Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#4395
Wissels? zo ouderwets. Je hebt starters en finishers  :_schater

Het is een lastige discussie: pakt een wissel goed uit, dan ben je verkeerd begonnen.
Wordt het minder, dan is er verkeerd gewisseld. Met andere woorden: als TS doe je het nooit goed.

Ik vind het lastig te beoordelen. De wisselvalligheid is wat uit , het is vooral degelijk met veel teamspirit. Af en toe een zepert, maar die hebben de concurrenten ook. De kwaliteitsverschillen tussen alle ploegen zij niet heel groot. (Eindhoven of Telstar spelen bijv ook niet heel slecht)Het staat nog zo dicht op elkaar dat nog niet te zeggen valt hoe goed of slecht de TS het doet.

Ik geloof wel dat Henk de punten blijft pakken, blijft aanhaken in de top en in de eindfase het verschil kan maken. Hij heeft meer ervaring dan de trainers van de concurrenten hoe met de druk in de slotfase om te gaan.


michello

#4396
We kunnen er allerlei analyses op loslaten maar Henk is de succesvolste trainer ooit in de Eerste Divisie en even zo goed bij ons.
Bekijk allemaal het geheel i.p.v. alleen de afgelopen maanden.

Niet lullen maar die papieren invullen.

IN HENK WE TRUST!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op februari 08, 2025, 09:33:12
Niet lullen maar die papieren invullen.

IN HENK WE TRUST!

_O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mark1989

Citaat van: michello op februari 08, 2025, 09:33:12
We kunnen er allerlei analyses op loslaten maar Henk is de succesvolste trainer ooit in de Eerste Divisie en even zo goed bij ons.
Bekijk allemaal het geheel i.p.v. alleen de afgelopen maanden.

Niet lullen maar die papieren invullen.

IN HENK WE TRUST!

Zo is het is. En we staan 5e en kunnen nog direct promoveren en ook nog nacompetitie halen.
En anders maar volgend jaar. Lekker nog een jaartje eerste divisie vind ik prima.
Sommige doen net of we onthutsend slecht spelen en elke tegenstander ons van de mat speelt, maar hoe kunnen we dan 5e staan?

Gabster

#4399
Waren de bekende negatievelingen hun mening / pr weer aan het verspreiden?
Altijd Maar klagen over Henk terwijl Henk de juiste man voor deze baan is.

Het nieuwe beleidsplan verteld ons nogmaals dat Cambuur van 8 naar 16 miljoen omzet wil gaan.
Neem nu de omzet van de 2 Jaren dat Cambuur kampioen werd van de Eerste divisie en je begrijpt dat er mogelijkheden zijn om een stabiele Eredivisionist te worden (2029).

Bepaalde stromingen / personen willen gewoon hun eigen belang voor dat van de club zetten en gunnen Henk niet de periode waarin hij ook de vruchten van zijn werk te zien krijgt.
Allemaal domme ego dat in de Weg staat, op ego kun je geen beleid voeren.

Cambuur hoort Henk een 2 jarig contract te geven met een optie van nog 1 jaar.
Doen zij dit niet Dan stapt Cambuur af van hun eigen interne beleid, beleid dat tezamen in gang werd gezet. Dan worden zij mijn inziens ongeloofwaardig en onkundige bestuurders.
Je start niet met de bouw van een huis om halverwege er achter te komen dat je opnieuw wil beginnen met een Ander.
In Henk we trust!

diekhuzen

Citaat van: Gabster op februari 08, 2025, 21:08:48
Waren de bekende negatievelingen hun mening / pr weer aan het verspreiden?
Altijd Maar klagen over Henk terwijl Henk de juiste man voor deze baan is.

Het nieuwe beleidsplan verteld ons nogmaals dat Cambuur van 8 naar 16 miljoen omzet wil gaan.
Neem nu de omzet van de 2 Jaren dat Cambuur kampioen werd van de Eerste divisie en je begrijpt dat er mogelijkheden zijn om een stabiele Eredivisionist te worden (2029).

