Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Poetser op januari 13, 2025, 22:08:59
Is dat dezelfde Van Tuinen die volgens 'welingelichte bronnen' met een hoop bombarie aankondigde dat Sandor weer terug kwam?

Vreselijke vent trouwens die Geert, buiten de camera's om.

??n grote act.

Ik luister sinds dit seizoen de Sportcast aangezien ik wat meer op de hoogte wilde blijven van de LC ?n de Omrop versie. Dan heb je zeg maar team "Cambuur" met Geert en watcher Andor en team "Heerenveen" met Roelof en Arjen. Het doet pijn aan de oren hoe bijvoorbeeld een Roelof het Kooi Stadion naar beneden praat en ik snap nog steeds niet wie het idee heeft geopperd om Arjen de jubileum avond in de Harmonie te laten presenteren. Voor mij totaal geen Cambuur man. Maar Geert van Tuinen lijkt (of is?) wel een jarenlange Cambuur volger/fan, wat heeft dit dan voor een nut om te brengen? Headlines scoren?

janou

Citaat van: Bussum op januari 14, 2025, 09:50:02
Ik luister sinds dit seizoen de Sportcast aangezien ik wat meer op de hoogte wilde blijven van de LC ?n de Omrop versie. Dan heb je zeg maar team "Cambuur" met Geert en watcher Andor en team "Heerenveen" met Roelof en Arjen. Het doet pijn aan de oren hoe bijvoorbeeld een Roelof het Kooi Stadion naar beneden praat en ik snap nog steeds niet wie het idee heeft geopperd om Arjen de jubileum avond in de Harmonie te laten presenteren. Voor mij totaal geen Cambuur man. Maar Geert van Tuinen lijkt (of is?) wel een jarenlange Cambuur volger/fan, wat heeft dit dan voor een nut om te brengen? Headlines scoren?

Hij zit daar als journalist. Niet als fan.

Grijskijkert

#4082
Citaat van: Bussum op januari 14, 2025, 09:50:02
Ik luister sinds dit seizoen de Sportcast aangezien ik wat meer op de hoogte wilde blijven van de LC ?n de Omrop versie. Dan heb je zeg maar team "Cambuur" met Geert en watcher Andor en team "Heerenveen" met Roelof en Arjen. Het doet pijn aan de oren hoe bijvoorbeeld een Roelof het Kooi Stadion naar beneden praat en ik snap nog steeds niet wie het idee heeft geopperd om Arjen de jubileum avond in de Harmonie te laten presenteren. Voor mij totaal geen Cambuur man. Maar Geert van Tuinen lijkt (of is?) wel een jarenlange Cambuur volger/fan, wat heeft dit dan voor een nut om te brengen? Headlines scoren?
Omdat hij veel bijeenkomsten bij Cambuur presenteert en hij bijna elke thuis wedstrijd op de tribune zit, en hij dus als Leeuwarder voor Cambuur is..

En verder, we mutte oans niet gek laten maken door die lui...Henk wil blijven en Cambuur wil dat ook dus 1 en 1 is....ze mutte alleen het bespreken en kijken hoe en wat voor de toekomst...
IN HENK WE TRUST!!!

CaseP

Henk is natuurlijk op en top clubman, ademt geel blauw. Prachtig uithangbord voor onze club. Toch denk ik dat er maar een aantal trainers zijn die significant een verschil kunnen maken binnen een spelersgroep. 95% van de trainers zijn zo goed als hun spelersmateriaal. Dan heb je nog 4% die een schokeffect ? la Frits Korbach teweeg kunnen brengen in een korte tijd. Daarin is Henk voor mij ook een prachtig voorbeeld toen hij Telgenkamp inwisselde voor Nienhuis en in een eindsprint mij deed juichen in een pub in Dublin toen we Excelsior versloegen. Dan blijft er 1% over die het overal goed doet, los van het materiaal...en die heeft hier ook rondgelopen en zit nu in Liverpool. Wat mij betreft blijft Henk tot in lengte van dagen, maar los van het sentiment zijn er ook andere trainers die tot dezelfde prestaties kunnen komen.

janou

Ik hoop dat Henk blijft. 100%. Denk ook echt niet dat een ander het beter gaat doen.

