Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 17:18:26
Ben van de hoofdpijn af kan weer met de hond uit..,dus het gaat vooruit..

_O_ :thumbsup
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 17:18:26
Ben van de hoofdpijn af kan weer met de hond uit..,dus het gaat vooruit..
das mooi, tis niet allemaal vanzelfsprekend. En dus hier weer even kijken  8) |:)

Gabster

Citaat van: Gabster op augustus 31, 2025, 23:12:01
De swung begint te komen, langzaam Maar zekers naar een team voor de top 5.

Waar gaan we eindigen? Ik zeg 2e plaats.

Cambuur is mooi op weg.
Henk had het in Augustus over het ontstaan van swung in het elftal en dat is nu zichtbaar qua punten.

Nog een ?half seizoen? te gaan, laten we hopen dat de spelers bij elkaar & gemotiveerd blijven.
Diemers heeft eindelijk begrepen waar de staf het over had na het vorige seizoen.

In Henk we trust!

Arno A

Ja alle complimenten voor iedereen. Uitstekende eerste helft . Promotie ergens in maart? Dat schiet al lekker op.

denistel

Citaat van: Arno A op december 24, 2025, 08:19:34
Ja alle complimenten voor iedereen. Uitstekende eerste helft . Promotie ergens in maart? Dat schiet al lekker op.

de 1e 2 pittige uitwedstrijden in 2026 goed komen en geen spelers kwijt raken in de winter

fred

Citaat van: denistel op december 25, 2025, 13:01:36
de 1e 2 pittige uitwedstrijden in 2026 goed komen en geen spelers kwijt raken in de winter

Emmen draait voor geen meter en Den Haag is een zekerheidje de laatste jaren
Niks aan de hand. forza  scc   |:)

sunderland

#5256
Citaat van: fred op december 25, 2025, 13:32:51
Emmen draait voor geen meter en Den Haag is een zekerheidje de laatste jaren
Niks aan de hand. forza  scc   |:)
jaja en wij zijn Cambuur. Weet precies wat Otto bedoelt na zoveel jaar. Emmen uit is altijd al heel erg lastig geweest en ADO is fysiek beter en voetbalt makkelijker.
We gaan het meemaken.  Op papier ben je beter dan Emmen maar die hebben toevallig de topscorer in huis.

denistel

Citaat van: fred op december 25, 2025, 13:32:51
Emmen draait voor geen meter en Den Haag is een zekerheidje de laatste jaren
Niks aan de hand. forza  scc   |:)

emmen verliest thuis niet vaak en d haag was hier beter maar wij effectiever
maar we gaan het zien

Noordcambuur

En hoe kom je uit de winterstop ben je wel FIT :y

upweer


PePe

Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2025, 08:50:55
En hoe kom je uit de winterstop ben je wel FIT :y

Guardiola zette de spelers op de weegschaal, na de feestdagen opnieuw meten!   :_schater

Noordcambuur

Citaat van: PePe op december 26, 2025, 14:33:14
Guardiola zette de spelers op de weegschaal, na de feestdagen opnieuw meten!   :_schater
ja prachtig mooi figuur  :y


michello

Duidelijke frustratie bij Henk over de amateuristische gang van zaken rondom de trainingen. (Interview Omrop) Ik kan het me wel voorstellen. Elke keer weer moeten puzzelen om maar een goede ondergrond te vinden, dan weer hier en dan weer daar, of zelfs geen veld. Topsport onwaardig en al helemaal als Eredivisie club.
Het wordt tijd dat er zsm een trainingscomplex gaat komen. 

Vlampiep

Citaat van: michello op februari 03, 2026, 09:54:54
Duidelijke frustratie bij Henk over de amateuristische gang van zaken rondom de trainingen. (Interview Omrop) Ik kan het me wel voorstellen. Elke keer weer moeten puzzelen om maar een goede ondergrond te vinden, dan weer hier en dan weer daar, of zelfs geen veld. Topsport onwaardig en al helemaal als Eredivisie club.
Het wordt tijd dat er zsm een trainingscomplex gaat komen.
Bestuurlijk is er nog veel gelegen om op het sportieve gedeelte uit te kunnen groeien tot een topsport organisatie.