Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: janou op januari 20, 2025, 10:35:29
Maar het is wel een verschil of wij dat schrijven, of een van de grootste investeerders van de club. Vind dat echt schandalig van Bert. Je mag toch verwachten dat iemand met zoveel ervaring in het zakenleven weet dat je zulke dingen intern houdt. Je gaat toch ook niet een collega helemaal zwartmaken op LinkedIn bijvoorbeeld? Dit is gewoon gebrek aan fatsoen.
100% eens, en hij had het ook nog kunnen verwijderen wat ook niet is gebeurt.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Klopt, hij kan gewoon de even een bakkie doen in het stadion of even bellen als hij zijn ongenoegen wilt uiten.
En als je intern geen gehoor vind, dan zou je nog eens bij LC of OF je zegje kunnen doen, al is dat ook niet chic.

Dit soort rare acties op Facebook past niet als je investeerder of sponsor bent.

Amekkis

Citaat van: Bankzitter op januari 20, 2025, 11:03:26
Dit soort rare acties op Facebook past niet als je investeerder of sponsor bent.

Wat een onzin! Als je zo gefortuneerd bent bepaal je volgens mij zelf wel hoe en waar je reageert en hoef je je aan niemand te verantwoorden.

Lowieke

Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 11:37:05
Wat een onzin! Als je zo gefortuneerd bent bepaal je volgens mij zelf wel hoe en waar je reageert en hoef je je aan niemand te verantwoorden.

Misschien is het toch wel handig dat je even nadenkt over de mogelijke consequenties van je opmerkingen. De woorden van een grote investeerder wegen zwaarder dan die van een gewone supporter.

papier

Iedereen is vrij om te reageren hoe dan ook. Het is echter fijn als mensen gefortuneerd zijn aan fatsoen en soms hun mond houden.

oost

Dat die als kippenboer veel verdiend heeft zegt niks over zijn voetbalverstand. Dus nee als sponsor moet je kritiek binnenshuis uiten en niet op sociaal media.

janou

#4281
Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 11:37:05
Wat een onzin! Als je zo gefortuneerd bent bepaal je volgens mij zelf wel hoe en waar je reageert en hoef je je aan niemand te verantwoorden.

Dus jij bent van mening dat als je miljonair bent, je geen verantwoordelijkheden meer hebt en daarbij geen verantwoordelijkheid hoeft te dragen voor eigen gedrag? Hij zit ook nog eens in het stichtingsbestuur...

Al zou hij 100 miljard verdienen, dit doe je gewoon niet. Heeft helemaal niets met geld te maken maar met fatsoen.

Amekkis

Citaat van: janou op januari 20, 2025, 13:30:03
Dus jij bent van mening dat als je miljonair bent, je geen verantwoordelijkheden meer hebt en daarbij geen verantwoordelijkheid hoeft te dragen voor eigen gedrag? Hij zit ook nog eens in het stichtingsbestuur...

Al zou hij 100 miljard verdienen, dit doe je gewoon niet. Heeft helemaal niets met geld te maken maar met fatsoen.

Nee alleen gaat het nu om een (terechte) emotionele reactie die hij gewoon mag geven, ongeacht of hij sponsor is if in het stichtingsbestuur zit. Iedereen doet nu net of het zo'n drama is dat hij dat doet.
Ik hou daar wel van, oprechte betrokkenheid en gewoon strontchagrijnig zijn na weer een nederlaag terwijl hij er genoeg centjes in heeft gestopt.

Wel bizar, door een gevoel van een journalist bij de omrop ontstaat deze hele 'soap' en nu doen we net alsof vd Brink Henk weg zou willen hebben en bepaalde dingen wel of niet zou moeten doen blablabla.
Ik ben van mening dat we onze handjes dicht moeten knijpen met mensen zoals Pieter Kooij, Bert vd Brink en Ype Smid.

janou

Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 14:22:44
Nee alleen gaat het nu om een (terechte) emotionele reactie die hij gewoon mag geven, ongeacht of hij sponsor is if in het stichtingsbestuur zit. Iedereen doet nu net of het zo'n drama is dat hij dat doet.
Ik hou daar wel van, oprechte betrokkenheid en gewoon strontchagrijnig zijn na weer een nederlaag terwijl hij er genoeg centjes in heeft gestopt.

