Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 29, 2016, 17:23:29
En hoe denk je over acties tijdens laatste thuiswedstrijd?
Ludieke acties met een harde ondertoon zal ik zeker ondersteunen, maar ik zal als eenling verder geen acties initiƫren.

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

666

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 17:19:41
Ruim 300 inmiddels en 165 shares op Facebook. Op Twitter begint het voorzichtig door te druppelen.

Welke # op Twitter? Ik kan hem niet vinden. Oh ja en ik heb geen Facebook  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: 666 op april 29, 2016, 17:39:57
Welke # op Twitter? Ik kan hem niet vinden. Oh ja en ik heb geen Facebook  :devil
Hashtag ben ik vergeten @cambuurarchief

666

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 17:56:40
Hashtag ben ik vergeten @cambuurarchief

Zo en ondertekend  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Dit bestuur is lachwekkend te noemen .Ard de Graaf die zijn vriendje beschermt .Ard de Graaf die 6 weken terug de handdoek al gooide .Ard de Graaf die mij in augustus de vraag stelde wie Reijnen evt zou kunnen opvolgen .Ard jij ziet toch zelf ook dat jou maatje totaal niet capabel is voor de functie die hij bekleed .En Ard jij moet ook weten dat jou maatje een compleet onevenwichtige selectie heeft neergezet met veels te weinig kwaliteit .Dat hij nu nog mag blijven is een schande .Veel vrienden en kennissen twijfelen over een nieuwe seizkrt en dat komt vooral omdat ze geen vertrouwen hebben in deze man.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 29, 2016, 21:39:06
Dit bestuur is lachwekkend te noemen .Ard de Graaf die zijn vriendje beschermt .Ard de Graaf die 6 weken terug de handdoek al gooide .Ard de Graaf die mij in augustus de vraag stelde wie Reijnen evt zou kunnen opvolgen .Ard jij ziet toch zelf ook dat jou maatje totaal niet capabel is voor de functie die hij bekleed .En Ard jij moet ook weten dat jou maatje een compleet onevenwichtige selectie heeft neergezet met veels te weinig kwaliteit .Dat hij nu nog mag blijven is een schande .Veel vrienden en kennissen twijfelen over een nieuwe seizkrt en dat komt vooral omdat ze geen vertrouwen hebben in deze man.
Met andere woorden en daar kan ik mij helemaal in vinden, Ard en Henry zo snel mogelijk pleite.

veteraan

Bij de meeste clubs is het functioneren van staf en bestuur een zaak van de grootste sponsors, en als de grootste weet dat hij een nieuw stadion mag bouwen zal ie niet aan stoelpoten zagen.
Verder zijn alle beslissingen dit jaar w.b. TS en selectie verkeerd uitgepakt, en ja dat kost je nou eenmaal de kop.

sunderland

Meneer de Graaf zou u eigenlijk wel moeten aanblijven na het binnenhalen van vd V

sunderland

Nu zegt de Graaf dat het juist knap was om in te stappen van vd V. Het was het derde seizoen dus heel moeilijk. Pfff wat een kulverhaal. Iedereen weet dat juist hetzelfde 2 e seizoen moeilijk is

PePe

#116
Citaat van: sunderland op mei 02, 2016, 17:41:02
Nu zegt de Graaf dat het juist knap was om in te stappen van vd V. Het was het derde seizoen dus heel moeilijk. Pfff wat een kulverhaal. Iedereen weet dat juist hetzelfde 2 e seizoen moeilijk is

Ard ook maar weg, als hij niet wil inzien dat Henry te licht is voor de taak van TD!!
Ook een petitie voor Ard.

Bascambuur

Naast Nienhuis komt het bestuur er ook niet heel goed van af bij VI.

sunderland

Hebben jullie al nagedacht wanneer wij het liefst voetballen bestuur?  Vlgns mij moet cambuur proberen om zo veel mogelijk op zaterdagavond te spelen of zondagmiddag

De Gast

Functie van td kan toch gewoon komen te vervallen nu we weer in de Juup spelen? Dat hadden we destijds ook niet meen ik.. zeker nu Keizer als voormalig td op de bank zit heb je Henry niet meer nodig lijkt mij.