Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

?Ard de Graaf (algemeen directeur, red.) heeft gezegd dat ze later in het eerste kwartaal praten over contractverlenging.?  :clint

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 14, 2025, 11:16:42
In principe is er tijd zat om Henk te verlengen, maar gezien de onrust die blijkbaar nu ontstaat moet de club meer duidelijk geven. En dsn niet De Graaf maar vd Zee die verantwoordelijk is voor het technische deel.

En zo mogelijk al om tafel en het gewoon regelen.
Dit gedoe is nergens voor nodig en leidt alleen maar af.
ik weet niet of het waar is maar van de Zee en Henk zijn geen vrienden

sunderland

#4097
Citaat van: janou op januari 14, 2025, 12:48:59
Toen Henk en Sandor het overnamen kregen ze vanwege het spelersfonds een stuk hoger spelersbudget, hierdoor kon bijvoorbeeld Muhren worden aangetrokken. Kon gewoon meer geboden worden waardoor ook een hoger niveau speler gehaald kon worden. Dat wij de namen niet allemaal kennen, zegt niets over de kwaliteit/kosten van een speler zelf.

Het staat overigens daarbij buiten kijf dat Henk en Sandor het geweldig hebben gedaan hoor, niets dan lof voor die heren, want ze hebben er ook alles weten uit te persen.

Hake stond er prima op in Nederland toch?. Bij Twente ontslagen en zijn opvolger Pusic heeft het niet beter gedaan, gedegradeerd en daarna wel gepromoveerd maar dat mag ook wel met die spelersbegroting. Hake paste zijn spel meer aan op het type speler dat beschikbaar was. Heeft het Henk (de Graafschap) toen heel moeilijk gemaakt met een veel minder team. Als een tegenstander beter is dan jij, dan kan je zeggen dat het verdedigend voetbal is, maar in praktijk wordt je vaak teruggedrukt. Hebben wij vorig jaar 2e seizoenshelft ook vaak gehad.
Muhren kwam later. Kallon, Jacobs en Hoedemakers kwamen en ze wisten toen in de voorbereiding niet eens waar die 2 het beste konden spelen.
Hake speelde hier anti voetbal en had verder niks te verliezen. Speelde wel wedstrijden met 1 spits en wat ik nooit weer vergeet dat hij na de wedstrijd tegen Top Oss zei dat we zo verdedigd speelden omdat hij zo bang was voor de counter van Top Oss. Beste vent die het later uitstekend heeft gedaan maar toen waren ik en velen er helemaal klaar mee. Miste toen soms wel eens eerste kwartier van de wedstrijd omdat het zo gezellig was in de Cambuurbar. Maar goed jij jouw mening.

janou

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 13:39:16
Muhren kwam later. Kallon, Jacobs en Hoedemakers kwamen en ze wisten toen in de voorbereiding niet eens waar die 2 het beste konden spelen.
Hake speelde hier anti voetbal en had verder niks te verliezen. Speelde wel wedstrijden met 1 spits en wat ik nooit weer vergeet dat hij na de wedstrijd tegen Top Oss zei dat we zo verdedigd speelden omdat hij zo bang was voor de counter van Top Oss. Beste vent die het later uitstekend heeft gedaan maar toen waren ik en velen er helemaal klaar mee. Miste toen soms wel eens eerste kwartier van de wedstrijd omdat het zo gezellig was in de Cambuurbar. Maar goed jij jouw mening.

Nee klopt, maar dat staat los van het feit dat het spelersbudget stuk hoger was volgens mij. Overigens ben ik met je eens dat het die periode onder Hake verschrikkelijk was vaak, maar dat was het 2e seizoenshelft vorig jaar ook wel. Maar ik denk ook wel dat het destijds slim was om afscheid te nemen, want de club had de positieve energie nodig en daar heeft Henk zeker voor gezorgd.

Los van het spel denk ik niet dat er veel meer uit die groep te halen viel qua resultaten.

Leovardia

Net de sportcast luustert. Die Lambooij hangt mie de strot uut. Pedant kereltsje.
Wolf in skaapskleren. Bah :R
Kent skele juh.

