Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#4050
Je vind niet zo even een betere trainer. Alle andere trainers de we sinds Dwight Lodeweges (10 jaar geleden) hebben gehaald  zijn mislukt.
Keizer degradeerde en was foetsie en dan hadden we nog Maas, Dijkhuizen, Hake en Ultee. Konden allemaal deze club totaal niet aan.
Dennis Haar als interim verloor ook alles.

(Slot en Hulshoff kwamen uit eigen gelederen).

Dus tenzij het bestuur met een hele grote zak geld komt, ga je niet een betere trainer krijgen en zeker niet eentje die hier ook past.

Ik geloof er dan ook niks van dat ze niet gaan verlengen.

sunderland

Citaat van: Bussum op januari 13, 2025, 18:03:52
Gevoel van Geert van Tuinen.....
En Arjen de Boer wist te melden dat Dennis v/d Ree potenti?le opvolger zou kunnen worden.

Geert bracht overigens ook als eerste dat Sandor van der Heide zou komen, wat uiteindelijk niet doorging of geen sprake van is....
dennis van de Ree. Aub zeg. Een nog mindere uitstraling dan Ultee. Bij Groningen er helemaal niks van gemaakt. Weet het allemaal niet maar ik denk dat de zelfden die laatst toen het minder ging aan het zagen waren nu ook weer bezig zijn

De Gast

Dennis vd Ree. Dan gaan ik volgend jaar wel wat anders doen op de vrijdagavond.

michello

#4053
Als ze niet gaan verlengen met Henk dan hebben we de poppen aan het dansen.
Dat het zo lang duurt kan alleen maar betekenen dat ze twijfelen of niet verder willen..
Wat een onzin om te zeggen dat het stadion zoveel tijd in beslag neemt.

CambuurArnhem

Citaat van: PePe op januari 13, 2025, 17:54:46
Zeg dan: Het moet al gek zijn, dat we daar niet uit komen!
Of dat: De intentie op verlengen er zeker is!

Daar ben ik het mee eens.

sunderland

#4055
Citaat van: michello op januari 13, 2025, 19:17:23
Als ze niet gaan verlengen met Henk dan hebben we de poppen aan het dansen.
Dat het zo lang duurt kan alleen maar betekenen dat ze twijfelen of niet verder willen..
Wat een onzin om te zeggen dat het stadion zoveel tijd in beslag neemt.
dan hebben we idd de poppen aan het dansen. Kost sowieso veel sponsoren
Misschien ook wel goed dit om de zaak flink wakker te maken.

Zuid1991

#4056
Het valt mij op dat er vanuit de media (vaak sportcast omrop) veel gezegd wordt dat Henk moest oprotten (publiek) toen het zo min ging in de competitie.
Dit is best wel vuil en oneerlijk.
Henk is juist continu gesteund in het stadion.
Tuurlijk waren de meningen toendertijd verdeeld op de social media maar juist vanuit het publiek in het stadion is Henk veelvuldig toegezongen, OOK in de mindere periode?.
Bij vvv (de ?cruciale? wedstrijd, het grote spandoek met Henk zijn naam o.a.
Moest ik even kwijt (sensatie media?)

Galdiano

Vergeljk Omroep Abe maar eens met Hertenkamp.

Enige normale bij Abe is Andor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Henk hoeft niet weg.

Maar laten we niet doen alsof de uitspraak van van Tuinen uit de lucht komt vallen. Ook Henk heeft grote fouten gemaakt dit en afgelopen seizoen.

Dreet

Henk is geen laptoptrainer. Lambooij en ook de assistent-trainers zijn daar wel veel meer mee bezig en dat botst denk ik. Dat zou voor mij de enige reden kunnen zijn om niet te verlengen met Henk. Of wellicht toch nog iets met zijn gezondheid. Hij volgde die recente mentale cursus ook niet voor niks natuurlijk. Het liefst zou ik zien dat ze het contract met hem verlengen. Eenheidsworst-trainers zijn er al meer dan genoeg.

Galdiano

Combi Lambooij en Henk is gewoon niet goed begonnen.

1. Er werden twee ambitites uitgesproken.
Lambooij: Top 5
Henk: Top 8.
2. Henk kreeg geen steun met zijn assistenten die hem in de schoot geworpen zijn.
3. Henk wil de top aanvallen en wenst een spits. Lambooij wil het eerst allemaal nog aanzien en spreekt dit openlijk uit.

Allemaal tekenen dat de communicatie gewoon niet lekker loopt.
Ook Henk en Ard zitten niet altijd op ??n lijn. Henk wou openlijke steun maar kreeg het niet.


Er is mijn inziens maar ??n trainer die ik wens, en velen met mij en dat is Henk.
Het is nu nog geen tijd voor iets anders.
Eerst maar even 1 of 2 seizoenen bouwen in dit stadioen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: De Gast op januari 13, 2025, 19:01:49
Dennis vd Ree. Dan gaan ik volgend jaar wel wat anders doen op de vrijdagavond.
Ga ik naar Ijshockey en met het voetbal zoeken ze het naar uit.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op januari 13, 2025, 20:20:32
Ga ik naar Ijshockey en met het voetbal zoeken ze het naar uit.

En ik naar het waterpolo, genoeg badmutsen met uitstraling te zien dan deze knaap.


sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 13, 2025, 19:50:38
Vergeljk Omroep Abe maar eens met Hertenkamp.

Enige normale bij Abe is Andor.
ze hadden Lambooij aan de lijn en je voelde gelijk dat die niet het achterste van zijn tong liet zien. Heb er geen goed gevoel bij. Vind trouwens sportcast vaak wel goed. Beter dan lc hun stukken in de krant meestal 5 dagen te laat.

Delamere

#4064
Het tamelijk verbijsterende optreden van Ard de Graaf in de podcast ?Hertenkamp? heeft volop voeding gegeven aan dit op (dit moment nog) niks gebaseerde gespeculeer.
En dus gaan we weer een lekker onnodig onrustige periode tegemoet.
Wat ik off the record hoorde is dat ze volgend seizoen misschien wel een ?zware assistent? naast Henk willen zetten, die hem op termijn op kan volgen. Lijkt me voor Cambuur ook een veel betere oplossing.
Henk verdient, ondanks al dat puntverlies in de thuiswedstrijden, in ieder geval meer respect dan Ard in Hertenkamp voor hem toonde.