Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2025, 23:04:07
We hebben 1 echte kans gehad dat was dat schot op de paal van Diemers, voor de rest hebben we helemaal niks gecre?erd. Om te janken
schot Souren, na assist de Leeuw.

Specuveter

Mischien vloeken in de kerk maar zet er maar een nieuwe trainer voor in nieuwe seizoen.

diekhuzen

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 23:06:19
Ga die 17 berichten eens lezen ?.
Dan is het vrij duidelijk dat ik Al jaren bij Cambuur Kom en dit forum volg.
Micheal Mols, stam, Obeche, Cambuur - Ajax ( champions league)  allemaal live gezien.

Iedereen heeft een eigen mening en dat is prima. Maar we mogen toch wel zeker kritiek hebben op spel en de inbreng van Henk de Jong? Kom op zeg, als je  zo'n zwakke tegenstander niet kan verslaan of niet weinig uitstraalt, dan hebben supporters het recht om er iets van te zeggen. Een volksclub staat voor trouw- en kritische aanhang.

De Gast

Je doelpunten lopen de deur uit na vorig seizoen en je haalt niks meer binnen. Nu met Hilterman misschien nog maar ok.
Moeten de pijlen dan niet meer gericht worden op Lambooij?

Arno A

Citaat van: michello op februari 14, 2025, 22:56:20
Zoek het maar eens op. In bijna alle seizoenen onder Henk haalden we uit (veel) meer punten dan thuis. Het is geen toeval meer. Van mij mag Henk echt wel blijven maar het is toch bijzonder dat Henk het maar niet voor elkaar kan krijgen om die statistieken van thuis en uit dichter bij elkaar te krijgen.

Ligt ongeveer gelijk, maar het gaat mij om de komende wedstrijden. Ik schat dat vier zeges genoeg is om de nacompetitie te halen.
En de stijgende lijn is t.o.v. verleden seizoen ingezet. De doelstelling is om uiterlijk over twee jaar te promoveren. Eerder zou mooi zijn. De kortste periode tussen degradatie en de volgende promotie is vier jaar geweest. Dus alles eerder dan 2027 is prima! We blijven positief.

mario

Citaat van: Arno A op februari 14, 2025, 23:42:50
Ligt ongeveer gelijk, maar het gaat mij om de komende wedstrijden. Ik schat dat vier zeges genoeg is om de nacompetitie te halen.
En de stijgende lijn is t.o.v. verleden seizoen ingezet. De doelstelling is om uiterlijk over twee jaar te promoveren. Eerder zou mooi zijn. De kortste periode tussen degradatie en de volgende promotie is vier jaar geweest. Dus alles eerder dan 2027 is prima! We blijven positief.
Het gaat niet om promotie op kort termijn maar dat we vermaakt willen worden. Als we nu onze thuiswedstrijden volle bak gaan en passie en strijd gaan leveren gaan we ook wel eens op onze bek maar dan hebben we er meer vrede mee. Het zou ons in de thuiswedstrijden meer punten opgeleverd hebben dan de schamele 14 punten die we nu in het Kooistadion bij elkaar gesprokkeld hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op februari 14, 2025, 22:56:20
Zoek het maar eens op. In bijna alle seizoenen onder Henk haalden we uit (veel) meer punten dan thuis. Het is geen toeval meer. Van mij mag Henk echt wel blijven maar het is toch bijzonder dat Henk het maar niet voor elkaar kan krijgen om die statistieken van thuis en uit dichter bij elkaar te krijgen.
Bijna alle seizoenen klopt. in 2013/2014 nul uitwedstrijden gewonnen weet ik nog. De winst in Almelo werd toe in het volgende seizoen als een kampioenschap gevierd  :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is onze Henk, Henk nog wel. Hij stond bekend om de passie en de durf en de bluf in zijn teams.... maar vandaag.... ik had echt het idee dat ze speelden om niet te verliezen
Henk, held, bedankt

Trainert!

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2025, 00:40:08
Is onze Henk, Henk nog wel. Hij stond bekend om de passie en de durf en de bluf in zijn teams.... maar vandaag.... ik had echt het idee dat ze speelden om niet te verliezen

En totaal geen beleving aan de zijlijn. Hij zat ee gister heel gelaten bij.


Naastismis

In thuiswedstrijden weinig punten halen, en dan kritiek hebben over de spelopvatting van de tegenstander. Man,man,man  :monk

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2025, 00:40:08
Is onze Henk, Henk nog wel. Hij stond bekend om de passie en de durf en de bluf in zijn teams.... maar vandaag.... ik had echt het idee dat ze speelden om niet te verliezen
ik mis de beleving om voor een kleine 12000 man der op te knallen maar de 15 minuten wist ik het al het wordt eer zo?n avond.

De Gast

Misschien is de druk te hoog. Luister Henk zn verhaal even op OF en hij begint te rekenen naar plek 9 terwijl je vol meedoet om promotie  :|
Wil blijkbaar de verwachtingen wat temperen want dit is geen voetbal dat promotie verdient.

Bankzitter

Het is een slagveld in de KKD natuurlijk waarbij iedere ploeg van hoop naar vrees gaat en weer terug zo om de 2/3 wedstrijden.

Zodra we zo goed als zeker zijn van NC hoop ik dat we eindelijk vrijuit gaan spelen. Dat hadden ze tegen Top Oss ook gewoon moeten doen, maar zal inderdaad wel de druk zijn.

Specuveter

Citaat van: Trainert! op februari 15, 2025, 06:57:42
En totaal geen beleving aan de zijlijn. Hij zat ee gister heel gelaten bij.
Zo kennen we hem inderdaad totaal niet.
Toch te maken met onderhandelingen nieuw contract?

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op februari 15, 2025, 09:26:32
Het is een slagveld in de KKD natuurlijk waarbij iedere ploeg van hoop naar vrees gaat en weer terug zo om de 2/3 wedstrijden.
Zodra we zo goed als zeker zijn van NC hoop ik dat we eindelijk vrijuit gaan spelen. Dat hadden ze tegen Top Oss ook gewoon moeten doen, maar zal inderdaad wel de druk zijn.
Het lukt onze ts niet de angel bij de tegenstanders er uit te kunnen halen, wat lijkt op een chronische te kort in de staf, wat ook de soms onbegrijpelijke wissels of basis kan verklaren.
Daarbij ontbreekt het ook bij een aantal spelers aan professionele instelling en tactisch inzicht, wat het spel ook niet beter maakt.
Spelers die keer op keer zich achterlijk vastlopen of voor eigen succes gaan laten staan is ook ergerlijk, maar wordt niet bestraft.
Het is zo het is , maar met deze instelling van spelers in eigen huis en geklungel van de ts, lijkt een stap hoger op nog ver weg.