Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: papier op augustus 04, 2025, 22:16:36
Als de doelstelling belangrijk is voor je dan moet je verder kijken dan je neus lang is.
mij interesseert het niet, maar een hoop van de 12.500 wel, en terecht ook. ik wil spektakel en niet meer dat laffe en saaie gedoe van afgelopen seizoen.

Bankzitter

We hebben drie doelstellingen:
- presteren (lees: serieus meedoen om promotie)
- spelers beter maken (transfersommen, doorgroeien als club)
- publiek vermaken (klantenbinding)

Die gaan niet altijd samen en als het erop aan komt zal de club altijd gaan voor de eerste twee.
De Jong wordt afgerekend op punten, Lambooij op het transferbeleid.

Het zal nooit zo zijn dat we eerst leuk gaan voetballen en dan maar hopen dat er ook punten en mooie transfer uit voortvloeien, maar altijd andersom.


Inferno-058

Citaat van: michello op augustus 04, 2025, 22:48:03
Wat is dat toch elke keer met die doelstelling. Vorig jaar ook al dat gejank over twee plekken lager of hoger. We weten toch allemaal dat we gewoon minimaal PO moeten halen. Klaar. Alles minder is slecht en alles beter is fantastisch. Het doel moet zijn dat we binnen 3 jaar promoveren, hoe dat gebeurd zal niemand wat uitmaken.
Dat is het punt niet. Het punt is dat de club niet transparant is geweest. Had direct gezegd dat we voor de top 5 zouden gaan i.p.v. achteraf. Dit siert de club niet deze werkwijze.

papier

Wat een gemekker zeg.

PePe

Citaat van: Inferno-058 op augustus 05, 2025, 08:08:50
Dat is het punt niet. Het punt is dat de club niet transparant is geweest. Had direct gezegd dat we voor de top 5 zouden gaan i.p.v. achteraf. Dit siert de club niet deze werkwijze.

Na afloop competitie werd de financi?le investering naar beneden bijgesteld. Is het dan niet logisch dat de doelstelling wordt bijgesteld? (Nogmaals de doelstelling interesseert mij niet)

Sonnema

Alleen denk ik wel dat Henk een iets betere selectie had willen hebben dan nu. Hij is op dit moment niet echt blij met hoe het gaat.

AL

Top 5 is totaal niet realistisch denk ik.
Selectie is (vooral verdedigend) veel te smal.
Verwacht zelf 8-12 waarbij blessures/schorsingen bepalend gaan worden.
Vrijdag speel je waarschijnlijk met Marsman en Nap of Jonker achterin. Verdedigend is het echt nog geen kkd niveau.

richard

Citaat van: AL op augustus 05, 2025, 09:06:04
Top 5 is totaal niet realistisch denk ik.
Selectie is (vooral verdedigend) veel te smal.
Verwacht zelf 8-12 waarbij blessures/schorsingen bepalend gaan worden.
Vrijdag speel je waarschijnlijk met Marsman en Nap of Jonker achterin. Verdedigend is het echt nog geen kkd niveau.

Jonker is geschorst

Lore

Citaat van: AL op augustus 05, 2025, 09:06:04
Top 5 is totaal niet realistisch denk ik.
Selectie is (vooral verdedigend) veel te smal.
Verwacht zelf 8-12 waarbij blessures/schorsingen bepalend gaan worden.
Vrijdag speel je waarschijnlijk met Marsman en Nap of Jonker achterin. Verdedigend is het echt nog geen kkd niveau.

Moeten wij dan niet even rustig adem halen en afwachten wat er nog bij komt? Want blijkbaar ziet de club hetzelfde probleem als jij

De Gast

En straks weer 1 uit 5? Dat wilden we juist voorkomen.

Maar goed Henk legt zich er alweer bij neer en hoopt vrijdag op karakter dan maar een resultaat te halen. Zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen.

Bankzitter

Is Dordrecht dan 100% compleet en perfect ingespeeld?
Of lopen die ook nog te wachten wat er afvalt bij Feijenoord?

Lore

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2025, 09:49:11
En straks weer 1 uit 5? Dat wilden we juist voorkomen.

Maar goed Henk legt zich er alweer bij neer en hoopt vrijdag op karakter dan maar een resultaat te halen. Zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen.

Tsjah, dan zou ik supporter worden van een andere club. Cambuur heeft nu eenmaal hele duidelijke beperkingen. Maar daar zij wij gelukkig niet de enige in

papier

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2025, 09:55:07
Is Dordrecht dan 100% compleet en perfect ingespeeld?
Of lopen die ook nog te wachten wat er afvalt bij Feijenoord?

Hebben tenminste van BVO's gewonnen in de voorbereiding. Zullen dan ook wel een meer fitte basis hebben vermoed ik. Zonder Amofa wordt het achterin wel dunnetjes. De misere van een transferperiode die nog ontzettend lang doorloopt terwijl de competitie natuurlijk al is begonnen.

michello

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2025, 09:49:11
En straks weer 1 uit 5? Dat wilden we juist voorkomen.

Maar goed Henk legt zich er alweer bij neer en hoopt vrijdag op karakter dan maar een resultaat te halen. Zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen.

Als we 1 uit 5 halen zou dat schandalig zijn gezien het programma. Ik verwacht eigenlijk dat we toch wel 8/10 punten pakken.

Noordcambuur

Stuur je Smand,van Mullem en Cavas weg en wat heb je nu centraal achterin alleen een fitte Berkhout en Amofa heeft nog wat weekjes nodig om fit te worden.