Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op februari 15, 2025, 09:30:19
Zo kennen we hem inderdaad totaal niet.
Toch te maken met onderhandelingen nieuw contract?
In het begin van dit seizoen hebben ze Henk laten zwemmen en geen gehoor gegeven aan zijn wensen wat betreft versterking in de ts en de spits positie.
Gaande het seizoen had Henk de stellige indruk dat ze van hem af wilden en nu komen met een contract voor 1 jaar. De directie weet dat bij ontslag van Henk de rapen bij veel supporters en sponsoren gaar zullen zijn en komen nu met dit voorstel in de hoop dat Henk hieruit zijn conclusies trekt.
Als je van iemand af wil ga je dit vroegtijdig en duidelijk met elkaar bespreken en draai je niet om de hete brei heen.

Cor

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 22:54:38
Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.

20 kansen?????????????

okkele

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 22:54:38
Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.



ah nog een gebruikelijke goedprater.
welkom in de zinloze discussie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik zal je wat helpen gabster,
het lag niet aan henkie maar aan ultee.
afbraakvoetbal
ik heb werkelijk op het puntje van mn stoel gezeten (thuis,lekker warm want ik had dit wel verwacht) , geen moment verveeld met dit wervelende voetbal
de spelers zijn kut, die snappen henkie niet.
toen het even niet liep kwam plan b.  :_schater
ik word maar verwend met mn seizoenskaart.
had ik ultee, de rest van de staf, alle spelers, de sfeer, de vele kansen, de goeie jongens en dat alles prachtig en machtig mooi is al genoemd?
niet aan henkie zitte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Specuveter

Citaat van: okkele op februari 15, 2025, 10:56:51
ik zal je wat helpen gabster,
het lag niet aan henkie maar aan ultee.
afbraakvoetbal
ik heb werkelijk op het puntje van mn stoel gezeten (thuis,lekker warm want ik had dit wel verwacht) , geen moment verveeld met dit wervelende voetbal
de spelers zijn kut, die snappen henkie niet.
toen het even niet liep kwam plan b.  :_schater
ik word maar verwend met mn seizoenskaart.
had ik ultee, de rest van de staf, alle spelers, de sfeer, de vele kansen, de goeie jongens en dat alles prachtig en machtig mooi is al genoemd?
niet aan henkie zitte.
Toch Heb ik het idee dat Henk het soms niet meer weet.
En zijn verdere staf ook niet
Vreemde wissels...
Ben ook Henk fan maar we moeten wel realistisch zijn.

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2025, 09:53:35
In het begin van dit seizoen hebben ze Henk laten zwemmen en geen gehoor gegeven aan zijn wensen wat betreft versterking in de ts en de spits positie.
Gaande het seizoen had Henk de stellige indruk dat ze van hem af wilden en nu komen met een contract voor 1 jaar. De directie weet dat bij ontslag van Henk de rapen bij veel supporters en sponsoren gaar zullen zijn en komen nu met dit voorstel in de hoop dat Henk hieruit zijn conclusies trekt.
Als je van iemand af wil ga je dit vroegtijdig en duidelijk met elkaar bespreken en draai je niet om de hete brei heen.

Welke spits je er ook neerzet maakt weinig uit, ze worden niet bediend. Van de flanken komt niets en door het centum zo nu en dan, staan dan altijd met de rug naar de goal. We hebben niet voor niets al jaren geen spits die er 15+ maakt (muv. Muhren).

Henk mag blij zijn dat het gros van de supporters hem als een soort heilige ziet, en ben er van overtuigd dat de directie daardoor in een soort spagaat zit. Een erg ongezonde situatie en voor mij onbegrijpelijk dat een heleboel niet inzien dat we zo geen steek verder komen. Spelers worden onder Henk ook zelden tot nooit beter. Ook zie je geen verbetering in dingen die veelvuldig mis gaan. Een voorbeeld hiervan is dat lange ballen van achteruit zelden aankomen, en zo zijn er nog legio voorbeelden.

diekhuzen

Citaat van: Harry L. op februari 15, 2025, 11:12:03
Welke spits je er ook neerzet maakt weinig uit, ze worden niet bediend. Van de flanken komt niets en door het centum zo nu en dan, staan dan altijd met de rug naar de goal. We hebben niet voor niets al jaren geen spits die er 15+ maakt (muv. Muhren).

Henk mag blij zijn dat het gros van de supporters hem als een soort heilige ziet, en ben er van overtuigd dat de directie daardoor in een soort spagaat zit. Een erg ongezonde situatie en voor mij onbegrijpelijk dat een heleboel niet inzien dat we zo geen steek verder komen. Spelers worden onder Henk ook zelden tot nooit beter. Ook zie je geen verbetering in dingen die veelvuldig mis gaan. Een voorbeeld hiervan is dat lange ballen van achteruit zelden aankomen, en zo zijn er nog legio voorbeelden.


