Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2016, 12:48:45
Uiteraard ook met de belangen in het nieuwe stadion. Niks mis mee en D&D mogen wat mij betreft nog lang aan de club verbonden blijven.
Overigens ging het mij om uitspraken die eerder gedaan zijn (dus niet voorafgaand aan dit seizoen of later) dat men bezig was met een "grote" hoofdsponsor. Uiteindelijk bleef het Bolswarder/Dokkumer bedrijf de borst van ons shirt sieren.
Laten we BGDD maar heel dankbaar zijn dat ze al zolang hoofdsponsor zijn. Anders waren we er wrs niet meer geweest. Niet meer dan terecht dat zij als eerste aan de beurt zijn om het nieuwe onderkomen vorm te geven!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 25, 2016, 12:51:45
Laten we BGDD maar heel dankbaar zijn dat ze al zolang hoofdsponsor zijn. Anders waren we er wrs niet meer geweest. Niet meer dan terecht dat zij als eerste aan de beurt zijn om het nieuwe onderkomen vorm te geven!!!
BGDD? Bolswarder Gloryhunters en Dokkumer Dwazen? :devil
De waarde van BGDD stond buiten kijf (en ook alle discussie wat mij betreft). Het ging mij om de grote praatjes van een grote sponsor die op het punt van tekenen stond ;)

DayDreamer

Daarnaast vind ik DD ook een mooie sponsor om op het shirt te hebben voor een club als Cambuur. Als ik soms zie met wat voor sponsoren sommige clubs spelen, ik weet het, het draait allemaal om de centen maar dan nog. Ik ken het bedrijf persoonlijk niet, heb niks met de bouw, maar voor zover ik meekrijg is dit een prachtig bedrijf. die ons in moeilijk tijden, voor zowel hunzelf als Cambuur is blijven steunen.

Bernardo

Ard totaal ongeschikt! Ga maar samen met je vriendje mee.

@sander_dvries: Als het aan Ard de Graaf ligt, vormen hij en technisch directeur Henry vd Vegt ook volgend seizoen de tweekoppige directie van Cambuur.
@sander_dvries: Ard de Graaf: "Stabiliteit heeft Cambuur in de eredivisie gebracht. Wisselingen van personen brengen vaak onrust met zich mee." #Cambuur

El Ma-kri-niii

Ard kan wel meer zeggen. Natuurlijk gaat hij in een interview niet zeggen dat hij van zijn directe collega af wil, dat is bovendien niet aan hem maar aan de RvC.

Ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal.

DayDreamer

#80
Citaat van: Bernardo op april 29, 2016, 10:12:48
Ard totaal ongeschikt! Ga maar samen met je vriendje mee.

@sander_dvries: Als het aan Ard de Graaf ligt, vormen hij en technisch directeur Henry vd Vegt ook volgend seizoen de tweekoppige directie van Cambuur.
@sander_dvries: Ard de Graaf: "Stabiliteit heeft Cambuur in de eredivisie gebracht. Wisselingen van personen brengen vaak onrust met zich mee." #Cambuur


Lachwekkend die 2, Peppie en Kokkie.

Stabiliteit heeft Cambuur in de eredivisie gebracht. Wisselingen van personen brengen vaak onrust met zich mee  :?, Wie hebben dit seizoen nu de onrust gecreeerd met ontslagen van Henk en Sandor?  Die lui zijn helemaal gek in de kop, en dat runt onze club  ;(

Had nog wel wat hoop voor volgend jaar in de JL, maar kan wel eens een RKC scenario worden. Totaal geen vertrouwen in deze 2.

Vlampiep

De RvC zal met de evaluatie van dit seizoen toch ook moeten constateren dat het te besteden budget op twee spelers na volledig is misbruikt.
Het gebrek aan kennis en vaardigheden van dit bestuur heeft dit seizoen ook voor veel onrust gezorgd.
Als de RvC hier niets mee doet kunnen ze beter vrijwilligerswerk gaan doen bij de kringloop winkel, want volgens mij beschikken ze inmiddels over voldoende ervaring.

speculeter

Even stukje onwetendheid van mijn kant...
Uit wie bestaat de RVC?
En hoe vaak komen die bij elkaar?

El Ma-kri-niii

Citaat van: speculeter op april 29, 2016, 11:16:51
Even stukje onwetendheid van mijn kant...
Uit wie bestaat de RVC?
En hoe vaak komen die bij elkaar?
http://cambuur.nl/de-club/organisatie/

Ik zou niet weten hoe vaak ze bij elkaar komen.

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op april 29, 2016, 10:12:48
Ard totaal ongeschikt! Ga maar samen met je vriendje mee.

@sander_dvries: Als het aan Ard de Graaf ligt, vormen hij en technisch directeur Henry vd Vegt ook volgend seizoen de tweekoppige directie van Cambuur.
@sander_dvries: Ard de Graaf: "Stabiliteit heeft Cambuur in de eredivisie gebracht. Wisselingen van personen brengen vaak onrust met zich mee." #Cambuur
@dokkumer: vd Vegt heeft Cambuur terug in de JL gebracht. Doorgaan met vd Vegt is garantie voor absolute ondergang.

Meestal zijn dit soort berichten zoals bovenstaande 2 het begin van het einde. Als iemand al in het openbaar begint het vertrouwen uit te spreken in een falende medewerker, is dit in het algemeen het begin van het einde voor die persoon.

kickandrush

In het land der blinden is eenoog koning. Dat Vd Vegt bij het bestuur nog steeds op een voetstuk staat geeft des te meer aan dat de rest van het soepje er totaal geen kaas van gegeten heeft.

Met het nieuwe stadion in het achterhoofd lijkt het mij onverstandig om iedereen er zonder pardon uit te trappen, maar ik zou wel graag een verklaring van het bestuur zien op basis waarvan ze beterschap verwachten in het disfunctioneren onze degradatiegangster Henri V.

Dokkumer

Niet iedereen moet er (meteen) uitgetrapt worden, het gaat mij vooral om het falen van HvdV wat op geen enkele manier gerechtvaardigd kan worden. Wie faalt moet gaan, simpel!

mescc

Precies, iedereen maakt fouten. Maar dit was wel een hele grote!

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 12:28:14
Niet iedereen moet er (meteen) uitgetrapt worden, het gaat mij vooral om het falen van HvdV wat op geen enkele manier gerechtvaardigd kan worden. Wie faalt moet gaan, simpel!

Wie heeft vdV aangesteld? Dat noem ik pas falen. En verwacht niet veel van de RvC want daar zit totaal geen 'tegengewicht' in.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2016, 12:33:15
Wie heeft vdV aangesteld? Dat noem ik pas falen. En verwacht niet veel van de RvC want daar zit totaal geen 'tegengewicht' in.
Ik verwacht helemaal niks, alles en iedereen is inmiddels vriendjes met elkaar en houden elkaar de hand wel boven het hoofd. Tijd dat we als supporters het "makke schapen gedrag" weer van ons afgooien en actie ondernemen.