Bepaalde stromingen / personen willen gewoon hun eigen belang voor dat van de club zetten en gunnen Henk niet de periode waarin hij ook de vruchten van zijn werk te zien krijgt.
Allemaal domme ego dat in de Weg staat, op ego kun je geen beleid voeren.

Cambuur hoort Henk een 2 jarig contract te geven met een optie van nog 1 jaar.
Doen zij dit niet Dan stapt Cambuur af van hun eigen interne beleid, beleid dat tezamen in gang werd gezet. Dan worden zij mijn inziens ongeloofwaardig en onkundige bestuurders.
Je start niet met de bouw van een huis om halverwege er achter te komen dat je opnieuw wil beginnen met een Ander.

Waarom Henk een 2 + 1 jaar contract aanbieden? We kijken al 2 jaar naar matig voetbal (in de KKD) en vooral thuiswedstrijden. Het beleid is er op gericht om uiteindelijk een stabiele middenmoter te worden in de Eredivisie. Henk is ongetwijfeld de beste trainer voor ons om ons naar de eredivisie te laten promoveren, maar op een gegevens moment is een frisse wind wellicht wat we nodig hebben. Ik vind Henk veel meer een succestrainer dan een trainer voor lange termijn.

mark1989

Citaat van: diekhuzen op februari 08, 2025, 21:57:46
Waarom Henk een 2 + 1 jaar contract aanbieden? We kijken al 2 jaar naar matig voetbal (in de KKD) en vooral thuiswedstrijden. Het beleid is er op gericht om uiteindelijk een stabiele middenmoter te worden in de Eredivisie. Henk is ongetwijfeld de beste trainer voor ons om ons naar de eredivisie te laten promoveren, maar op een gegevens moment is een frisse wind wellicht wat we nodig hebben. Ik vind Henk veel meer een succestrainer dan een trainer voor lange termijn.

Wat een onzin.
We kijken al 2 jaar naar matig voetbal? Dat is geen matig voetbal,maar het normale niveau in de KKD. Elke ploeg in de KKD speelt dan matig voetbal. Cambuur had de voorgaande jaren ook een matig elftal, zeker vorig jaar. Met de allerslechtste keeper die ik ooit heb gezien.Alleen dit jaar begint er een aardig elftal te komen. Maar nu nog een echte spits en dan pas kan je meedoen om de bovenste plekken. En we staan daar al. Grotendeels dankzij Henk.

Henk is een succestrainer? Maar niet voor de lange termijn? Je wil geen succes op lange termijn?  Welke trainer denk je dat hier voor een hele lange tijd zal blijven? Zodra een trainer het hier goed doet is ie meteen weg als ergens meer kan krijgen. Henk heeft ook in de eredivisie al laten zien dat ie Cambuur goed kan laten voetballen. Alleen toen hadden we te weinig geld om door te selecteren. Daarom degradeerden we steeds.


Gabster

#4402
Citaat van: diekhuzen op februari 08, 2025, 21:57:46
Waarom Henk een 2 + 1 jaar contract aanbieden? We kijken al 2 jaar naar matig voetbal (in de KKD) en vooral thuiswedstrijden. Het beleid is er op gericht om uiteindelijk een stabiele middenmoter te worden in de Eredivisie. Henk is ongetwijfeld de beste trainer voor ons om ons naar de eredivisie te laten promoveren, maar op een gegevens moment is een frisse wind wellicht wat we nodig hebben. Ik vind Henk veel meer een succestrainer dan een trainer voor lange termijn.


Second!
Wat een onzin.

Met Henk heeft Cambuur de hoogste eind notering ooit, in de Eredivisie behaalt.
Continuiteit is wat een team en club succesvol maken, dmv goed beleid en werknemers die passen bij het club profiel.
Ga eens alle assistent trainers observeren die met Henk samen hebbem gewerkt en waar die nu zijn.
Wij Als Cambuur supporters mogen heel blij zijn dat Henk bij ons is en dat hij JAREN in een stadion heeft gecoached dat  zeer verouderd was.

