft waarschijnlijk zitten waar hij zit zolang zijn rekening maar gevuld wordt door de geel-blauwe euries...

Bernardo

Want vd Belt is een TD? Staat los van vd Vegt.

poelie-lwd

Citaat van: Unify op augustus 24, 2016, 08:57:57
Ik niet! Henry blijft waarschijnlijk zitten waar hij zit zolang zijn rekening maar gevuld wordt door de geel-blauwe euries...

blablabla

Wie zegt dat Gerald op de stoel van Henry komt te zitten?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Bij gebrek aan een beter topic:

NIEUWE SUPPORTERSCOÖRDINATOR PER 1 SEPTEMBER AAN DE SLAG

SC Cambuur is recent op zoek geweest naar een supporterscoördinator. Na een uitvoerige selectieprocedure heeft de club in Zoltan Szomoru de ideale kandidaat gevonden. Hij zal per 1 september aan de slag gaan als aanspreekpunt voor alle supporters.

Zoltan (36) is geen onbekende bij de club. Sinds zijn 12e is hij supporter van SC Cambuur en vanaf zijn 18e heeft hij onafgebroken een seizoenkaart gehad. Hij is de afgelopen jaren werkzaam geweest als jongerenwerker en was vanuit die functie ook betrokken bij Cambuur Verbindt, de maatschappelijke stichting van onze club.

Als supporterscoördinator is het in de eerste plaats de bedoeling om een brug te vormen tussen de supporters en de club en de wensen en behoeften te vertalen in praktische oplossingen. Het organiseren van activiteiten voor supporters en actief in gesprek gaan met verschillende supportersgroepen vormen daarnaast belangrijke onderdelen van de functie.

Zoltan: "Ik ben er trots op dat ik me al zo lang Cambuur supporter mag noemen. Er zijn maar weinig clubs die kunnen tippen aan de fantastische sfeer in ons mooie stadion! Maar waar passie en emoties hand en hand gaan heb je ook te maken met verschillende meningen en daar liggen volgens mij juist veel kansen! Dat vind ik een schitterende uitdaging en ik heb vreselijk veel zin om hier met de verschillende partijen aan te gaan werken! Ik sta open voor alle ideeën en ben dagelijks beschikbaar voor vragen."

Zoltan werkt op maandag en de vrijdag. Daarnaast is hij de hele week te bereiken via supporterszaken@cambuur.nl.

http://cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supporter-coordinator-per-1-september-aan-slag/
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Schandalig!!!!!!!!!!!
En maar de hand boven het hoofd houden.

Destroyer

Oprotten met al die lui. Na Vd Belt is er een puinhoop van gemaakt. Vd Vegt pak je biezen je moet je dood schamen.   :( :rodekaart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Het hele sootsje wat hier zit is zo eigenwijs als de pest. Als het slecht gaat hoor je nooit iets van die lui, maar in de Eredivisie stonden ze overal vooraan.

Daddy T.

Die vd Vegt moet zo snel mogelijk de stad uit. Ype en Ard moeten zich doodschamen dat ze hem niet eerder eruit hebben gegooid. Nee, direct onbepaalde tijd contract om de club naar de kloten te helpen :(

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

moodygrunn

Als je als bestuur wil ingrijpen is NU het moment. Niet nog eens 4 wedstrijden aankijken. Nu valt de schade nog te repareren (5 uit 15) Tegen die tijd staan wij op een punt of 12 en 12 van de 30 is ronduit kut met deze begroting. Als Henry ingrijpt en Maas eruit flikkert speldt hij zichzelf ook direct een brevet van onvermogen op door z'n zoveelste club naar de tyfus te helpen.
Samenstelling Directie vanaf 01-09-2016:
Vz RvC: Ype Smid
TD/AD: Gerald v/d Belt
Comm Dir.: Ard de Graaf
Trainer: Henk de Jong
Assistent: Bruin, Sandor, nieuwe Keeperstrainer.....

Dat betekent wmb ook dat ja-knikkers als Sipke en Ponk ook debet zijn aan dit hele verhaal. We moeten breken met het huidige idee over voetbal. Dat gaat ons meer kosten dan alleen punten.

In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Citaat van: moodygrunn op augustus 26, 2016, 22:25:39
Als je als bestuur wil ingrijpen is NU het moment. Niet nog eens 4 wedstrijden aankijken. Nu valt de schade nog te repareren (5 uit 15) Tegen die tijd staan wij op een punt of 12 en 12 van de 30 is ronduit kut met deze begroting. Als Henry ingrijpt en Maas eruit flikkert speldt hij zichzelf ook direct een brevet van onvermogen op door z'n zoveelste club naar de tyfus te helpen.
Samenstelling Directie vanaf 01-09-2016:
Vz RvC: Ype Smid
TD/AD: Gerald v/d Belt
Comm Dir.: Ard de Graaf
Trainer: Henk de Jong
Assistent: Bruin, Sandor, nieuwe Keeperstrainer.....

Dat betekent wmb ook dat ja-knikkers als Sipke en Ponk ook debet zijn aan dit hele verhaal. We moeten breken met het huidige idee over voetbal. Dat gaat ons meer kosten dan alleen punten.

Allemaal leuk en aardig, ik zie ook heel graag veel veranderen zowel binnen TS als Bestuur, maar wie gaat dat betalen. Ik vrees dat we het er mee moeten doen dit seizoen, er zal nog wel een paniekaankoop komen komende week, en dan maar wat aanmodderen voorlopig.

Heerlijk vooruitzicht  8P

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op augustus 26, 2016, 22:29:08
Allemaal leuk en aardig, ik zie ook heel graag veel veranderen zowel binnen TS als Bestuur, maar wie gaat dat betalen. Ik vrees dat we het er mee moeten doen dit seizoen, er zal nog wel een paniekaankoop komen komende week, en dan maar wat aanmodderen voorlopig.

Heerlijk vooruitzicht  8P

Meesten hebben nog contract tot einde seizoen, op 1 na.  :?  Per direct op non-actief. Ze krijgen de ingecalculeerde centjes wel, maar hoeven zich zich niet meer op de club te melden. Die ene met een contract voor onbepaalde tijd is idd een dingetje. Dan maar even lief naar de sponsoren kijken. Ik denk zelfs dat je een collecte kan organiseren bij thuiswedstrijden. Dan hebben we het bedrag nog voor de kerst bij elkaar.
In Henk en Sandor we trust

Bascambuur

Het bestuur is zojuist bij elkaar gekomen en ze hebben de volgende conclusie getrokken:

We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.

moodygrunn

Citaat van: Bascambuur op augustus 26, 2016, 22:39:30
Het bestuur is zojuist bij elkaar gekomen en ze hebben de volgende conclusie getrokken:

We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.

:_schater   
In Henk en Sandor we trust