Ja, dan vraag je af er wordt altijd hard getraind, maar er gaat zoveel mis. Constant dribbelen met de bal, achter de man aanspelen en het is erg stroperig . Voorzetten komen zelden aan. Er is totaal geen automatisme en we zijn nu 26 wedstrijden verder.

Delamere

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 22:54:38
Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.
Diemers paal, Souren naast en goal Balk. Met je 20 kansen!
Hier nog wat cijfers voor je.
80% balbezit.
46133 risicoloze tikkies breed en achteruit.
11483 toeschouwers die voor Jan Doedel zaten te blauwbekken.

denistel

Citaat van: Delamere op februari 15, 2025, 11:33:30
Diemers paal, Souren naast en goal Balk. Met je 20 kansen!
Hier nog wat cijfers voor je.
80% balbezit.
46133 risicoloze tikkies breed en achteruit.
11483 toeschouwers die voor Jan Doedel zaten te blauwbekken.

ik verwachte van minuut 1 een bombardement op de goal van die lui
hup publiek er achter en staast binnen 30 min op 3-0 maar wij spelen
zo traag en krijgen geen druk op die lui en dus ook weinig kansen.backs
hebben geen ruimte om op te komens voorzetten komen nooit aan .het kan
allemaal zo veel beter

fred

20 schoten bedoeld hij denk ik
0 schoten top oss

68% balbezit

Ja we worden steeds beter en fitter.
Bezem er door. Nieuwe staf en snel dit is al 3 jaar niet om aan te gluren !

Bankzitter

Ik zie niet 1 trainer in de KKD die spectaculair voetbal speelt en daarbij ook nog presteert.

We starten met 13 uit 6. Nacompetitie is bijna binnen en we draaien ondanks alles nog mee bovenin.
Als Henk nu als zoveel kritiek krijgt, dan weet je wel hoe zwaar een nieuwe trainer het hier gaat krijgen die zonder krediet start.

Als je voor volgend seizoen een andere trainer haalt dan ben je gewoon een afkoopsom en een half seizoen kwijt.

PePe

De druk, en het afbraakvoetbal van Ultee maakte het gisteren tot een slechte wedstrijd. Jammer van de late tegen goal, 3 personen die de aanval niet konen afstappen.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op februari 15, 2025, 12:21:21
De druk, en het afbraakvoetbal van Ultee maakte het gisteren tot een slechte wedstrijd. Jammer van de late tegen goal, 3 personen die de aanval niet konen afstappen.
en de scheidsrechter ging er helemaal in mee en vond het goed dat tijdrekken .

oost

Ik vind het maar lastig om te kiezen welk topic ik dit bericht moet zetten.
Maar wat erger ik mij dood dit seizoen aan het spel van onze club. De eerste 8 duels denk je nog de spelers moeten opelkaar ingespeeld raken etc.
Echter zijn wij geweldig opgeklommen en staan we er keurig voor. Maar het spel blijft echt dramatische.
Waar iemand hier zij dat bij de andere clubs van de top 3 ook niet goed gevoetbald wordt dat klopt en daar ben ik het mee eens.
Maar is het niet zo dat Henk hier geroemd wordt door het hoge druk zetten en aanvallend voetbal?

Of hij heeft de spelers er niet meer voor of hij kan het niet meer overbrengen. Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat er nual 2000 minder bezoekers zijn dan 5 wedstrijden geleden en dat is niet zonder reden.

Ik ben een groot Henk de Jong fan maar de laatste periode denk ik wel steeds vaker,  is hij nog wel de juiste man? Of moet er iemand anders komen, ik zou echter niet weten wie? No body's zijn er genoeg maar een verbetering ten opzichte van de jong lijkt mij praktische onmogelijk laat staan voor de lange termijn

NRG

Henk de Jong rendeert het beste met een sterke technische staf om zich heen. V/d Heide, Lodeweges, Bosschaart, Slot. Dat soort mannen. Die zijn er nu niet. Dat maakt het denk ik lastig voor Henk. Henk zijn sterke punt is het in de kracht zetten van de spelers. Maar het heilige vuur ontbreekt totaal dit seizoen. Af en toe slecht voetballen hoort erbij in de KKD. Maar het totale gebrek aan strijdlust is iets waar ik mij vooral in thuiswedstrijden kapot aan erger. Dat valt de trainer toch wel kwalijk te nemen.