Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2025, 09:49:11
En straks weer 1 uit 5? Dat wilden we juist voorkomen.
Maar goed Henk legt zich er alweer bij neer en hoopt vrijdag op karakter dan maar een resultaat te halen. Zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen.
Henk is afgelopen seizoen niet vergeten, toen hij zonder scorende spits al redelijk snel door de pluche bekleders op de schopstoel werd gezet.

Scc0511

 Volgens mij staat er mits iedereen wat fit is een prima selectie toch? Snap het geklaag dan ook niet echt. En neem aan dat Henk ook wel wat te zeggen heeft over de aankopen?

Bankzitter

Ik vind het ook helemaal niet vreemd dat in de voorbereiding eerst is gekeken welke jeugd aanhaakt. En daarna kun je bijsturen door te kijken waar je de laatste aankopen doet.
Dus dat is vd Sande, Salic en nog verdedigers.

papier

Citaat van: Vlampiep op augustus 05, 2025, 11:45:14
Henk is afgelopen seizoen niet vergeten, toen hij zonder scorende spits al redelijk snel door de pluche bekleders op de schopstoel werd gezet.

Wat dat betreft toch alleen maar goed dat er nu w?l voortijdig is gecommuniceerd dat we geen top2 van hem en het team hoeven te verwachten.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2025, 09:55:07
Is Dordrecht dan 100% compleet en perfect ingespeeld?
Of lopen die ook nog te wachten wat er afvalt bij Feijenoord?

Die hebben Dirk Kuyt.  :_schater
Die kan helemaal niks.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: papier op augustus 05, 2025, 10:25:00
Hebben tenminste van BVO's gewonnen in de voorbereiding. Zullen dan ook wel een meer fitte basis hebben vermoed ik. Zonder Amofa wordt het achterin wel dunnetjes. De misere van een transferperiode die nog ontzettend lang doorloopt terwijl de competitie natuurlijk al is begonnen.
En met 7-1 en 5-0 verloren, dus het zegt allemaal niks.

Cor

De hele voorbereiding was toch gewoon ruk? Gewoon een vervolg op het afgelopen seizoen? Natuurlijk moet het team nog groeien maar voorlopig is het helemaal niks.

papier

Dordrecht heeft tenminste twee wedstrijden gespeeld in dezelfde basisopstelling. En in tegenstelling tot ons dus wel gewonnen van BVO's, dat je van een eredivisie en JPLPro ploeg verliest dat is niet zo gek. Tel daarbij op dat wij nog los van het feit dat we niet 2x in dezelfde opstelling hebben gespeeld te kampen hebben met blessures en een dunne selectie achterin heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Vanaf de 2e periode kunnen we eens gaan kijken of we verder kunnen kijken dan top5.

Gasgeve

Citaat van: papier op augustus 05, 2025, 14:21:30
Dordrecht heeft tenminste twee wedstrijden gespeeld in dezelfde basisopstelling. En in tegenstelling tot ons dus wel gewonnen van BVO's, dat je van een eredivisie en JPLPro ploeg verliest dat is niet zo gek. Tel daarbij op dat wij nog los van het feit dat we niet 2x in dezelfde opstelling hebben gespeeld te kampen hebben met blessures en een dunne selectie achterin heb ik er bijzonder weinig vertrouwen in. Vanaf de 2e periode kunnen we eens gaan kijken of we verder kunnen kijken dan top5.
Extra knap van ons dus dat we maar met 1-0 van een Eredivisie ploeg verloren hebben met ook nog een gemiste penalty.

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2025, 13:20:39
Die hebben Dirk Kuyt.  :_schater
Die kan helemaal niks.
ze hoeven alleen maar meer intensiteit op de mat te leggen dan winnen ze. Dat is bij ons ver te zoeken

papier

Ik lul ook maar wat natuurlijk. Onderaan de streep heeft FC Dordrecht Dirk Kuyt als trainer en die kan er he-le-maal niks van. 0-4 dankzij Nartey, Kooistra, Diemers en Visser

Poetser

Als ik het zo lees kunnen we maar beter afbellen.

papier

Citaat van: Poetser op augustus 05, 2025, 15:05:08
Als ik het zo lees kunnen we maar beter afbellen.

Ik zit gewoon te zeuren, we winnen gewoon.

Inferno-058

Citaat van: PePe op augustus 05, 2025, 08:57:02
Na afloop competitie werd de financi?le investering naar beneden bijgesteld. Is het dan niet logisch dat de doelstelling wordt bijgesteld? (Nogmaals de doelstelling interesseert mij niet)
Zeker, maar dan niet praten over top 2 blabla voor de seizoenkaartcampagne. Ik kom sowieso wel, maar ik weet het haast wel zeker dat die top 2 uitspraak voor een hogere verkoop van kaarten heeft gezorgd...

Inferno-058

Citaat van: Sonnema op augustus 05, 2025, 09:01:22
Alleen denk ik wel dat Henk een iets betere selectie had willen hebben dan nu. Hij is op dit moment niet echt blij met hoe het gaat.
Dus dan is hij ook voorgelogen