Maar laten we ook niet een V.D. Ree afschrijven om een uitstraling. Komop zeg. Was trainer bij Groningen in een kansloze situatie. Je hoort in de media alleen maar goede verhalen over V.D. Ree. Overigens echt schandalig van die VD Brink, je verwacht toch wat meer professionaliteit.

Welke trainer hier ook komt, laten we die alsjeblieft gaan steunen inplaats van op voorhand zeggen dat het niets is. En hopelijk blijft Henk  |:)




janou

Citaat van: CaseP op januari 14, 2025, 10:02:46
Henk is natuurlijk op en top clubman, ademt geel blauw. Prachtig uithangbord voor onze club. Toch denk ik dat er maar een aantal trainers zijn die significant een verschil kunnen maken binnen een spelersgroep. 95% van de trainers zijn zo goed als hun spelersmateriaal. Dan heb je nog 4% die een schokeffect ? la Frits Korbach teweeg kunnen brengen in een korte tijd. Daarin is Henk voor mij ook een prachtig voorbeeld toen hij Telgenkamp inwisselde voor Nienhuis en in een eindsprint mij deed juichen in een pub in Dublin toen we Excelsior versloegen. Dan blijft er 1% over die het overal goed doet, los van het materiaal...en die heeft hier ook rondgelopen en zit nu in Liverpool. Wat mij betreft blijft Henk tot in lengte van dagen, maar los van het sentiment zijn er ook andere trainers die tot dezelfde prestaties kunnen komen.

Jazeker. Andere trainers worden bestempeld als mislukt, maar hadden ook een veel mindere selectie over het algemeen, appels met peren. Ik vind bijvoorbeeld dat Rene Hake puik werk bij ons afgeleverd heeft als je ziet wat voor spelers hij tot zijn beschikking had.

Desalniettemin hopen dat Henk blijft.

Huizen

Citaat van: janou op januari 14, 2025, 09:56:02
Hij zit daar als journalist. Niet als fan.

Blijkt wel weer. Moet dit toch pijn doen aan z'n ogen:
https://www.soccernews.nl/news/henk-de-jong-verlaat-sc-cambuur/

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op januari 14, 2025, 10:13:51
Blijkt wel weer. Moet dit toch pijn doen aan z'n ogen:
https://www.soccernews.nl/news/henk-de-jong-verlaat-sc-cambuur/
Een zwam verhaal gebaseerd op de Sportcast... :R
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo


sunderland

Citaat van: janou op januari 14, 2025, 10:06:03
Jazeker. Andere trainers worden bestempeld als mislukt, maar hadden ook een veel mindere selectie over het algemeen, appels met peren. Ik vind bijvoorbeeld dat Rene Hake puik werk bij ons afgeleverd heeft als je ziet wat voor spelers hij tot zijn beschikking had.

Desalniettemin hopen dat Henk blijft.
noem eens wat voorbeelden? Ben het compleet niet met jou eens. Toen Henk en Sandor het overnamen hadden we alleen Paulissen die naam had. De rest kennen we nu allemaal maar toen niet. En Hake zijn voetbal was dramatisch hier. Niemand verwachtte toen wat dus ga dan in ieder geval aanvallen. Hake zijn selectie was zeker niet best. Dat heeft toen veel supporters gekost en Hake stond er toen niet zo goed op in Nederland. Kon ook nergens aan de bak toen. Hij kreeg de kans bij Jong Utrecht en daar moest hij aanvallend voetbal spelen volgens het beleidsplan. Toen speelde Jong Utrecht heel goed in die tijd. Daarna Egels waar hij met aanvallend voetbal een huzarenstukje heeft neergezet

Andy King

Nou heb ik Geert van Tuinen hoog zitten, maar zijn 'betrouwbare bronnen' zijn de afgelopen tijd toch niet zo betrouwbaar gebleken... Dusss... korreltje zout?