Dat ?frisse wind? gedoe is populistische taal, en het zijn diezelfde mensen die als eerste staan te schreeuwen als de nieuwe trainer tegenvalt.

Henk hoort een contract van 2 jaar te krijgen met een optie voor nog een jaar (wederzijdse goedkeuring).
Dan kun je structureel groeien en Henk ook de positieve momenten van Cambuurs nieuwe stadion laten ervaren.
In Henk we trust!

diekhuzen

#4403
Jij kan het onzin vinden. Ik kom al jaren bij Cambuur en het voetbal met name in de thuiswedstijden is niet om aan te zien.
Dat je in de eredivisie op resultaat voetbalt en daardoor minder attractief speelt is logisch, maar in de KKD mag je meer van Cambuur verwachten en ik hoor van alle kanten excuses. Kom op zeg we spelen in de KKD en dit jaar is het niveau niet bijzonder hoog.
Vorig jaar geen nacompetitie met een redelijke selectie (en spitsen) en gelukkig gaat het dit jaar beter. We spelen KKD en waar we nu staan horen we minimaal te staan. Dat Henk lang geen spits heeft gehad is amateuristisch. Maar op basis van wat we pakweg de afgelopen 4 jaar hebben gezien, met Ultee als onderbreking,  is verlengen met 2 plus 1 niet logisch. Het moet gewoon beter. Verder deel ik de mening dat Henk veel voor Cambuur heeft betekend, maar je mag zeker kritisch kijken het spel en dat is met name in thuiswedstijden, waar je het spel moet maken,te min en niet waar Cambuur voor staat. 




Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op februari 09, 2025, 08:22:43
Jij kan het onzin vinden. Ik kom al jaren bij Cambuur en het voetbal met name in de thuiswedstijden is niet om aan te zien.
Dat je in de eredivisie op resultaat voetbalt en daardoor minder attractief speelt is logisch, maar in de KKD mag je meer van Cambuur verwachten en ik hoor van alle kanten excuses. Kom op zeg we spelen in de KKD en dit jaar is het niveau niet bijzonder hoog.
Vorig jaar geen nacompetitie met een redelijke selectie (en spitsen) en gelukkig gaat het dit jaar beter. We spelen KKD en waar we nu staan horen we minimaal te staan. Dat Henk lang geen spits heeft gehad is amateuristisch. Maar op basis van wat we pakweg de afgelopen 4 jaar hebben gezien, met Ultee als onderbreking,  is verlengen met 2 plus 1 niet logisch. Het moet gewoon beter. Verder deel ik de mening dat Henk veel voor Cambuur heeft betekend, maar je mag zeker kritisch kijken het spel en dat is met name in thuiswedstijden, waar je het spel moet maken,te min en niet waar Cambuur voor staat.
Nou Diekhuzen geef dan het profiel maar van jouw trainer, ben benieuwd of dat haalbaar zal zijn.


sunderland

Citaat van: diekhuzen op februari 09, 2025, 08:22:43
Jij kan het onzin vinden. Ik kom al jaren bij Cambuur en het voetbal met name in de thuiswedstijden is niet om aan te zien.
Dat je in de eredivisie op resultaat voetbalt en daardoor minder attractief speelt is logisch, maar in de KKD mag je meer van Cambuur verwachten en ik hoor van alle kanten excuses. Kom op zeg we spelen in de KKD en dit jaar is het niveau niet bijzonder hoog.
Vorig jaar geen nacompetitie met een redelijke selectie (en spitsen) en gelukkig gaat het dit jaar beter. We spelen KKD en waar we nu staan horen we minimaal te staan. Dat Henk lang geen spits heeft gehad is amateuristisch. Maar op basis van wat we pakweg de afgelopen 4 jaar hebben gezien, met Ultee als onderbreking,  is verlengen met 2 plus 1 niet logisch. Het moet gewoon beter. Verder deel ik de mening dat Henk veel voor Cambuur heeft betekend, maar je mag zeker kritisch kijken het spel en dat is met name in thuiswedstijden, waar je het spel moet maken,te min en niet waar Cambuur voor staat.
gewoon duidelijk en geen speld tussen te krijgen. Ben ook Henk fan.

