Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 03, 2025, 20:56:41
https://www.youtube.com/watch?v=N5sA8lhFf84

Sandor ziet Henk wel bijtekenen en Vd Ree zou de staf kunnen komen versterken...?!

Tsja en Sandor wordt stadionspeaker. Geile Geert perschef.  :_schater

Specuveter

Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.


Andy King

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 10:47:06
Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.

Mooi. Einde aan al die onrust over Henk.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 10:47:06
Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.
oke bedankt voor de info. :thumbsup
Boschaart komt nooit meer terug ook op de manier hoe hij is weggegaan.

DK

Rene van der Weij maar polsen dan.. die heeft vast wel een clausuletje in zijn contract bij HHC?

upweer

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 10:47:06
Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.


Moet het wel iemand zijn die al is toegelaten op cursus van KNVB?
Anders hebben we over 2 jaar niemand met papieren?

Of Henk die met papieren er boven hangt
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 10:47:06
Henk gaat voor twee jaar bijtekenen
Er zijn gesprekken geweest met Van Ree
Deze heeft bedankt.
Er komt dus in plaats van Burghout een jonge assistent trainer bij welke het over twee jaar over moet nemen van Henk.
Ben benieuwd
Boschaart zou een dikke prima zijn
Maar die zie ik niet meer terug komen.

Vd Ree snap ik wel, man die zit op een wolk bij GAE
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

#4567
Citaat van: Destroyer op maart 07, 2025, 15:50:47
Vd Ree snap ik wel, man die zit op een wolk bij GAE
waarom? Dat is niet de reden. Hij twijfelde omdat hij zelf hoofdtrainer wil worden Denk Emmen

denistel

Citaat van: DK op maart 07, 2025, 15:15:00
Rene van der Weij maar polsen dan.. die heeft vast wel een clausuletje in zijn contract bij HHC?

heeft ie zeker wel dus afwachten

Delfzijl/Cambuur

Die trainer van Nec, zou dat wat zijn eerst icm Henk als adviseur en dan hoofdtrainer.... Die gast deed t lang niet gek met Nec.

PePe

Citaat van: denistel op maart 07, 2025, 18:24:28
heeft ie zeker wel dus afwachten

Heeft Ren? het hoogste papiertje?

Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2025, 19:29:58
Die trainer van Nec, zou dat wat zijn eerst icm Henk als adviseur en dan hoofdtrainer.... Die gast deed t lang niet gek met Nec.

Ik vind dat niet zo'n leuke man eigenlijk.

Andy King

Citaat van: Poetser op maart 07, 2025, 19:56:44
Ik vind dat niet zo'n leuke man eigenlijk.

Pfff? Na die wedstrijd in de halve finale vorig jaar helemaal afgeknapt op deze man. Leuk voor Heracles? Niet voor Cambuur!

PePe

De trainer van Excelsior is mogelijk wel wat. Groot tacticus.

ChantiSCC

Citaat van: PePe op maart 08, 2025, 00:03:52
De trainer van Excelsior is mogelijk wel wat. Groot tacticus.

Zo groot tacticus dat ie ze van een zekere 2e plek richting plek 6 duwt?  :_schater