Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

upweer

We kunnen beter nu dan over een paar weken Dordrecht tegenkomen.

Ze krijgen er nog wat bij

Bankzitter

Citaat van: Sonnema op augustus 05, 2025, 09:01:22
Alleen denk ik wel dat Henk een iets betere selectie had willen hebben dan nu. Hij is op dit moment niet echt blij met hoe het gaat.

Ik kan me voorstellen dat hij baalt dat die voorbereiding niet soepel verloopt. Maar er is toch weinig te verwijten van hoe de transferperiode verloopt.

Vrij snel 2 spitsen vastgelegd (waarbij zeker Kiam Visser op voorspraak van Henk zelf). Al vroeg de 2 de centrale verdedigers met opbouwende kwaliteiten. Ook snel de uitgaande transfers die ook direct zijn vervangen, zo te zien ook gelijkwaardig. Galvez is behouden.

Natuurlijk zou het fijn zijn als je een spits had die er dertig maakt, maar met vd Sande erbij mag je toch ook niet klagen.
Zelden een transferperiode meegemaakt waarin we zo slagvaardg handelden (Het stadion met alle faciliteiten zal daarbij ook helpen).

De afvallers voor huur zoals Saljic en Baoef komen nu pas op de markt. Dat is ook niets raars.
En ervaring is mooi maar uiteinndelijk is kwaliteit nog belangrijker... Rusnak met 19 was ook gewoon een bepalende speler puur door zijn klasse.

papier

Er zijn ook nog wel ervaren krachten die nog op zoek zijn naar een club. Wellicht dat die ook pas later toehappen.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2025, 19:44:38


Ik kan me voorstellen dat hij baalt dat die voorbereiding niet soepel verloopt. Maar er is toch weinig te verwijten van hoe de transferperiode verloopt.

Vrij snel 2 spitsen vastgelegd (waarbij zeker Kiam Visser op voorspraak van Henk zelf). Al vroeg de 2 de centrale verdedigers met opbouwende kwaliteiten. Ook snel de uitgaande transfers die ook direct zijn vervangen, zo te zien ook gelijkwaardig. Galvez is behouden.

Natuurlijk zou het fijn zijn als je een spits had die er dertig maakt, maar met vd Sande erbij mag je toch ook niet klagen.
Zelden een transferperiode meegemaakt waarin we zo slagvaardg handelden (Het stadion met alle faciliteiten zal daarbij ook helpen).

De afvallers voor huur zoals Saljic en Baoef komen nu pas op de markt. Dat is ook niets raars.
En ervaring is mooi maar uiteinndelijk is kwaliteit nog belangrijker... Rusnak met 19 was ook gewoon een bepalende speler puur door zijn klasse.
Huur? Heb ik wat gemist?

upweer


Bankzitter

OK, aanname van mij, maar kunnen we dat soort talenten dan betalen?Zitten op een half miljoen ofzo.

upweer

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2025, 20:25:31
OK, aanname van mij, maar kunnen we dat soort talenten dan betalen?Zitten op een half miljoen ofzo.

Onze Zweedse vriend hebben we 450.000 voor betaald

Noordcambuur

Citaat van: upweer op augustus 05, 2025, 20:33:59
Onze Zweedse vriend hebben we 450.000 voor betaald
nee hoor rond de 2 ton.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2025, 20:44:14
nee hoor rond de 2 ton.

Niet duur als vervanger van Pauwels, die minstens een miljoen meer heeft opgebracht.

Oud Cambuur

Henk geeft aan dat er 5 man niet fit en scherp zijn. Ik vraag mij echt af waarom hij dan nooit ingrijpt heb het 1 keer gezien in de voorbereiding bij Nartey. Voor de rest is het veels te gezapig allemaal. Als Henk eens wat minder met de supporters gaat ouwehoeren en meer gaat optreden zal dat een heel stuk schelen

Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 22:54:50
Henk geeft aan dat er 5 man niet fit en scherp zijn. Ik vraag mij echt af waarom hij dan nooit ingrijpt heb het 1 keer gezien in de voorbereiding bij Nartey. Voor de rest is het veels te gezapig allemaal. Als Henk eens wat minder met de supporters gaat ouwehoeren en meer gaat optreden zal dat een heel stuk schelen


Aan wie ligt het dat ze niet fit zijn?
spelers die niet scherp zijn direct contract ontbinden, of een flinke schop onder hun reet geven

Naastismis

Dan stel je toch fitte spelers op. Gooi die jonge jongens Dan maar voor de leeuwen daar leren ze alleen maar van. Resultaat 0 punten wat we nu hebben was iig niet minder.

Bankzitter

En speel zo dat je wel scherp moet zijn... van mijn part een-op-een op het hele veld. En ook niets mis mee om dan compact te spelen en vanuit de counter. Laat Dordrecht lekker het spel maken, gooi alles op een lange spits. Dan wordt je ook gedwongen om de 2 bal te spelen en dwing je spelers om in duel te komen,  toch?

Leuk dat we dominant en aantrekkelijk willen spelen, maar dat kon deze wedstrijd niet en waarom dan wel proberen met "verzorgde" opbouw?

michello

Er lopen 10 stafleden rond maar het is niet mogelijk om de selectie fit te krijgen. Conditioneel was het ook niet best..

Sonnema

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 22:54:50
Henk geeft aan dat er 5 man niet fit en scherp zijn. Ik vraag mij echt af waarom hij dan nooit ingrijpt heb het 1 keer gezien in de voorbereiding bij Nartey. Voor de rest is het veels te gezapig allemaal. Als Henk eens wat minder met de supporters gaat ouwehoeren en meer gaat optreden zal dat een heel stuk schelen

Helemaal met je eens, en andere stafleden ook aanpakken. Zie dat die Reinsma vaak de training geeft en dan wordt er niet ingegrepen als er iets fout gaat of te slap is. Maar blijkbaar is dat het hedendaagse voetbal en mogen we niet meer hard en streng zijn, gebeurd ook bij de jeugd. Alles moet maar met een fluwelen hand. Als Henk echt de leiding neemt, gaat het anders maar ook hij is te lief geworden. Met mijn jongens en mijn staf en mijn directie. Als hij na 5 wedstrijden geen punt pakt, dan trapt die Lambooij hem eruit.