Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op januari 17, 2025, 22:35:00
Bert v/d Brink is geen fan van Henk de Jong dit vertelde Hans Kraay in ESPN.


Wie is Bert vd Brink?
Is dit de man die aangaf zich verder nergens mee te gaan bemoeien?
Van Henk afblijven, en anders lekker wegwezen met deze man.

Amekkis

Bijzonder hoe iedereen nu Bert van der Brink onderuit haalt omdat ene Hans Kraay iets zegt bij ESPN.
Geloof er niks van dat Bert geen fan is van Henk de Jong. Henk lekker verlengen en laten we blij zijn dat we mensen zoals Bert bij de club hebben.

Huizen

De media in Friesland kan wat leren van het interview dat Benno (ESPN) met Henk had. Leuk gesprek  |:)

Poetser

Wat een narcist bij een regionaal omroepje met onbetrouwbare bronnen allemaal wel niet teweeg kan brengen.

De Gast

Citaat van: Amekkis op januari 18, 2025, 08:27:51
Bijzonder hoe iedereen nu Bert van der Brink onderuit haalt omdat ene Hans Kraay iets zegt bij ESPN.
Geloof er niks van dat Bert geen fan is van Henk de Jong. Henk lekker verlengen en laten we blij zijn dat we mensen zoals Bert bij de club hebben.

Na de wedstrijd tegen Volendam was Bertje anders niet zo aardig op Facebook. Platform voor bejaarden maar ok..
Bertje had zelf allang in de schijnwerpers willen staan natuurlijk. Ingestapt op het moment dat Cambuur 2.0 moest gaan worden maar uiteindelijk 0.2 werd. Dat zinde de kippenboer wellicht niet.

Yellow Army

Citaat van: Amekkis op januari 18, 2025, 08:27:51
Bijzonder hoe iedereen nu Bert van der Brink onderuit haalt omdat ene Hans Kraay iets zegt bij ESPN.
Geloof er niks van dat Bert geen fan is van Henk de Jong. Henk lekker verlengen en laten we blij zijn dat we mensen zoals Bert bij de club hebben.

Dan heb je zijn uitlatingen op facebook over Henk niet gezien dus...
Area 58

Bankzitter

Iemand die reageert als een teleurgestelde supporter op Facebook na de wedstrijd tegen Emmen ... uit emotie en zonder enige onderbouwing waarom we met een andere trainer beter af zouden zijn.

Volgens mij werd er ook inzet en vechtlust verweten... nou dat heeft Henk inmiddels wel in het team gebracht.

mark1989

Bert van den Brink heeft op19 oktober 2024 op Facebook onderstaande gepost.
"Wat een gezwam van 3 oude mannen die tonnen betaald krijgen en niet presteren. In plaats van verontschuldigen en goed praten moeten zij zich schamen." 

Was een reactie op een interview Henk de Jong en Michael de Leeuw. Dus wie die derde oude man is weet ik niet. Dit was na de wedstrijd thuis tegen FC Volendam.
Onze reeks was toen:
MVV - Cambuur 0-1
Cambuur Helmond Sp 0-1 (met twee gemiste penalties)
Top Oss - Cambuur 1-0 (met legio kansen voor cambuur
Dordrecht - Cambuur 2-0
Cambuur - Jong Ajax 0-1 (beetje ongelukkig)
Cambuur Roda JC 0-0
Jong Utrecht - Cambuur 0-4
Cambuur - Emmen 1-3
VVV - Cambuur 0-1

We hadden geen gelukkige start, maar zo slecht was het helemaal niet. Met dit nieuwe team en het feit dat je geen goede spits hebt. Is reeel om ergens tussen plek 5 en 8 te eindigen. En dat halen ze wel. Als Bert na een paar wedstrijden dan zo tekeer gaat heb je weinig verstand van voetbal. Ik vond toen de meeste reacties op facebook bedroeven. Wat een domoren zitten daar op zeg. Zwaar overtrokken. Henk was de enige met verstandige teksten, die toen zei heb even geduld.

Cambuur staat er gewoon heel goed voor. We hebben prachtig stadion, dat bijna vol zit elke keer ook als we 8ste staan in de KKD en dat is bij geen 1 club zo. Alleen Vitesse heeft er meer dacht ik. Qua selectie zit er heel veel potentie in en liggen allemaal voor langer vast. Met 2 of 3 spelers erbij volgend jaar kun je echt meedoen. En we hebben een top trainer met Henk de Jong.  Steeds wisselen van trainer lost niks op. Kijk naar Heerenveen. Al jaren steeds een andere trainer en presteren steeds ver onder de maat van hun begroting. Ze hebben de 7e begroting. In de tijd van Foppe de Haan was Heerenveen top. Speelde europees. Bij Cambuur kan dat ook over een paar jaar. We kunnen dan naast clubs als GA eagles en Heracles komen met een begroting van boven de 10 miljoen.

