Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

En hoofdtrainer bij Nac en Roda Jc

Poetser

Uitstekende keuze!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Korezev


Johan-12

Zou vd Ree nu stiekem beetje spijt hebben?

Hij is nu 2e assistent bij GAE, want Boel neemt niet voor niets zijn assistent van Dordrecht mee.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Johan-12 op juni 20, 2025, 20:57:25
Zou vd Ree nu stiekem beetje spijt hebben?

Hij is nu 2e assistent bij GAE, want Boel neemt niet voor niets zijn assistent van Dordrecht mee.

nou verdiend daar veel meer gaat europa in en het is ook zeker een mooie club

denistel

wel een goede keuze die de graaf denk ik we gaan het zien.

Galdiano

Citaat van: Korezev op juni 20, 2025, 20:53:18
ongeveer 10 jaar geleden , rakel alles maar op, hoe negatief kun je zijn

Had er eigenlijk een knipoog bij moeten zetten.  ;)

Was ook altijd wel fan van Dave Rogers. Die gaf ook wel eens een corrigerende tik.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Johan-12 op juni 20, 2025, 20:57:25
Zou vd Ree nu stiekem beetje spijt hebben?

Hij is nu 2e assistent bij GAE, want Boel neemt niet voor niets zijn assistent van Dordrecht mee.
weet niet wat ik van van de Ree moet denken, hij heeft het bij Groningen waardeloos gedaan en slecht in de communicatie

V-man

Edwin de Graaf. Ben wel enthousiast i.i.g een bult ervaring en een mannetje!

sunderland

#5006
Citaat van: denistel op juni 20, 2025, 21:06:53
wel een goede keuze die de graaf denk ik we gaan het zien.
geen watje iig. En oud voetballer wat belangrijk is. Had hem niet verwacht maar volgens mij hele beste keuze.

Trainert!

Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 22:54:33
geen watje iig. En oud voetballer wat belangrijk is. Had hem niet verwacht maar volgens mij hele beste keuze.

Waar baseer je dat op?
Ik lees alleen berichten dat ze een assisten wilden aantrekken die het op termijn van HDJ over kon nemen. Dit zie ik De Graaf niet direct doen

Poetser

Citaat van: Trainert! op juni 21, 2025, 08:13:56
Waar baseer je dat op?
Ik lees alleen berichten dat ze een assisten wilden aantrekken die het op termijn van HDJ over kon nemen. Dit zie ik De Graaf niet direct doen

Nee, maar bij jou is er dan ook nooit iets positiefs.

EdsjeSCC

Citaat van: Trainert! op juni 21, 2025, 08:13:56
Waar baseer je dat op?
Ik lees alleen berichten dat ze een assisten wilden aantrekken die het op termijn van HDJ over kon nemen. Dit zie ik De Graaf niet direct doen

Waarom zou die het niet kunnen overnemen? Heeft de papieren, al enige ervaring, leert vast nog een hoop van Henk