Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 17:56:32
Geert doet gewoon zijn werk als journalist. Het bestuur daartegen hierin wel wat te verwijten.

Wat Geert nu doet heeft niks te maken met journalistiek. Dit heet gewoon de boel opstoken, net zoals met het hele Sandor verhaal. Misschien is het de leeftijd maar Geert wordt een beetje een karikatuur van zichzelf op deze manier.

Agy

Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 18:01:22
Wat valt het bestuur te verwijten? Er is gezegd dat er gesproken wordt over verlenging, dus de intentie is er van beide kanten...

Dat is helemaal niet gezegd, zowel Ard (Hertenkamp) als Lars (Sportcast) geven aan eerst een profiel op te stellen en daar een trainer bij te zoeken. Dat kan Henk zijn maar ook niet, dat is wat er letterlijk gezegd is. En druk met het stadion is kull, juist het aanstellen van een trainer zou rust geven. Tel daarbij op dat vdZee en vdBrink het niet zien zitten in Henk en dat Kooi in zijn transitie (overigens geen termijn genoemd) graag naar een modernere trainer wil, dan weet je wel genoeg lijkt mij.

Galdiano

#4157
Citaat van: Harry L. op januari 15, 2025, 19:35:44
als ik het zo wat lees hier zijn we als club redeloos verloren zonder Henk en is er geen enkele trainer die het beter zou kunnen doen.

Nee hoor. Ik ben van mening dat wij bijna toe zijn aan verandering. Maar dit zijn de belangrijkste jaren uit de club geschiedenis. Het fundament met dit nieuwe stadion moet goed. Er moet een stabiel aantal sk's komen en een stap gemaakt worden in de hoeveelheid sponsoren.
Hierin is Henk op dit moment te onmisbaar.

Ik sluit mij aan dat het voetbal matig is, en er niet altijd een even goed idee achter het spel zit.

Laat Henk nog voor 2 jaar bijtekenen, en dan mag iemand hem opvolgen.
Als ideaal scenario zie ik een opvolger als assistent in 2026\2027, zodat degene Henk kan opvolgen in 2027. Dan is Henk 63 en kan hij mooi nog eens naar het buitenland.

Dennis van de Ree, Rene van der Weij, Jan Sierksma mag ook.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 19:53:03
Nee, stond al sinds vorig jaar..

Dat is zeer opmerkelijk aangezien Henk z?lf aangeeft geen datum te weten!!
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op januari 15, 2025, 20:29:55
Dat is zeer opmerkelijk aangezien Henk z?lf aangeeft geen datum te weten!!
Of is niet willen zeggen, begin februari valt binnen het eerst kwartaal ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik zal niet beweren dat er geen betere trainers dan Henk zijn maar binnen ons budget zul je niet een geschiktere trainer vinden.

Zo'n jonge moderne trainer gaat hier gewoon niet de tijd krijgen, zodra de resultaten tegenvallen zijn die gezien.
Zelfs Slot had het even moeilijk wat hij trouwens heel goed tijdens een supportavond wist te draaien.

Het ideale plaatje is dat Henk zijn opvolger opleidt. Of dat we financieel zo hard doorgroeien zodat we we een andere categorie trainer kunnen betalen.


Grijskijkert

Citaat van: Agy op januari 15, 2025, 20:23:34
Dat is helemaal niet gezegd, zowel Ard (Hertenkamp) als Lars (Sportcast) geven aan eerst een profiel op te stellen en daar een trainer bij te zoeken. Dat kan Henk zijn maar ook niet, dat is wat er letterlijk gezegd is. En druk met het stadion is kull, juist het aanstellen van een trainer zou rust geven. Tel daarbij op dat vdZee en vdBrink het niet zien zitten in Henk en dat Kooi in zijn transitie (overigens geen termijn genoemd) graag naar een modernere trainer wil, dan weet je wel genoeg lijkt mij.
Aannames... En het is maar net wat je wil horen.. Ik weet uit betrouwbare bron dat er begin februari wordt gesproken.
IN HENK WE TRUST!!!

Agy

#4162
Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 20:35:04
Aannames... En het is maar net wat je wil horen.. Ik weet uit betrouwbare bron dat er begin februari wordt gesproken.

Heb je niet gezien wat Bert op Facebook zette na de verlies partij tegen Emmen? En jammer dat je alleen reageert op het 2e gedeelte en niet wat er letterlijk door de heren is gezegd, en daar is het begrip #praten over verlenging# niet gevallen. En ja er is inmiddels een gesprek gepland maar wat daarvan de insteek is weten we dus niet, dat weet Henk zelf ook niet.

Grijskijkert

#4163
Citaat van: Agy op januari 15, 2025, 20:52:19
Heb je niet gezien wat Bert op Facebook zette na de verlies partij tegen Emmen? En jammer dat je alleen reageert op het 2e gedeelte en niet wat er letterlijk door de heren is gezegd, en daar is het begrip #praten over verlenging# niet gevallen.
Ja toen ging het slecht en had je te maken met een teleurgestelde supporter en daar waren er toen wel meer van.. En zowel BvdB en PK hebben geen invloed op het technisch beleid(is meerder keren door betrokkenden gezegd) en v/d Zee heeft alleen met Henk gesproken in de periode dat het slecht ging wat logisch is..
Over het eerste zeg ik toch dat het maar net is wat je wil horen, ik heb andere dingen dan jij gehoord en met mij nog een aantal hier. En ik heb regelmatig contact met betreffende journalisten(Andor/Jonathan) en als ik iets zeg wat niet klopt krijg ik dat van hun te horen, hier lezen ze ook mee..

Fijne avond verder, ik ben klaar voor vandaag..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


Agy

#4165
We wachten het af maar mijn signalen zijn anders. Duidelijk is dat de club in de toekomst een andere (modernere) koers wil varen. Men is er alleen nog niet uit wanneer en hoe de omslag te bewerkstelligen. Anders gezegd hoe lang gaan ze nog door met Henk.

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 15, 2025, 19:56:39
Garanties heb je nooit dat een ander het beter doet, andersom is dat hetzelfde. In een meerjarenplan kun je wat mij betreft geen trainers en spelers meenemen. Hooguit een profiel (systeem, speelstijl etc.)


Dat klopt natuurlijk ook. Maar als je dat plan neemt en je kijkt naar de selectie van vorig jaar, en je kijkt naar waar wij nu staan. Wat is dan de noodzaak om in te grijpen?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Agy op januari 15, 2025, 21:04:51
Moderne trainer; een andere (modernere) koers wil varen.

Ohja, bij een nieuw modern stadion hoort natuurlijk ook een "moderne trainer".

Against modern football :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Hebben ze het geld voor een goede moderne trainer die zich al bewezen heeft? Kwaliteit kost wat.
Want met de categorie Ultee, Maas of Haar redt je het niet.

Holwerd voor Cambuur

Maar wat (en wie) is een moderne trainer?
Jong? Als in Rijsdijk; die van Excelsior; Maduro?

Of kan ouder ook? Priske? Wordt ook wel modern genoemd?

Of met speciale vernieuwigheden?

Zijn onze assistenten "moderne trainers"?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021