Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik ben zeker eens dat Henk onderschat wordt en te veel een "knuffeltrainer" wordt genoemd die afhankelijk is van een taktisch sterke assistent.
Henk heeft zelf hele duidelijke idee?n over hoe hij wil spelen en vooral ook winnen.

De pech voor Henk was dat toen hij aan zijn top zat hij twee keer buitengewoon veel pech had
1) een kampioenschap en promotie ontnomen door Corona
2) in het eredivisie jaar toen hij linkerrijtje eredivisie stond last kreeg van een cyste

Je kunt het nooit bewijzen maar voor mijn gevoel heeft dat het doorgroeien van zowel Henk als Cambuur gewoon geremd.

Ik denk overigens wel dat Henk (net als iedereen in het voetbal) wel de pers en het publiek bespeeld... is ook niks mis mee.
HIj ziet de potentie van de club en wil daar (terecht!) ook van profiteren als we promoveren.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op januari 21, 2025, 23:45:15
Ik ben zeker eens dat Henk onderschat wordt en te veel een "knuffeltrainer" wordt genoemd die afhankelijk is van een taktisch sterke assistent.
Henk heeft zelf hele duidelijke idee?n over hoe hij wil spelen en vooral ook winnen.

De pech voor Henk was dat toen hij aan zijn top zat hij twee keer buitengewoon veel pech had
1) een kampioenschap en promotie ontnomen door Corona
2) in het eredivisie jaar toen hij linkerrijtje eredivisie stond last kreeg van een cyste

Je kunt het nooit bewijzen maar voor mijn gevoel heeft dat het doorgroeien van zowel Henk als Cambuur gewoon geremd.

Ik denk overigens wel dat Henk (net als iedereen in het voetbal) wel de pers en het publiek bespeeld... is ook niks mis mee.
HIj ziet de potentie van de club en wil daar (terecht!) ook van profiteren als we promoveren.

Ik ben het wel met je eens. Ik denk overigens dat Cambuur niet had doorgegroeid dat jaar dat we eredivisie speelden en Henk ziek werd. Ik denk wel dat we toen playaoffs hadden kunnen halen. maar omdat er te weinig financien waren en er niet goed werd doorgeselecteerd. Hadden we het jaar daarna waarschijnlijk toch ook gedegardeerd. Het was toen net te vroeg.
Cambuur is er nu klaar voor. Qua organisatie qua stadion. We kunnen nu echt doorgroeien. Maar geef het even wat tijd. 1 of 2 jaar misschien.
Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat we zomaar een periode kunnen pakken en promoveren. Dat kan nog steeds. Een 2e plek is denk ik te hoog gegrepen. Maar in de Nacompetitie schat ik Cambuur hoog in. We kunnen dan van iedereen winnen.

sunderland

Ik denk dat Cambuur juist wel had doorgegroeid op dat moment die jij noemt. Maar goed, oude koeien heeft geen zin meer.
Henk zei overigens dat hij gister even naar het stadion moest.
Zou dat voor een spits zijn of voor zijn eigen nieuwe contract dacht ik toen.

Bens

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 11:21:39
Ik denk dat Cambuur juist wel had doorgegroeid op dat moment die jij noemt. Maar goed, oude koeien heeft geen zin meer.
Henk zei overigens dat hij gister even naar het stadion moest.
Zou dat voor een spits zijn of voor zijn eigen nieuwe contract dacht ik toen.
ik hoop voor deze twee zaken |:) |:)

anderszchristian

Henk gewoon verlengen voor het weekend, brengt ook weer wat rust in de tent en kan de focus vol op promotie.

Teun Seun

Ik denk dat het voor de club het beste is dat Henk voor 3 jaar bijtekent met daarna een rol als boegbeeld/ godfather.. Hij heeft veel dingen goed gedaan, een aantal wat minder. De club heeft behoefte aan rust en stabiliteit en Henk verdient het om onderdeel te zijn van de transitie naar het nieuwe stadion. Hij levert sponsoren op, is een visitekaartje voor de club op lokaal en nationaal vlak..
Dat we slecht zijn gestart valt hem niet eens zozeer aan te rekenen ook al gaat hij niet volledig vrijuit. Veel nieuwe/ jonge spelers en zonder spits.. We staan gewoon keurig derde op dit moment wat een wereldprestatie is met deze selectie.. Bouwen is een proces en door op zoek te gaan naar een nieuwe trainer begin je op -10 op dit moment.. Laat Henk maar zn opvolger klaarstomen de komende 3 jaar in de persoon van vd Weij (bijvoorbeeld)

Het bestuur krijgt het nog zwaar qua supporters en sponsoren als Henk de bons krijgt..

Specuveter

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 11:21:39
Ik denk dat Cambuur juist wel had doorgegroeid op dat moment die jij noemt. Maar goed, oude koeien heeft geen zin meer.
Henk zei overigens dat hij gister even naar het stadion moest.
Zou dat voor een spits zijn of voor zijn eigen nieuwe contract dacht ik toen.
Vandaag was hij in ieder geval niet bij de training :?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter


Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 22, 2025, 14:12:08
Contractverlenging??
Gesprekjes...en wie waren er nog meer niet?
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 14:13:03
Gesprekjes...en wie waren er nog meer niet?
qua spelers? Die waren er allemaal wel naar mijn weten
Beide trainers waren er ook.

zeewolde


Specuveter


Cor

Onbegrijpelijke wissels gister, niet te snappen. Maar je hebt vast weer een prima verhaal.

PePe

Citaat van: Cor op januari 25, 2025, 10:02:06
Onbegrijpelijke wissels gister, niet te snappen. Maar je hebt vast weer een prima verhaal.

Een off-day.