Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Zo?n City gastje moet natuurlijk ook minuten maken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 10:02:06
Onbegrijpelijke wissels gister, niet te snappen. Maar je hebt vast weer een prima verhaal.

Doe eens een poging om er goede redenen voor te vinden, al is het alleen voor mij.  :thumbsup Ben benieuwd
Henk, held, bedankt

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2025, 14:39:58
Doe eens een poging om er goede redenen voor te vinden, al is het alleen voor mij.  :thumbsup Ben benieuwd

Ik kan ze dus niet bedenken, jij wel?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 18:25:14
Ik kan ze dus niet bedenken, jij wel?

Je doet je best ook niet  8)

Poll speelde heel matig en ze willen waarschijnlijk het jonge talent (wat je ook wel kon zien) uren laten maken om hem naar een basisplaats te brengen
Balk speelde ongelukkig en rommelig, maar had ik er niet afgehaald. Alhaft is natuurlijk de vaste kracht geweest op die plaats de afgelopen tijd.
Nartey kon maar een uur spelen begreep ik en Afolabi als verse stootkracht voorin (het idee, ik zeg niet dat het gelukt is  :D )
Smand voor Mullen omdat de laatste blunderde
De Leeuw om alles of niets te spelen, wat heel duidelijk niets bleek

Henk, held, bedankt

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2025, 19:05:38
Je doet je best ook niet  8)

Poll speelde heel matig en ze willen waarschijnlijk het jonge talent (wat je ook wel kon zien) uren laten maken om hem naar een basisplaats te brengen
Balk speelde ongelukkig en rommelig, maar had ik er niet afgehaald. Alhaft is natuurlijk de vaste kracht geweest op die plaats de afgelopen tijd.
Nartey kon maar een uur spelen begreep ik en Afolabi als verse stootkracht voorin (het idee, ik zeg niet dat het gelukt is  :D )
Smand voor Mullen omdat de laatste blunderde
De Leeuw om alles of niets te spelen, wat heel duidelijk niets bleek

Poll matig? Mullen omdat hij blunderde? Waarom bleef Jansen dan staan? Ik vond het helemaal niks maar voor jou is Henk dan ook een held en voor mij niet.

Cambuur Groningen

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 19:28:37
Poll matig? Mullen omdat hij blunderde? Waarom bleef Jansen dan staan? Ik vond het helemaal niks maar voor jou is Henk dan ook een held en voor mij niet.
ja, van Mullem blunderde, 1 tegengoal, vlak daarna weer

Cor

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2025, 19:30:50
ja, van Mullem blunderde, 1 tegengoal, vlak daarna weer

Os blunderen het argument om te wisselen? Waarom stond de keeper er dan nog in? Of snapte je niet dat ik dat zo bedoel.

Vlampiep

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 19:34:27
Os blunderen het argument om te wisselen? Waarom stond de keeper er dan nog in? Of snapte je niet dat ik dat zo bedoel.
Het was eigenlijk een gezamenlijke off Day, dit inclusief de trainerstaf.
Jammer dat Henk niet erkende dat zijn wissels meer onbalans gaf dan stootkracht.

Cambuur Groningen

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 19:34:27
Os blunderen het argument om te wisselen? Waarom stond de keeper er dan nog in? Of snapte je niet dat ik dat zo bedoel.
Jansen heeft ons meerdere wedstrijden gered, dit waren flinke blunders inderdaad maar Mullem heeft ons al vaker in de problemen gebracht. Dus ja ik snap waarom je een verdediger er dan uit haalt en een keeper niet.

Bernardo

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 10:02:06
Onbegrijpelijke wissels gister, niet te snappen. Maar je hebt vast weer een prima verhaal.

Vond Henk zijn wissels in de rust met zijn uitleg erbij helemaal niet zo gek. Dat het verkeerd uitpakt, kan gebeuren.

Cor

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2025, 20:21:37
Jansen heeft ons meerdere wedstrijden gered, dit waren flinke blunders inderdaad maar Mullem heeft ons al vaker in de problemen gebracht. Dus ja ik snap waarom je een verdediger er dan uit haalt en een keeper niet.

Ik snap best dat de keeper er niet uitgehaald wordt. Maar de wissels in de rust vond ik echt onbegrijpelijk. Dat er daarna allemaal paniekwissels plaatsvinden vind ik typisch Henk de Jong die het niet meer weet. Maar goed, ik denk wat anders over Henk dan veel forumgangers


Bankzitter

Wisselen en spelen een goal te forceren is een van Henks zwakke punten.
Gelukkig staan daar ook een hele boel positieve unten tegenover.
Tegenwoordig wisselt hij overigens wel prima om een kleine voorsprong vast te houden met Ottensen naar 5-3-2.

mark1989

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 21:10:04


Ik snap best dat de keeper er niet uitgehaald wordt. Maar de wissels in de rust vond ik echt onbegrijpelijk. Dat er daarna allemaal paniekwissels plaatsvinden vind ik typisch Henk de Jong die het niet meer weet. Maar goed, ik denk wat anders over Henk dan veel forumgangers

Dat je de wissels niet niet begrijpt is ook logisch. Je hebt niet alle informatie die de technische staf wel heeft. Het betekent ook niet dat het perse slechte wissels zijn. Als je puur kijkt naar het resultaat hebben de wissels niet het gewenste effect gehad, maar dat heeft Henk ook aangegeven. Het is ook maar de vraag of met andere wissels of geen wissels het resultaat beter was geweest. Eindhoven is juist erg sterk vanuit de counter. met 3-2 achter is het nog erg moeilijk om terug te komen.
Ik ben blij met het goede spel in het begin. Dat bied perspectief. Dat het elftal nog niet constant is en nog veel moet leren is logisch.
Ik denk ook niet dat het paniekwissels waren. Het zijn gewoon overwogen keuzes.
Je wil ook andere spelers een kans geven en zien hoe die hun rol oppakken. Om uiteindelijk naar het beste team te groeien.

EdsjeSCC

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 21:10:04


Ik snap best dat de keeper er niet uitgehaald wordt. Maar de wissels in de rust vond ik echt onbegrijpelijk. Dat er daarna allemaal paniekwissels plaatsvinden vind ik typisch Henk de Jong die het niet meer weet. Maar goed, ik denk wat anders over Henk dan veel forumgangers

Ha!
Ik heb jouw eerdere berichten even terug gekeken. Volgens mij is er meer sprake van dat jij geen fan bent van Henk dan dat wij hier pro Henk zijn. Eerste helft is toch genoeg reden tot wisselen man. En de ene keer pakt het beter uit dan de andere keer, misschien moet je zelf maar eens een team gaan coachen.
You win some, you lose some.
Jammer en dooorrr