Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

AL

Tja Henk zet Balk op 9 en zet R?lke elle keer weer basis.
Op basis van wat deze keuzes?
Niet te filmen.

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 02:01:08
Hij is vooral druk(met Kooi en consorten samen), en het team(organisatie) is veel te klein, zodat er ongemerkt dingen blijven liggen, en zodra iedereen(ook de nieuwe mensen) overgaat naar het nieuwe stadion zal alles gestroomlijnder verlopen en is er voor iedereen een fatsoenlijke werkruimte, en kunnen er meer mensen bij de club komen werken.

De communicatie is een probleem van de club en niet van 1 persoon, wat ik al een keer aangaf een perschef die dingen co?rdineert dat dingen op tijd naar buiten komen en alles leest/hoort rondom club en daar actie op kan ondernemen zodat "geouwehoer" gelijk de kop wordt ingedrukt en duidelijkheid is naar de achterban.

En het "voetbal probleem" heeft indirect met bovenstaande te maken, de groei van de club dus en een stukje communicatie over het meerjarenplan, hoe en wie betrokken is bij de scouting bij de club, zodat daar geen roddel en achterklap over kan ontstaan (deze dingen zijn bij sponsoren wel bekend gemaakt) en dat de club niet instaat is om nieuwe spelers voor te financieren, dus eerst moet verkopen en dan pas kan kopen en dan ook wel eens te laat is om de top van de lijstjes binnen te hengelen en dan uitkomt bij noodgrepen(geen financi?le risico's nemen) om in de volgende transferperiode wel te kunnen toeslaan. Als dit goed gecommuniceerd was dan was er misschien meer geduld/begrip geweest zodat het rustig in en rondom de club had kunnen zijn en dan sommige zelf benoemde realisten geen platform zouden hebben op de socials.
Maar ik ben een voorstander van meer "aan tafel met" Lambooij/de Graaf/HdJ/Kooi/v/d Zee/supportersverenigingen(om maar wat te noemen) zodat je info verstrekt aan je achterban zonder dat er een OF of LC aan te pas komen en er een opruiend stuk van kunnen maken, wat goed verkoopt maar niet goed is voor ons clubke.

Mij interesseert in eerste instantie het voetbalgedeelte, als ik dit zo lees krijgen we in de winter de nodige versterkingen. Maar wie gaan we dan verkopen, om dat te kunnen financieren? Of moet dat gebeuren van die paar ton die we aan Smit overgehouden hebben, ik ben heel benieuwd maar geloof er niks van. Geduld is bij mij wel op, zitten al tijden naar een wankel zooitje te kijken en zie dat voorlopig niet goed komen. Dit seizoen is al verloren.

Poetser

Je staat 5 punten op playoffs plek.

Het is immers allemaal matig.

Dat Volendam heeft een selectie daar zeg je U tegen, was toch ook heel matig?

Harry L.

Citaat van: AL op oktober 19, 2024, 07:51:53
Tja Henk zet Balk op 9 en zet R?lke elle keer weer basis.
Op basis van wat deze keuzes?
Niet te filmen.

Het is een schande dat Balk ?berhaupt speelt, hij komt op alle gebied te kort en op elke positie.
Waar hij wel goed in is hebben we helaas niks aan, de hele wedstrijd solliciteren naar een kaart.

Harry L.

Citaat van: Poetser op oktober 19, 2024, 08:12:09
Je staat 5 punten op playoffs plek.

Het is immers allemaal matig.

Dat Volendam heeft een selectie daar zeg je U tegen, was toch ook heel matig?

Vielen mij ook tegen. En als het dan niet loopt bij die lui, doen ze wat nodig is. Ons wat laten prutsen op eigen helft tot er een kansje ontstaat, dat gebeurde de eerste helft. En van Mullem op laten bouwen, deden ze ook goed. De grootste kans dat er dan ook een fout gemaakt wordt.

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 08:10:02
Mij interesseert in eerste instantie het voetbalgedeelte, als ik dit zo lees krijgen we in de winter de nodige versterkingen. Maar wie gaan we dan verkopen, om dat te kunnen financieren? Of moet dat gebeuren van die paar ton die we aan Smit overgehouden hebben, ik ben heel benieuwd maar geloof er niks van. Geduld is bij mij wel op, zitten al tijden naar een wankel zooitje te kijken en zie dat voorlopig niet goed komen. Dit seizoen is al verloren.
Dat was me wel duidelijk, maar als jij niet eens weet hoe dingen gefinancierd worden en niemand spreekt binnen de club en toch maar iemand affakkelt(door te denken dat je het beter weet) die wel mensen spreekt.
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

#3906
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 08:49:06
Dat was me wel duidelijk, maar als jij niet eens weet hoe dingen gefinancierd worden en niemand spreekt binnen de club en toch maar iemand affakkelt(door te denken dat je het beter weet) die wel mensen spreekt.

