Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op juni 21, 2025, 08:44:59
Waarom zou die het niet kunnen overnemen? Heeft de papieren, al enige ervaring, leert vast nog een hoop van Henk
En Henk van hem.

sunderland

Citaat van: Trainert! op juni 21, 2025, 08:13:56
Waar baseer je dat op?
Ik lees alleen berichten dat ze een assisten wilden aantrekken die het op termijn van HDJ over kon nemen. Dit zie ik De Graaf niet direct doen
Trainert heeft even zijn pisje gedaan nu skolten nog. Ben er totaal niet mee bezig met overnemen, ik zie naar nu en dat lijkt mij echt goed. En denk je als ie het overneemt als ie niet goed is. Die uitspraak had Lambooij nooit moeten doen

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 10:14:10
Trainert heeft even zijn pisje gedaan nu skolten nog. Ben er totaal niet mee bezig met overnemen, ik zie naar nu en dat lijkt mij echt goed. En denk je als ie het overneemt als ie niet goed is. Die uitspraak had Lambooij nooit moeten doen

Lambooij zei eventueel dus dat houd alle opties open

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 22:52:59
weet niet wat ik van van de Ree moet denken, hij heeft het bij Groningen waardeloos gedaan en slecht in de communicatie

Eens, en geen uitstraling. Snap niet wat ze daar in zien. Ultee werd ook al zo opgehemeld voordat hij hier kwam. En het was uiteindelijk helemaal niks.

upweer

Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 14:09:55
Eens, en geen uitstraling. Snap niet wat ze daar in zien. Ultee werd ook al zo opgehemeld voordat hij hier kwam. En het was uiteindelijk helemaal niks.



Edwin de graaf

wiekie1969

Edwin de Graaf. Oud voetballer. Hele goede zaak. Veel kennis en ervaring.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 19:36:17
Edwin de Graaf. Oud voetballer. Hele goede zaak. Veel kennis en ervaring.

We gaan het zien als hoofdtrainer niet succesvol maar als assistent misschien een kanjer

Oud Cambuur

Reinsma vertelde vanmorgen op de training dat waarschijnlijk Kieftenbeld als stagiaire de TS komt versterken

Bankzitter

Jouad Boufarra vult de TS ook nog aan als stagair in combinatie met de cursus coach betaald voetbal.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juni 25, 2025, 16:40:33
Reinsma vertelde vanmorgen op de training dat waarschijnlijk Kieftenbeld als stagiaire de TS komt versterken
ik vraag me soms af waarom zoveel assistenten wat kost dat allemaal wel niet? :_schater

papier

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 09:04:52
ik vraag me soms af waarom zoveel assistenten wat kost dat allemaal wel niet? :_schater

Stagevergoeding.....

Noordcambuur


Fish!!!

Iemand dat stuk op Vi die dat kan kopi?ren plakken

Naastismis

Bij de bovenste twee,succes!! Zal die wel gezegd hebben om maar seizoenkaarten te verkopen...De loze woorden trappen supporters niet meer in,Henk! Gewoon eerlijk zijn waar het op staat.

Jandehulk

Citaat van: Naastismis op juli 19, 2025, 21:18:06
Bij de bovenste twee,succes!! Zal die wel gezegd hebben om maar seizoenkaarten te verkopen...De loze woorden trappen supporters niet meer in,Henk! Gewoon eerlijk zijn waar het op staat.
met jou eens , alleen is het Henk ook anders verteld dan nu in de werkelijkheid is...geen cent te makken, en veel te duur stadion kosten...