Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

mescc

laat Keizer & Slot lekker de nieuwe selectie samenstellen. Dat salaris van hvdv kunnen we beter besteden aan een nieuwe spits.

Dokkumer

Citaat van: mescc op april 29, 2016, 12:38:22
laat Keizer & Slot lekker de nieuwe selectie samenstellen. Dat salaris van hvdv kunnen we beter besteden aan een nieuwe spits.
Slot kun je een streep doorheen zetten, die gaat naar Jong Fraude

papier

Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2016, 12:33:15
Wie heeft vdV aangesteld? Dat noem ik pas falen. En verwacht niet veel van de RvC want daar zit totaal geen 'tegengewicht' in.

Ik kan me best voorstellen dat je iemand met een of meerdere smetten op zijn/haar cv met een goed verhaal een kans biedt. Maar als het niet blijkt te werken moet je ook zo groot zijn in dit geval je fout toe te geven en hiervoor je verantwoordelijkheid te nemen, niet door zelf weg te gaan. Maar wel door je fout te herstellen.

Vd Vegt heeft bij geen enkele speler een adequate vervanger gehaald, dat is teveel van het goede en wat mij betreft reden voor een exit. Volgens mij toont zijn verleden ook niet aan dat we dit in de toekomst wel kunnen verwachten. 1 + 1 = 2. Helaas was hij niet geschikt voor ons, misschien voor een ander. Succes gewenst aldaar.

Voor de overige mannen geldt dat niet, die hebben de afgelopen jaren wat mij betreft een goed beleid gevormd wat heeft geleid tot minder schuld, promotie, 3 jaar eredivisie en een tweede elftal. Doen zij alles goed? Nee, neem nu Vd Vegt. Maar zij hebben wel dingen goed gedaan, krediet opgebouwd, en moeten dus de kans krijgen om dit te herstellen. Iemand die geen krediet heeft opgebouwd is Vd Vegt, er is dus geen enkele reden om hem aan te houden.

mescc

Citaat van: papier op april 29, 2016, 12:51:35
Ik kan me best voorstellen dat je iemand met een of meerdere smetten op zijn/haar cv met een goed verhaal een kans biedt. Maar als het niet blijkt te werken moet je ook zo groot zijn in dit geval je fout toe te geven en hiervoor je verantwoordelijkheid te nemen, niet door zelf weg te gaan. Maar wel door je fout te herstellen.

Vd Vegt heeft bij geen enkele speler een adequate vervanger gehaald, dat is teveel van het goede en wat mij betreft reden voor een exit. Volgens mij toont zijn verleden ook niet aan dat we dit in de toekomst wel kunnen verwachten. 1 + 1 = 2. Helaas was hij niet geschikt voor ons, misschien voor een ander. Succes gewenst aldaar.

Voor de overige mannen geldt dat niet, die hebben de afgelopen jaren wat mij betreft een goed beleid gevormd wat heeft geleid tot minder schuld, promotie, 3 jaar eredivisie en een tweede elftal. Doen zij alles goed? Nee, neem nu Vd Vegt. Maar zij hebben wel dingen goed gedaan, krediet opgebouwd, en moeten dus de kans krijgen om dit te herstellen. Iemand die geen krediet heeft opgebouwd is Vd Vegt, er is dus geen enkele reden om hem aan te houden.

AMEN

PePe

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 12:28:14
Niet iedereen moet er (meteen) uitgetrapt worden, het gaat mij vooral om het falen van HvdV wat op geen enkele manier gerechtvaardigd kan worden. Wie faalt moet gaan, simpel!

HvdV zal als reden gaan aangeven, dat hij met een beperkt budget moest werken.
Dit kon hiervoor ook, is dus geen argument, maar onkunde.

Dokkumer

Citaat van: PePe op april 29, 2016, 13:03:52
HvdV zal als reden gaan aangeven, dat hij met een beperkt budget moest werken.
Dit kon hiervoor ook, is dus geen argument, maar onkunde.
Dat is inderdaad een argument wat als een lul op een drumstel slaat. Zijn voorgangers moesten het ook met een klein budget doen en presteerden ruim boven verwachting.

papier

Citaat van: PePe op april 29, 2016, 13:03:52
HvdV zal als reden gaan aangeven, dat hij met een beperkt budget moest werken.
Dit kon hiervoor ook, is dus geen argument, maar onkunde.

