Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: diekhuzen op januari 17, 2025, 15:55:37
Citaat van: James op januari 17, 2025, 15:15:56
Een type Ype Smit werkt voor een opruimactie maar toch niet voor de lange termijn. De ?waarheid? zeggen heeft geen zin. Je kan beter erop trainen hoe je iets wil hebben waardoor spelers het gaan voelen/ervaren.
[/quote


Een type Ype heeft er onder andere voor gezorgd dat Cambuur ?berhaupt nog bestaat.

upweer

Afgerekend worden op slechte beleid van TD.
Henk geen spits geven en vervolgens hem op zijn resultaten afrekenen.

Andy King

Citaat van: upweer op januari 17, 2025, 16:19:20
Afgerekend worden op slechte beleid van TD.
Henk geen spits geven en vervolgens hem op zijn resultaten afrekenen.

Kom op, zeg! Lambooij doet het prima. Heeft alleen niet een zak geld zonder bodem staan.

Noordcambuur

Bert v/d Brink is geen fan van Henk de Jong dit vertelde Hans Kraay in ESPN.

Bankzitter

#4249
En gaat Bert ook geld geven om een trainer te kunnen betalen die beter is dan Henk?
Dus geen beginnende trainertje maar gewoon een goede ervaren trainer, zeg een Rogier Meijer bijvoorbeeld.
Anders moet hij zich stil houden.

Henk is op het niveau waar we nu spelen gewoon de ideale trainer, je vind geen betere binnen onze begroting.

Stiens

Bertje mut gewoon met geld skuuve en zich voor de rest nergens mee bemoeien  l0l

upweer

Citaat van: Stiens op januari 17, 2025, 22:46:01
Bertje mut gewoon met geld skuuve en zich voor de rest nergens mee bemoeien  l0l

En anders maar niet, Kooi heeft er meer vertrouwen in.
Ik heb een beter gevoel met kooi dan met Bertje

mark1989

Henk is voor Cambuur de ideale trainer. Naast een geweldig mens ook tactisch erg sterk. Vanavond weer gezien. Een veel beter Excelsior, maar toch gewoon winnen. Het stond heel goed de eerste helft, waardoor we eigenlijk al met 3-0 voor hadden moeten staan.

Geldschieters zoals Bert van de Brink moeten zich niet bemoeien met het beleid van de club. We hebben nu overal goede mensen. Een sterke algemeen directeur met Ard. Een goede TD met Lars en een goede trainer. Als we dat in stand kunnen houden klimt Cambuur binnen 3 jaar langs clubs als Excelsior en Volendam en spelen we eredivsie.

Volgende wedstrijd weer massaal achter Henk de Jong staan en laten zien wat wij willen. Een kippenboer uit Ermelo gaat hier niet bepalen wie trainer wordt.

Leovardia

Mooi gesproken Mark,
Helemaal
Met dy eens :proost :proost :proost
Kent skele juh.

DeBruyne

''Een kippenboer uit Ermelo gaat hier niet bepalen wie trainer wordt''

Mooie tekst voor op een spandoek....

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

KlinkHamer

Henk zegt "ik heb wat met de supporters ".

Kunnen we de discussie over us Henk nu aub weer een jaartje uitstellen.
Hij is nog niet aan zijn aow, elk jaar verlengen .
Talent erbij zoeken
Is toch niet zo moeilijk

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op januari 17, 2025, 22:35:00
Bert v/d Brink is geen fan van Henk de Jong dit vertelde Hans Kraay in ESPN.

Mogen wij als supporters dan zegggen dat we geen fan zijn van Bertje van de Brink?

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 00:16:17
https://www.youtube.com/watch?v=B3CPYvtYxiM

_O_

Wat een vent. Hij is Cambuur, en wij mede als supprters ziin gek als we hem laten gaan.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op januari 18, 2025, 01:16:14
Wat een vent. Hij is Cambuur, en wij mede als supprters ziin gek als we hem laten gaan.

En dat is nu net de bottleneck......wij als supporters willen voor Henk gaan zoals bij voor Cambuur gaat.
Deze man is gewoon  Cambuur zoals wij dat ook zijn.
Helaas vernielen hogere rangen en invloed rijke figuren soms meer dan je lief is. Het lijkt wel game of thrones.....
Met elkaar pushen voor Henk.
Cambuur trainer zoeken voor tijdperk na Henk en die gast lekker nog een paar jaar onder de vleugels van houden.
Mooie avond man, heerlijk, spanning  leuke pot en met enig fortuin de winst. Nog 1 berenburgertje en....
Truste