Wel bizar, door een gevoel van een journalist bij de omrop ontstaat deze hele 'soap' en nu doen we net alsof vd Brink Henk weg zou willen hebben en bepaalde dingen wel of niet zou moeten doen blablabla.
Ik ben van mening dat we onze handjes dicht moeten knijpen met mensen zoals Pieter Kooij, Bert vd Brink en Ype Smid.

Die emotionele reactie is niet het probleem, wel het platform waar je die emotie uit en op wat voor manier. Als het nou een inhoudelijke reactie was, maar nee het is een persoonlijk aanval, met drogredenen als leeftijd etc.

W.b.t de conclusie dat Vd Brink Henk weg wilt hebben ben ik het met je eens dat dit allemaal suggereren is. Daarbij ook eens dat wee onze hand moeten dichtknijpen met grote sponsoren die een hart hebben voor de club, maar het clubbelang gaat altijd voorop, daarom is dit ook zo raar.

sunderland

Omrop meld dat Helk zeer waarschijnlijk blijft. Ik denk dat het misschien wel even heeft geholpen dat Geert dat vorige week melde. Er was toch echt wel wat aan de hand intern.
Nu is dat naar het schijnt opgelost.

Yellow Army

Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 11:37:05
Wat een onzin! Als je zo gefortuneerd bent bepaal je volgens mij zelf wel hoe en waar je reageert en hoef je je aan niemand te verantwoorden.

Prima als je 13 jarig schooljongetje bent, echter voor een gevierd zakenman en bestuurslid natuurlijk ver onder de maat. Vrij respectloos...
Area 58

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Citaat van: sunderland op januari 20, 2025, 17:00:40
Omrop meld dat Helk zeer waarschijnlijk blijft. Ik denk dat het misschien wel even heeft geholpen dat Geert dat vorige week melde. Er was toch echt wel wat aan de hand intern.
Nu is dat naar het schijnt opgelost.

Net even beluisterd. Er is idd wel wat gebeurd. Ben benieuwd. Maarrrr? ik ben het eigenlijk nooit eens met Roelofs de Vries en zijn uitlatingen over Cambuur, maar over de journalistieke insteek van Geert van Tuinen vorige week? Uuuuhhh? Tsja?. Ik ben het met Roelof eens. (Pffff? dat kostte wat moeite)

janou

Citaat van: Andy King op januari 20, 2025, 18:24:32
Net even beluisterd. Er is idd wel wat gebeurd. Ben benieuwd. Maarrrr? ik ben het eigenlijk nooit eens met Roelofs de Vries en zijn uitlatingen over Cambuur, maar over de journalistieke insteek van Geert van Tuinen vorige week? Uuuuhhh? Tsja?. Ik ben het met Roelof eens. (Pffff? dat kostte wat moeite)

Dit was denk ik ook het doel van Geert. Die wist dat dit sentiment zou gaan spelen en dat er andere krachten zouden gaan spelen. Mocht dit allemaal waar zijn ook grote klasse van Pieter om bij Henk aan te geven dat hij ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Lijkt het toch nog goed te komen...

Win-Win situatie. OF hun media aandacht, en wij Henk nog langer voor de groep |:)

sunderland

Citaat van: janou op januari 20, 2025, 18:38:04
Dit was denk ik ook het doel van Geert. Die wist dat dit sentiment zou gaan spelen en dat er andere krachten zouden gaan spelen. Mocht dit allemaal waar zijn ook grote klasse van Pieter om bij Henk aan te geven dat hij ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Lijkt het toch nog goed te komen...

Win-Win situatie. OF hun media aandacht, en wij Henk nog langer voor de groep |:)
denk het ook. Ype had niks te melden. Hij zat steeds te stotteren als er een vraag over Henk kwam. Hij wil niks doen maar wil maar al te graag weer wat doen voor de club.