Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 10:47:06
Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.

Goed nieuws:
Henk blijft
Burghout weg

Gelukkig geen vd ree, 0 uitstraling deze man. Enige en meest logische keuze is vd wey.

Bens

Ik denk dat Ivar van Dinteren nu trainer van Jong PSV een grote kans maakt om hier assistent van Henk de Jong  temworden.

Bankzitter

Om die nou jong en talentvol te noemen... is dan 48 als die hier begint.
Maar goed... uiteindelijk gaat het om kwaliteit en of iemand bij de club past.

Bernardo

Citaat van: Bens op maart 08, 2025, 08:03:32
Ik denk dat Ivar van Dinteren nu trainer van Jong PSV een grote kans maakt om hier assistent van Henk de Jong  temworden.

Op basis van wat?

Specuveter

Jong Utrecht...

michello

Ren? Grotenhuis zit in ieder geval zonder club. (Keeperstrainer)

Bankzitter

Harmen Kuperus ook  :devil

mark1989

Heeft die Ivar van Dinteren ergens gepresteerd of laten zien dat ie een talent is? Kijkend naar wat Jong Utrecht laat zien ben ik niet overtuigd.
Ik zie veel liever een talentvolle trainer uit de 2e divisie.

Specuveter

Mischien een idee om Correia van Telstar te halen?
Doet het daar goed.
Spoelt aanvallend en als ik de interviews bekijk lijkt mij het een prima kerel met goede kijk op spelletje en humor

Bernardo

Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 11:15:38
Mischien een idee om Correia van Telstar te halen?
Doet het daar goed.
Spoelt aanvallend en als ik de interviews bekijk lijkt mij het een prima kerel met goede kijk op spelletje en humor

Die is nu hoofdtrainer, presteert erg goed dus zal vast geen stap terug doen in een andere rol.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 11:07:26
Heeft die Ivar van Dinteren ergens gepresteerd of laten zien dat ie een talent is? Kijkend naar wat Jong Utrecht laat zien ben ik niet overtuigd.
Ik zie veel liever een talentvolle trainer uit de 2e divisie.
als hij zelf maar betaald voetbal heeft gespeeld en dus ook dingen eerder ziet mb tot het tactische gedeelte. Heb trouwens vorig jaar de naam van dinteren al paar x gehoord

V-man

SC Cambuur in wachtkamer gezet door Henk de Jong
De zestigjarige De Jong heeft formeel nog altijd geen nieuw contract te pakken. Een snelle bekendmaking lijkt er ook niet te komen. ?Dat zal niet zo snel gebeuren?, vertelde de oefenmeester maandagavond voor de camera van ESPN. ?Mijn vrouw is ziek, dus nu moeten we even wachten.?

?We stoppen even met praten, want ik heb andere dingen aan mijn hoofd. We komen er wel weer uit hoop ik?, aldus De Jong. ?Daar ga ik vanuit. Zo staan wij erin. Dan komt het deze of volgende week naar buiten. Er zijn dingen even veel belangrijker dan een contract verlengen.?

Bitsie raar

michello

Niks raars aan maar juist begrijpelijk.

Holwerd voor Cambuur

"Niet snel gebeuren"
"Deze of volgende week naar buiten"

8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Zou hij z?n papieren al hebben? Wellicht een optie als assistent? :

https://s3.us-east-2.wasabisys.com/utube/Videos/e_X_lakqxfY/Formats/18/Clips/1808.0-1838.0.mp4?AWSAccessKeyId=USNVF7R03TXALA6D3U08&Signature=NY%2FVnL924xZhXRXQIvLS1kNUJOE%3D&Expires=1741701342

Edit:

Helaas nog geen papieren om zelf hoofdtrainer te worden. Alleen assistent.