Huizem

Lijkt me duidelijk dat het einde verhaal is voor Henk. Dat gevoel had ik maanden eerder al. Maar ja, het is hier geen Auxerre. Tijd voor een ander tijdperk. Ojah en over die onrust...dat is hier al 50 jaar.

Lowieke

Citaat van: Huizem op januari 14, 2025, 16:19:10
Lijkt me duidelijk dat het einde verhaal is voor Henk. Dat gevoel had ik maanden eerder al. Maar ja, het is hier geen Auxerre. Tijd voor een ander tijdperk. Ojah en over die onrust...dat is hier al 50 jaar.
We kunnen als supporters toch wel even duidelijk maken dat we dat absoluut niet pikken.

Grijskijkert

Citaat van: Lowieke op januari 14, 2025, 16:47:03
We kunnen als supporters toch wel even duidelijk maken dat we dat absoluut niet pikken.
Deze geruchten slechts nog gebaseerd op onderbuikgevoelens van de heren van de sportcast niets meer of minder, de zelfde man beweerde ook dat Sandor v/d Heide terug zou komen...
IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:50:28
Deze geruchten slechts nog gebaseerd op onderbuikgevoelens van de heren van de sportcast niets meer of minder, de zelfde man beweerde ook dat Sandor v/d Heide terug zou komen...

Exact!!!

Galdiano

Citaat van: Leovardia op januari 14, 2025, 15:33:43
Net de sportcast luustert. Die Lambooij hangt mie de strot uut. Pedant kereltsje.
Wolf in skaapskleren. Bah :R

Ik heb hem zojuist ook geluisterd, maar vind het wel meevallen.
Ja hij reageert kortaf, maar kan ook door de heren van Omrop Abe komen.

Ik heb mij eerder mateloos gestoord aan Geert van Tuinen.
Gelukkig na dit seizoen met pensioen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2025, 17:06:05
Ik heb hem zojuist ook geluisterd, maar vind het wel meevallen.
Ja hij reageert kortaf, maar kan ook door de heren van Omrop Abe komen.

Ik heb mij eerder mateloos gestoord aan Geert van Tuinen.
Gelukkig na dit seizoen met pensioen.

Niks mis met Van Tuunen, fien ik. Mag van mij nog wel even blieve. Maar goed, Andor ken er met deur. Alles beter dan mijnheer R. de Vries?

Grijskijkert

Citaat van: Andy King op januari 14, 2025, 19:33:46
Niks mis met Van Tuunen, fien ik. Mag van mij nog wel even blieve. Maar goed, Andor ken er met deur. Alles beter dan mijnheer R. de Vries?
Dikke Roelof mag oek :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Sportcast is soms wel amusant, soms ergerlijk maar zou het allemaal niet serieus nemen wat daar allemaal geroepen wordt.
Zeker sinds dat hele Sandor - verhaal neem ik alles met een hele dikke korel zout.

Het is de laatste tijd hier wel erg negatief en pessimistisch... wantrouwend naar het bestuur/Lambooij.
Zullen de zenuwen voor de competitiehervatting wel zijn want er is weinig concrete aanleiding voor.

CambuurArnhem

Citaat van: Bankzitter op januari 14, 2025, 19:50:08
Sportcast is soms wel amusant, soms ergerlijk maar zou het allemaal niet serieus nemen wat daar allemaal geroepen wordt.
Zeker sinds dat hele Sandor - verhaal neem ik alles met een hele dikke korel zout.

Het is de laatste tijd hier wel erg negatief en pessimistisch... wantrouwend naar het bestuur/Lambooij.
Zullen de zenuwen voor de competitiehervatting wel zijn want er is weinig concrete aanleiding voor.

Amen!

KlinkHamer

Citaat van: ruubmac op januari 14, 2025, 13:20:18
?Ard de Graaf (algemeen directeur, red.) heeft gezegd dat ze later in het eerste kwartaal praten over contractverlenging.?  :clint
En streep eronder , klaar nu , ophouden, laten gaan...