Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Josli op juli 20, 2025, 19:52:52
Ik roep het nu al een jaar. En ik blijf het roepen. Het probleem zit NIET in deze posities. Het probleem zit op het middenveld. Maar van we gaan alles wijzigen behalve het middenveld. Ik vind dat zorgwekkend. Individueel redelijke spelers, maar samen onder de maat. Sommigen zien hier iets in Rolke en Nartey. Dat zijn ook prima spelers. Maar niet met Diemers en Souren.
Goede opmerking! Het middenveld past niet bij elkaar.

sunderland

Citaat van: Josli op juli 20, 2025, 19:52:52
Ik roep het nu al een jaar. En ik blijf het roepen. Het probleem zit NIET in deze posities. Het probleem zit op het middenveld. Maar van we gaan alles wijzigen behalve het middenveld. Ik vind dat zorgwekkend. Individueel redelijke spelers, maar samen onder de maat. Sommigen zien hier iets in Rolke en Nartey. Dat zijn ook prima spelers. Maar niet met Diemers en Souren.
precies . Ze zijn niet complementair aan elkaar. Vond trouwens Souren een erg goede indruk maken door Amofa . ( tegen Feyenoord 1 helft)

Bankzitter

Ook eens dat de huidige samenstelling van het middenveld niet goed werkt.
Het is ook de enige linie van het team dat nog enigszins op elkaar is ingespeeld dus de prioriteit zal nu liggen bij de verdediging en opbouw.
Hopelijk gaan met name Souren en Diemers daar beter door spelen.

En de TS zit het wel zitten in Nartey en R?lke, dus ben bang dat daar niks meer bijkomt.

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 20:04:22
Ook eens dat de huidige samenstelling van het middenveld niet goed werkt.
Het is ook de enige linie van het team dat nog enigszins op elkaar is ingespeeld dus de prioriteit zal nu liggen bij de verdediging en opbouw.
Hopelijk gaan met name Souren en Diemers daar beter door spelen.

En de TS zit het wel zitten in Nartey en R?lke, dus ben bang dat daar niks meer bijkomt.
Inderdaad gaat niet gebeuren ze vinden dat ze ruim in de middenvelders zitten

justremco

Citaat van: Oud Cambuur op juli 20, 2025, 20:23:21
Inderdaad gaat niet gebeuren ze vinden dat ze ruim in de middenvelders zitten

In 1 van de aller eerste interviews over dit seizoen hadden ze het over een lopende middenvelder aantrekken die onder de spits komt, raar dat ze daar nu vanaf gestapt zijn

Galdiano

Het team is met Diemers gewoon uit balans.
Mijn inziens is de 6 de belangrijkste positie.

Dit hebben El Makrini en Hoedemakers in het verleden wel bewezen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Johan-12

Citaat van: Galdiano op juli 20, 2025, 20:24:49
Het team is met Diemers gewoon uit balans.
Mijn inziens is de 6 de belangrijkste positie.

Dit hebben El Makrini en Hoedemakers in het verleden wel bewezen.
Ligt volgens mij niet specifiek aan Diemers, alleen ze vullen elkaar niet genoeg aan.
Souren is niet dominant genoeg, en daardoor gaan alle ballen direct naar Diemers. Een Hoedemakers wilde iedere bal hebben.
Nartey speelt in te traag tempo en heeft de drive niet richting de goal zoals bijvoorbeeld een Jacobs dat in de goede tijd had of Breij.

Tanjajeah


Het scorend vermogen van het middenveld is ook wel een dingetje.

24/25

Souren  0 goals
Nartey   3 goals
Diemers 7 goals > maar hoeveel daarvan zijn strafschoppen?

denistel

Citaat van: Johan-12 op juli 20, 2025, 20:35:30
Ligt volgens mij niet specifiek aan Diemers, alleen ze vullen elkaar niet genoeg aan.
Souren is niet dominant genoeg, en daardoor gaan alle ballen direct naar Diemers. Een Hoedemakers wilde iedere bal hebben.
Nartey speelt in te traag tempo en heeft de drive niet richting de goal zoals bijvoorbeeld een Jacobs dat in de goede tijd had of Breij.

dat bedoel ik dus Nartey is een heel andere speler dan een Jacobs of vd Streek waarom zou
je em dan wel zo willen gebruiken

okkele

Citaat van: Jandehulk op juli 20, 2025, 15:36:21
absoluut waar...we weten allemaal wat voor mens Henk is...
ja,
en daarom mag henkie alles doen , zelfs als het geen rendement geeft.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

2,75 miljoen rendement afgelopen seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2025, 06:59:29
2,75 miljoen rendement afgelopen seizoen.
en wat komt er nog bij :)

Arno A

Trainer Henk de Jong past doelstelling Cambuur nu al aan: "Heel verstandig"


[/b][/size]

Het is verstandig dat trainer Henk de Jong van Cambuur al voor het begin van het seizoen de doelstelling naar beneden schroeft. Daarover spraken onze sportverslaggevers in de eerste editie van de Sportcast na de zomerstop.
Een plek bij de eerste twee van de ranglijst (en dus rechtstreekse promotie), dat doel sprak trainer Henk de Jong twee maanden geleden uit.


Toch is dat later in de voorbereiding aangepast. Cambuur moet nu voor een plek bij de eerste vijf gaan, vindt De Jong.

Leeuwarder94

Gezien de concurrentie en onze voorbereiding lijkt de top 5 mij al genoeg uitdaging inderdaad.
De wens is de vader van de gedachte

Eewal

En zo worden we misleid, maar dat zal niet met opzet zijn.