Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 15:33:45
Ik reageerde over de kwaliteit van buitenlandse spelers niet of ze ook wat waard zijn ;)
ohhhh :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2025, 15:14:51
Peersman, ritzmeier, rusnak, doke, ogbeche, maulun, er zijn ook wel beteren uit het buitenland gekomen

I see what you did there! :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2025, 14:48:16
Daar zijn nu echt wel stappen in gemaakt. Scouting is behoorlijk professioneler geworden.

Ik moet het nog zien.

Als je kijkt naar welke exoten afgelopen seizoen zijn binnengehaald:
- Rolke, een kleine min
- Pauwels, een kleine plus
- Casas, dikke min
- Afolabi, dikke min
- Galvez, dikke plus

Wie is er goed genoeg om de stap naar top2/eredivisie te maken? Ik denk eigenlijk alleen Galvez.

Specuveter

Pauwels kleine plus?? :_schater
Daarom zitten Utrecht Az en Twente ook achter hem aan.

Bankzitter

Eerste seizoen ook. Ze zijn niet als basisspeler gehaald maar met de potentie naar dat niveau te groeien.

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 15:33:45
Ik reageerde over de kwaliteit van buitenlandse spelers niet of ze ook wat waard zijn ;)
is toch ook helemaal niet erg om soms een goede (buitenlandse) speler te huren? Die kunnen andere spelers in de selectie ook helpen in hun ontwikkeling. Als het de club helpt, en dat soort spelers zijn om te kopen te duur dan geen probleem. Je moet alleen niet 4 of 5 huurlingen in je selectie hebben.

denistel

Citaat van: Johan-12 op mei 25, 2025, 12:01:54
is toch ook helemaal niet erg om soms een goede (buitenlandse) speler te huren? Die kunnen andere spelers in de selectie ook helpen in hun ontwikkeling. Als het de club helpt, en dat soort spelers zijn om te kopen te duur dan geen probleem. Je moet alleen niet 4 of 5 huurlingen in je selectie hebben.

had dordrecht ook en die lopen maar net de finale po mis.

er wordt gezeht spelers zijn beter geworden maar welke spelers
zijn dat dan? ik vond ons in po net zo tandenloos als in het begin
van het seizoen om eerlijk te wezen misschien ben ik te kritisch
maar blijf er bij dat alles veel pittiger moet.spelers die schrikken
als de trainer ze ergens op aan spreekt dat zeg mij genoeg.

Bankzitter

Kun je spelers beter maken zonder ex- prof in de staf?
Henk is een prestatie trainer. Als we met jonge spelers , dan moet daarvoor een specialist in de TS zitten.

De Gast

Citaat van: Specuveter op mei 25, 2025, 11:28:15
Pauwels kleine plus?? :_schater
Daarom zitten Utrecht Az en Twente ook achter hem aan.

Ben jij overtuigd dan?

NRG

Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 14:44:06
had dordrecht ook en die lopen maar net de finale po mis.

er wordt gezeht spelers zijn beter geworden maar welke spelers
zijn dat dan? ik vond ons in po net zo tandenloos als in het begin
van het seizoen om eerlijk te wezen misschien ben ik te kritisch
maar blijf er bij dat alles veel pittiger moet.spelers die schrikken
als de trainer ze ergens op aan spreekt dat zeg mij genoeg.


Je bent helemaal niet te kritisch. Ik denk dat bijna iedereen hier dezelfde mening heeft. Het oogde allemaal vrij inspiratieloos dit seizoen. Een derde plaats is op zich prima, maar de manier waarop gevoetbald werd vaak niet. Moet echt nog wel wat gebeuren richting volgend seizoen.

Lore

Citaat van: De Gast op mei 25, 2025, 17:36:26
Ben jij overtuigd dan?

Ja, dat wordt een hele goede. Hij is nog maar 20. Afwachten of hij de volgende stap gaat maken, maar ik snap zeker dat hij in de belangstelling staat

Bankzitter

Niet een maar soms twee man passeren is een zeldzame kwaliteit die niet aan te leren is.
En hij is snel, al gebruikt hij dat nog te weing.

Wat hij mist (afronden, overzicht) is trainbaar en komt met ervaring wel.

denistel

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 18:11:53
Ja, dat wordt een hele goede. Hij is nog maar 20. Afwachten of hij de volgende stap gaat maken, maar ik snap zeker dat hij in de belangstelling staat

k denk dat ie de top niet gaat halen maar we zullen zien

Arno A

Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 19:17:53
k denk dat ie de top niet gaat halen maar we zullen zien

Tis ook net hoe  goed het team is waarin je speelt. Pauwels verving tegen Zweden Duranville van Dortmund. Marktwaarde 9.2 mln. Met medespelers die allemaal op het hoogste nivo spelen, daar wordt niet slechter van lijkt mij. En de winnende goal scoren met rechts (!) dan je sta al lang op de radar .

Dus lekker naar het btl. Dan is 2 tot 3 mln geen exorbitant bedrag. In de kkd kan hij zich niet echt ontwikkelen, misschien achter de spitsen of ( vaker) in een andere opstelling dan 4-3-3. Nu zetten ze gewoon twee man bij hem. En de bus parkeren gaan we alleen maar zien wanneer Cambuur bovenin meedraait.

En  fatsoenlijke voorhoedespelers halen, want dit was helemaal niks in het afgelopen seizoen. Dus je hebt pijlsnelle aanvallers nodig die in een counter regelmatig een sprint van veertig meter kunnen trekken. En natuurlijk meedogenloze afmakers.





Lore

Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 19:17:53
k denk dat ie de top niet gaat halen maar we zullen zien

Het is inderdaad relatief. De top haalt (bijna) niemand die bij Cambuur speelt. Maar ik denk dat Pauwels nog wel wat mooie stappen gaat maken