Vd Vegt wordt wat mij betreft niet afgerekend op degradatie met ons budget maar op de manier waarop.

- Dammers halen als vervanger van Reijnen. Mist A ervaring en B is net een jaar verdediger ipv spits
- Hiariej huren als rechtsback. Dat is als Vd Laan halen als linksback. Zelfs Stevie Wonder ziet dat dat niet gaat werken. Leuke spelers als VM maar niet als rechtsback. Koppie derbij.
- Berisha, als je zo'n jongen in de luwte wil brengen zoals achteraf wordt gezegd. Moet je niet met veel bombarie jezelf op de borst kloppen en zeggen dat er wel een miljard clubs zijn die deze jongen wilden halen.
- Vd Laan halen die een jaar niets heeft gedaan. Prima speler Vd Laan als hij weer een beetje in vorm is. Maar iedereen weet dat hij geblesseerd is geweest en er niet direct zal staan. Waarom vraag je dit dan van hem.
- Vd Heide eruit gooien, ongelofelijk

El Ma-kri-niii

Citaat van: PePe op april 29, 2016, 13:03:52
HvdV zal als reden gaan aangeven, dat hij met een beperkt budget moest werken.
Dit kon hiervoor ook, is dus geen argument, maar onkunde.
Volgend jaar heeft hij voor JL-begrippen juist een ruim budget. Ik ben benieuwd wat dán de excuses zullen zijn? Al hoop ik dat het zo ver niet komt.

De Gast

Citaat van: papier op april 29, 2016, 12:51:35
Ik kan me best voorstellen dat je iemand met een of meerdere smetten op zijn/haar cv met een goed verhaal een kans biedt. Maar als het niet blijkt te werken moet je ook zo groot zijn in dit geval je fout toe te geven en hiervoor je verantwoordelijkheid te nemen, niet door zelf weg te gaan. Maar wel door je fout te herstellen.

Op eredivisie niveau kun je een gok met iemand met een zeer besmet verleden toch niet nemen.. en dan ook maar gelijk voor onbepaalde tijd. Wat ben je nou voor een bestuur. En dan ook nog als excuses brengen dat dit een keer kan gebeuren. Ja tuurlijk kan het gebeuren. Maar niet op deze manier. Het hele seizoen was voor begin tot eind volkomen kut op alle gebieden. Geen enkel hoogtepunt(je), enkel dieptepunten. Kansloos zijn we ten onder gegaan. Het is omdat De Graafschap later in het seizoen pas op stoom kwam want anders was het seizoen in januari al afgelopen geweest

DayDreamer

Het moet eerst volledig uit de hand lopen wil HvdV opstappen / ontslag krijgen, dat is wel duidelijk geworden.

PePe

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2016, 13:50:58
Het moet eerst volledig uit de hand lopen wil HvdV opstappen / ontslag krijgen, dat is wel duidelijk geworden.

We worden het lachertje van het betaalde voetbal door HvdV in dienst te houden.

Tanjajeah

"Waarom zouden wij niet blijven?'', reageert De Graaf in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Stabiliteit heeft Cambuur in de eredivisie gebracht. Wisselingen van personen brengen vaak onrust met zich mee", constateert hij. Met name Van der Vegt ligt onder vuur vanwege het aankoopbeleid."

Volgens de Graaf brengt de wisseling van personen onrust met zich mee. Maar ondertussen wél midden in het seizoen Sandor van der Heide vervangen bij de A-selectie.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 12:28:14
Niet iedereen moet er (meteen) uitgetrapt worden, het gaat mij vooral om het falen van HvdV wat op geen enkele manier gerechtvaardigd kan worden. Wie faalt moet gaan, simpel!
Al meer dan 200 handtekeningen!

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 29, 2016, 17:13:46
Al meer dan 200 handtekeningen!
Ruim 300 inmiddels en 165 shares op Facebook. Op Twitter begint het voorzichtig door te druppelen.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 17:19:41
Ruim 300 inmiddels en 165 shares op Facebook. Op Twitter begint het voorzichtig door te druppelen.
En hoe denk je over acties tijdens laatste thuiswedstrijd?