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op februari 09, 2025, 08:22:43
Jij kan het onzin vinden. Ik kom al jaren bij Cambuur en het voetbal met name in de thuiswedstijden is niet om aan te zien.
Dat je in de eredivisie op resultaat voetbalt en daardoor minder attractief speelt is logisch, maar in de KKD mag je meer van Cambuur verwachten en ik hoor van alle kanten excuses. Kom op zeg we spelen in de KKD en dit jaar is het niveau niet bijzonder hoog.
Vorig jaar geen nacompetitie met een redelijke selectie (en spitsen) en gelukkig gaat het dit jaar beter. We spelen KKD en waar we nu staan horen we minimaal te staan. Dat Henk lang geen spits heeft gehad is amateuristisch. Maar op basis van wat we pakweg de afgelopen 4 jaar hebben gezien, met Ultee als onderbreking,  is verlengen met 2 plus 1 niet logisch. Het moet gewoon beter. Verder deel ik de mening dat Henk veel voor Cambuur heeft betekend, maar je mag zeker kritisch kijken het spel en dat is met name in thuiswedstijden, waar je het spel moet maken,te min en niet waar Cambuur voor staat.

Eindhoven uit , prachtig voetbal in de eerste helft, geen punten.
Telstar, matige wedstrijd, 3 punten.

Ik weet wel waar ik vrolijker van wordt. En ook waar Henk op wordt afgerekend.

Maar noem maar een trainer die betaalbaar voor ons is en die na 3/4  slechte resultaten niet onder druk komt te staan.En die moet dan ook nog jeugd inpassen en aantrekkelijk voetbal spelen naast promoveren.

Hnek verlengen... rust in de tent. En  Henk zelf een opvolger laten opleiden (zoals ook de bedoeling was met vdHeide).

diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op februari 09, 2025, 08:58:14
Nou Diekhuzen geef dan het profiel maar van jouw trainer, ben benieuwd of dat haalbaar zal zijn.

Dat ga ik niet over als supporter. Wij als seizoenkaarthouders willen toch af en toe attractief voetbal zien? Is dat te veel gevraagd?

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op februari 09, 2025, 09:16:54
Dat ga ik niet over als supporter. Wij als seizoenkaarthouders willen toch af en toe attractief voetbal zien? Is dat te veel gevraagd?
Henk zou dit ruimtelijk gelul noemen.  :_schater
Nee Diekhuzen, Henk heeft ons met 3 kanjers van assistenten met zeer attractief voetbal 3 keer kampioen gemaakt.
Na de teleurstellende periode van ziekte, Ultee en overgang nieuwe stadion is het nu de periode van opbouwen en binnen halen van sponsoren om te komen tot een stevige en stabiele club op het hoogste niveau.
Henk zou hierin op sportief gebied een grote rol kunnen hebben als het bestuur hem hierin wil faciliteren. Grote bedrijven willen zich wel aan een club conformeren mits er een positieve uitstraling van uit gaat. Voorbeeld hierin is Kooi

papier

Citaat van: diekhuzen op februari 09, 2025, 09:16:54
Dat ga ik niet over als supporter. Wij als seizoenkaarthouders willen toch af en toe attractief voetbal zien? Is dat te veel gevraagd?

Henk staat in ieder geval voor voetballen om te winnen. Aanvallend wisselen en naar voren voetballen. Dit in tegenstelling tot veel anderen. We kunnen Frank de Boer wel halen die verzorgd op de eigen helft liet voetballen met 80% balbezit maar daar worden we ook niet blij van. De kans dat we een trainer krijgen die en resultaat boekt en met verzorgd aanvallend voetbal is nihil. Dat kies ik liever voor continuiteit met een coach die in ieder geval het accent naar voren heeft, een goede band heeft met de supporters en de club goed uitdraagt naar buiten. Die laatste 2 punten zijn in mijn ogen ook belangrijk voor ons of in ieder geval voor mij.