Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Eewal op augustus 04, 2025, 18:09:58
En zo worden we misleid, maar dat zal niet met opzet zijn.
dat weet je dus niet he?
er is wel een patroon.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: Eewal op augustus 04, 2025, 18:09:58
En zo worden we misleid, maar dat zal niet met opzet zijn.

Nou ja, in zekere zin juist niet want er wordt transparant gecommuniceerd over wat we mogen verwachten.

denistel

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 04, 2025, 18:02:40
Gezien de concurrentie en onze voorbereiding lijkt de top 5 mij al genoeg uitdaging inderdaad.

top 2 was zo wie zo al niet realistisch toch.voor afgelopen seizoen werd gezegd aantrekkelijk
voetbal hoog druk zetten publiek er achter krijgen daar is weinig van gekomen en dat is jammer
ik kom voor spectakel en als je dan eens op je bek gaat jammer maar dan win je ook regelmatig
met 4-2 5-1 of wat dan ook

Inferno-058

Citaat van: Eewal op augustus 04, 2025, 18:09:58
En zo worden we misleid, maar dat zal niet met opzet zijn.
Of zou Henk verkeerd ge?nformeerd zijn door de directie/Lambooij?

KlinkHamer

Net als die grap .
Man wordt gezegd : je hebt 2 opties .
A je blijft voor de rest van je leven bij je vrouw
Of B ....
de man roept B B B.
Ben het met je eens Denistel, spektakel dat moeten we hebben.

Bankzitter

Er is gezegd dat de het spelersbudget omlaag gaat als er niets zou worden verkocht. Dat cruciale woordje "als" is niet bij iedereen geland.
Er s wel verkocht, dus er is bugdet en daar hebben ze oa Sj?land voor kunnen kopen.

Almere en Willem II hebben veel meer besteed, zo re?el moet je ook zijn.
Het is nog lastig te zeggen waar wij staan que niveau, maar we kunnen best eens verrassen als outsider als de puzzelstukjes goed vallen.
We hebben geen geweldige voorbereiding maar de selectie lijkt wel compleet rond de eerste wedstrijd en dat is lang niet altijd zo geweest.

Eewal

Citaat van: papier op augustus 04, 2025, 18:40:49
Nou ja, in zekere zin juist niet want er wordt transparant gecommuniceerd over wat we mogen verwachten.
de seizoenskaarten zijn verkocht...

PePe

Til niet zo zwaar aan de DOELSTELLING. Als club wil je altijd zo hoog mogelijk eindigen. Alleen de uitkomst daarvan weet nog niemand.

mark1989

Citaat van: PePe op augustus 04, 2025, 21:58:39
Til niet zo zwaar aan de DOELSTELLING. Als club wil je altijd zo hoog mogelijk eindigen. Alleen de uitkomst daarvan weet nog niemand.

Precies die doelstelling is totaal onzin. Elke club kan wel top 5 willen. Uiteindelijk zijn er maar 5 die het halen.

Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op augustus 04, 2025, 22:02:02
Precies die doelstelling is totaal onzin. Elke club kan wel top 5 willen. Uiteindelijk zijn er maar 5 die het halen.
Is helemaal geen onzin is een prima uitgangspunt

PePe

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 04, 2025, 22:08:04
Is helemaal geen onzin is een prima uitgangspunt

Geeft alleen maar stress en slapeloze nachten voor de TD en de Manager.

papier

Citaat van: Eewal op augustus 04, 2025, 21:14:35
de seizoenskaarten zijn verkocht...

Als de doelstelling belangrijk is voor je dan moet je verder kijken dan je neus lang is.

michello

Wat is dat toch elke keer met die doelstelling. Vorig jaar ook al dat gejank over twee plekken lager of hoger. We weten toch allemaal dat we gewoon minimaal PO moeten halen. Klaar. Alles minder is slecht en alles beter is fantastisch. Het doel moet zijn dat we binnen 3 jaar promoveren, hoe dat gebeurd zal niemand wat uitmaken.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op augustus 04, 2025, 22:48:03
Wat is dat toch elke keer met die doelstelling. Vorig jaar ook al dat gejank over twee plekken lager of hoger. We weten toch allemaal dat we gewoon minimaal PO moeten halen. Klaar. Alles minder is slecht en alles beter is fantastisch. Het doel moet zijn dat we binnen 3 jaar promoveren, hoe dat gebeurd zal niemand wat uitmaken.

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Eewal op augustus 04, 2025, 21:14:35
de seizoenskaarten zijn verkocht...
nogmaals ze hadden Henk ook heel wat anders voorgeschoteld. Budget van bijna 3.5 en dan nog de spelers opbrengst. Toen Henk zei top 2 was dat zeer realistisch. Als je dan opeens naar 2.4 moet en van de 2.7 miljoen spelers opbrengst maar 7 ton mag investeren??