Andy King

Citaat van: Bussum op januari 14, 2025, 09:50:02
Ik luister sinds dit seizoen de Sportcast aangezien ik wat meer op de hoogte wilde blijven van de LC ?n de Omrop versie. Dan heb je zeg maar team "Cambuur" met Geert en watcher Andor en team "Heerenveen" met Roelof en Arjen. Het doet pijn aan de oren hoe bijvoorbeeld een Roelof het Kooi Stadion naar beneden praat en ik snap nog steeds niet wie het idee heeft geopperd om Arjen de jubileum avond in de Harmonie te laten presenteren. Voor mij totaal geen Cambuur man. Maar Geert van Tuinen lijkt (of is?) wel een jarenlange Cambuur volger/fan, wat heeft dit dan voor een nut om te brengen? Headlines scoren?

Dat Roelof niks met Cambuur heeft is inmiddels wel duidelijk. Een DKV-man in hart en nieren, dus anti-Cambuur.
Arjen is een ander verhaal. Een beetje de Theo Koomen van OF. Kan zo Wilfred Genee vervangen.

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 09:58:30
Omdat hij veel bijeenkomsten bij Cambuur presenteert en hij bijna elke thuis wedstrijd op de tribune zit, en hij dus als Leeuwarder voor Cambuur is..

En verder, we mutte oans niet gek laten maken door die lui...Henk wil blijven en Cambuur wil dat ook dus 1 en 1 is....ze mutte alleen het bespreken en kijken hoe en wat voor de toekomst...

als dat zo is, waarom communiceren ze dan niet: 'We hebben vertrouwen in Henk en de intentie is om met hem verder te gaan'?
Nu laten ze het open. Dat verdient Henk niet en leidt tot speculatie en onrust.

Bankzitter

In principe is er tijd zat om Henk te verlengen, maar gezien de onrust die blijkbaar nu ontstaat moet de club meer duidelijk geven. En dsn niet De Graaf maar vd Zee die verantwoordelijk is voor het technische deel.

En zo mogelijk al om tafel en het gewoon regelen.
Dit gedoe is nergens voor nodig en leidt alleen maar af.

janou

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 10:40:42
noem eens wat voorbeelden? Ben het compleet niet met jou eens. Toen Henk en Sandor het overnamen hadden we alleen Paulissen die naam had. De rest kennen we nu allemaal maar toen niet. En Hake zijn voetbal was dramatisch hier. Niemand verwachtte toen wat dus ga dan in ieder geval aanvallen. Hake zijn selectie was zeker niet best. Dat heeft toen veel supporters gekost en Hake stond er toen niet zo goed op in Nederland. Kon ook nergens aan de bak toen. Hij kreeg de kans bij Jong Utrecht en daar moest hij aanvallend voetbal spelen volgens het beleidsplan. Toen speelde Jong Utrecht heel goed in die tijd. Daarna Egels waar hij met aanvallend voetbal een huzarenstukje heeft neergezet

Toen Henk en Sandor het overnamen kregen ze vanwege het spelersfonds een stuk hoger spelersbudget, hierdoor kon bijvoorbeeld Muhren worden aangetrokken. Kon gewoon meer geboden worden waardoor ook een hoger niveau speler gehaald kon worden. Dat wij de namen niet allemaal kennen, zegt niets over de kwaliteit/kosten van een speler zelf.

Het staat overigens daarbij buiten kijf dat Henk en Sandor het geweldig hebben gedaan hoor, niets dan lof voor die heren, want ze hebben er ook alles weten uit te persen.

Hake stond er prima op in Nederland toch?. Bij Twente ontslagen en zijn opvolger Pusic heeft het niet beter gedaan, gedegradeerd en daarna wel gepromoveerd maar dat mag ook wel met die spelersbegroting. Hake paste zijn spel meer aan op het type speler dat beschikbaar was. Heeft het Henk (de Graafschap) toen heel moeilijk gemaakt met een veel minder team. Als een tegenstander beter is dan jij, dan kan je zeggen dat het verdedigend voetbal is, maar in praktijk wordt je vaak teruggedrukt. Hebben wij vorig jaar 2e seizoenshelft ook vaak gehad.