Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: De Gast op mei 10, 2016, 16:26:22
Functie van td kan toch gewoon komen te vervallen nu we weer in de Juup spelen? Dat hadden we destijds ook niet meen ik.. zeker nu Keizer als voormalig td op de bank zit heb je Henry niet meer nodig lijkt mij.

Zo is dat. Veel te duur!

carlo de leeuw

je mag toch ook wel verwachten dat je een clausule in, vooral meerjarig, contract TD zet bij degradatie voor beide partijen.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op mei 10, 2016, 16:26:22
Functie van td kan toch gewoon komen te vervallen nu we weer in de Juup spelen? Dat hadden we destijds ook niet meen ik.. zeker nu Keizer als voormalig td op de bank zit heb je Henry niet meer nodig lijkt mij.
Het is toch genoegelijk bekend dat met name spelers en trainers in hun contract een clausule laten opnemen dat bij promotie of degradatie er minder of meer betaald gaat worden.
Zou dit bestuur zo onervaren zijn geweest te hebben verzuimd dit in het contract van Vd Vegt te vermelden?

Collingwood

Citaat van: mescc op mei 10, 2016, 16:52:59
Zo is dat. Veel te duur!

Hem ontslaan is waarschijnlijk ook duur (aangenomen dat er geen clausule in zijn contract staat waardoor we zomaar van hem af kunnen). Laat hem dan maar werken voor zijn centen, met Keizer die constant over zijn schouder mee kijkt.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op mei 10, 2016, 18:27:51
Hem ontslaan is waarschijnlijk ook duur (aangenomen dat er geen clausule in zijn contract staat waardoor we zomaar van hem af kunnen). Laat hem dan maar werken voor zijn centen, met Keizer die constant over zijn schouder mee kijkt.

Ja toch! Naar voren met die man!

Nightmarelwd

Donderdagavond Forumavond in de zakenclub.

Massaal gehoor aangeven.

Plaats: Zakenclub Cambuurstadion
Tijd: 19.30
MI-Sider for Life

speculeter

Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2016, 19:21:01
Donderdagavond Forumavond in de zakenclub.

Massaal gehoor aangeven.

Plaats: Zakenclub Cambuurstadion
Tijd: 19.30
kan iedereen daar bij zijn??

justremco

Citaat van: speculeter op mei 10, 2016, 20:56:23
kan iedereen daar bij zijn??

Ja, tenzij je een stadionverbod hebt volgens mij

PePe

Vrijdag as in Bynt sport: Cambuur voorzitter @YpeSmid journalist @GerardBos en Cambuur aanvaller Martijn Barto. @OmropFryslan

Dokkumer

Wanneer een wat kritischer journalist? Vond Bos nogal soft dit seizoen.

Dokkumer

Citaat van: justremco op mei 10, 2016, 21:25:02
Ja, tenzij je een stadionverbod hebt volgens mij
klopt. Met een sv ben je niet welkom.

legeips

#131
Disse man het het goed sien voor de winterstop..

https://m.youtube.com/watch?v=OgK16cX634E

:_schater

Geelblauwstiens


RotterdamLeeuwarden

Ik blijf het bizar vinden, het beste seizoen in de Eredivisie wordt het seizoen erop het slechtste seizoen  ;( ;(

Ook hoop ik vurig dat het bestuur niet de fout gaat maken als hun voorgangers na de degradatie. In 1995 en 2000 was het geld meer dan op en was het faillissement zeer dichtbij. Laat het bestuur dit in godsnaam niet gebeuren !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 15, 2016, 23:57:12
Ik blijf het bizar vinden, het beste seizoen in de Eredivisie wordt het seizoen erop het slechtste seizoen  ;( ;(

Ook hoop ik vurig dat het bestuur niet de fout gaat maken als hun voorgangers na de degradatie. In 1995 en 2000 was het geld meer dan op en was het faillissement zeer dichtbij. Laat het bestuur dit in godsnaam niet gebeuren !
Dat is het enige waar ik me juist NIET druk om maak.