Helaas niet de tijd om alleen maar met Cambuur bezig te zijn. Ik moet het dus vooral hebben van wat ik op het veld zie en wat mensen schrijven. Als je dan zo diep geworteld bent binnen de club, zoals jij lijkt/denkt te zijn kom dan eens met inside informatie waar we wat aan hebben ipv. het corrigeren van meningen van anderen die niet binnen je straatje passen. Je schrijft eerder dat meer informatie etc. veel meer begrip/ geduld op zou kunnen leveren bij de achterban. Ik denk dat dit je roeping is.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op oktober 19, 2024, 08:12:09
Je staat 5 punten op playoffs plek.

Het is immers allemaal matig.

Dat Volendam heeft een selectie daar zeg je U tegen, was toch ook heel matig?
Poetser moet je nagaan hoe matig dat Cambuur is dan.
Ik blijf erbij er was gisteren meer toehalen tegen Volendam met een echte spits en Diemers centraal op het middenveld hadden we gewonnen.

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 09:20:40
Helaas niet de tijd om alleen maar met Cambuur bezig te zijn. Ik moet het dus vooral hebben van wat ik op het veld zie en wat mensen schrijven. Als je dan zo diep geworteld bent binnen de club, zoals jij lijkt/denkt te zijn kom dan eens met inside informatie waar we wat aan hebben ipv. het corrigeren van meningen van anderen die niet binnen je straatje passen. Je schrijft eerder dat meer informatie etc. veel meer begrip/ geduld op zou kunnen leveren bij de achterban. Ik denk dat dit je roeping is.
Ik inside info delen? En dan weer te horen krijgen van paar met onderbuik gevoelens dat het niet gelooft wordt wat ik zeg.. En ik begreep net dat het forum er alleen is om je gal te spugen dus waarom zou ik. En ik stuur links en rechts wel priv? berichten met info naar mensen die wel normaal kunnen reageren en niet helemaal verzuurd zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

#3909
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 09:36:04
Ik inside info delen? En dan weer te horen krijgen van paar met onderbuik gevoelens dat het niet gelooft wordt wat ik zeg.. En ik begreep net dat het forum er alleen is om je gal te spugen dus waarom zou ik. En ik stuur links en rechts wel priv? berichten met info naar mensen die wel normaal kunnen reageren en niet helemaal verzuurd zijn...

:_schater, als mensen jouw zalvende woorden niet geloven of het anders zien dan jij reageer je gelijk. Op een forum heb je met allerlei mensen te maken, de ene is positief, de ander negatief. Dat maakt het toch juist mooi. Voor degenen die dat niet kunnen is er altijd nog een Libelle forum. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde. Eredivisie, sprankelend voetbal in een volle onneembare vesting. Dit laatste is/lijkt heel ver weg.

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 10:02:01
:_schater, als mensen jouw zalvende woorden niet geloven of het anders zien dan jij reageer je gelijk. Op een forum heb je met allerlei mensen te maken, de ene is positief, de ander negatief. Dat maakt het toch juist mooi. Voor degenen die dat niet kunnen is er altijd nog een Libelle forum. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde. Eredivisie, sprankelend voetbal in een volle onneembare vesting.
8 van de 10x is het niet een persoonlijke mening, maar komt de info bij mensen weg die het weten en niet uit hun nek kletsen en als daarop gereageerd wordt mag ik toch wel terug reageren? Maar goed ik haak af prettig weekend verder..
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 10:20:34
8 van de 10x is het niet een persoonlijke mening, maar komt de info bij mensen weg die het weten en niet uit hun nek kletsen en als daarop gereageerd wordt mag ik toch wel terug reageren? Maar goed ik haak af prettig weekend verder..

  :koffie

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op oktober 19, 2024, 08:12:09
Dat Volendam heeft een selectie daar zeg je U tegen, was toch ook heel matig?

Viel mij ook erg tegen. Daar moet je toch veel meer mee kunnen?

Jacobs heeft die zak aardappels ook nog steeds niet verkocht.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cor

Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 08:13:02
Het is een schande dat Balk ?berhaupt speelt, hij komt op alle gebied te kort en op elke positie.
Waar hij wel goed in is hebben we helaas niks aan, de hele wedstrijd solliciteren naar een kaart.

Niet mee eens. De positie is wel belachelijk. En dan hoge ballen geven op Balk, staan twee reuzen in het centrum. Kansloos.

Bankzitter

Maar dat ligt in de uitvoering... de vleugels moeten tegen de zijlijn en dan Balk de ruimte links of rechts daar tussen in sprinten.
Dan trek je een centrumverdediger weg uit het centrum.

Je kan van alles vooraf bedenken maar als spelers toch andere keuzes maken waar ze lopen en passen, dan krijg je dit.