Dus ik hoop dat iedereen achter Henk blijft staan en we een visie voor meerdere jaren maken. Henk vast leggen voor 3 jaar zou top zijn en dan bouwen aan een team.

papier

De start was inderdaad ongelukkig. En we hadden met wat geluk betere resultaten kunnen behalen, zoals tegen Helmond, Oss en Jong Ajax. Als Bert zo reageert op de start, dan vrees ik dat hij een contract voor onbepaalde tijd eist voor Henk bij winst op Roda :{

michello

Citaat van: Yellow Army op januari 18, 2025, 11:25:38
Dan heb je zijn uitlatingen op facebook over Henk niet gezien dus...

Dat is in een emotie na een nederlaag, het hoeft niet perse te betekenen dat hij Henk weg wil hebben toch? Dat staat er feitelijk niet. Zo?n bericht wordt met de week groter gemaakt..
Kan ook wel zijn, maar om daar nu gelijk van uit te gaan?

James

Of Henk een contract wil bepaald Henk zelf. Pep bepaald dit bij City min of meer ook zelf. En zit het voor langere tijd tegen dan kom je er altijd wel uit. Heeft Pep bij City nog zo?n seizoen als dat het momenteel gaat stopt ie er zelf ook wel mee. Henk zal m.i. hetzelfde doen. De Graaf ga je bijv. ook niet vervangen. Die bepaald ook zelf. Zoals Mark zegt wat heeft verandering bij DKV nou gebracht?! De spelers komen en gaan. Voor langdurig succes Hennie cultuurbewakers nodig en solide beleid. De vraag is wat verandering gaat brengen en er ik kan niet ??n argument bedenken dat het met een andere trainer langdurig beter zal gaan. Ik begrijp niet dat De Graaf bv zegt van dat Henk het zelf bepaald of hij wil verlengen of niet. Haal je alle twijfel weg.

Yellow Army

Citaat van: michello op januari 18, 2025, 13:07:48
Dat is in een emotie na een nederlaag, het hoeft niet perse te betekenen dat hij Henk weg wil hebben toch? Dat staat er feitelijk niet. Zo?n bericht wordt met de week groter gemaakt..
Kan ook wel zijn, maar om daar nu gelijk van uit te gaan?

Ik zeg nergens dat hij Henk weg wil hebben, maar als je de trainer uitmaakt voor een dikbetaalde onderpresterende oude man die zich moet schamen ben je geen fan lijkt me...
Area 58

Amekkis

Citaat van: Yellow Army op januari 18, 2025, 11:25:38
Dan heb je zijn uitlatingen op facebook over Henk niet gezien dus...

Een citaat op Facebook? Serieus? Dat is de reden dat Bert afscheid zou willen nemen van Henk? Kom op joh.
Bert is, net als wij, een emotionele supporter die hetzelfde schrijft als de gemiddelde forum bezoeker na een nederlaag.

Andy King

Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 09:09:57
Een citaat op Facebook? Serieus? Dat is de reden dat Bert afscheid zou willen nemen van Henk? Kom op joh.
Bert is, net als wij, een emotionele supporter die hetzelfde schrijft als de gemiddelde forum bezoeker na een nederlaag.

Precies. Ik zeg na een wedstrijd ook wel eens iets doms en heb er later toch wel spijt van.

janou

Citaat van: Amekkis op januari 20, 2025, 09:09:57
Een citaat op Facebook? Serieus? Dat is de reden dat Bert afscheid zou willen nemen van Henk? Kom op joh.
Bert is, net als wij, een emotionele supporter die hetzelfde schrijft als de gemiddelde forum bezoeker na een nederlaag.

Maar het is wel een verschil of wij dat schrijven, of een van de grootste investeerders van de club. Vind dat echt schandalig van Bert. Je mag toch verwachten dat iemand met zoveel ervaring in het zakenleven weet dat je zulke dingen intern houdt. Je gaat toch ook niet een collega helemaal zwartmaken op LinkedIn bijvoorbeeld? Dit is gewoon gebrek aan fatsoen.