Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2024, 23:02:54
Makkelijk gezegd, Volendam heeft een sterk team. Ik geloof niet dat Volendam met een andere taktiek zo even was weggespeeld.
De 2 goals tegen kwamen ook niet door een verkeerde taktiek.

Ik vond ons vooral voorzichtig en laatste deel van de 1e helft te slordig en angstig spelen.
Dat heeft weinig met taktiek te maken.

Zet eerst eens de spelers op de positie waar ze het liefst spelen.
Daar begint het al mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 23:04:21
Zet eerst eens de spelers op de positie waar ze het liefst spelen.
Daar begint het al mee.
Beetje hokjes denken, tegen VVV was het prima en de 2e helft ook een stuk beter dan 1e helft. Persoonlijke fouten kan een trainer ook niks aan doen..
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 23:04:21
Zet eerst eens de spelers op de positie waar ze het liefst spelen.
Daar begint het al mee.

En leren dat je ook zonder bal kan bewegen en dat je ruimte kan maken voor een ander. En vooruit voetballen, legio momenten dat dit kon, maar ze gaan allemaal terug en blijven ballen achter de man spelen. Dat leerden wij in de jeugd al pfff.

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 23:04:21
Zet eerst eens de spelers op de positie waar ze het liefst spelen.
Daar begint het al mee.

Dan was het niet zo heel veel anders geweest.

Mercera/vMullem/Nieling/Poll
Nartey/Diemers/De Leeuw
Balk/ R?lke/ Pauwels

Er was ook wel wat om het etam grotendeels zo te laten staan als tegen VVV.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2024, 23:14:06
Dan was het niet zo heel veel anders geweest.

Mercera/vMullem/Nieling/Poll
Nartey/Diemers/De Leeuw
Balk/ R?lke/ Pauwels

Er was ook wel wat om het etam grotendeels zo te laten staan als tegen VVV.
Mercera/Casas/Nieling/Poll
Nartey/Diemers/Souren
Alhaft/de Leeuw/Pauwels

Hoop ik maandag op. En als Casas geblesseerd is van Mullem dan maar

De Gast

Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2024, 23:00:41
Niet dat ik er voorstander van ben, maar vrees dat Henk niet heel lang meer trainer is. Gaat niet goedkomen met deze selectie, te weinig kwaliteit en dan is de trainer de lul.

Dit vrees ik ook. En de volgende trainer zal er ook niks van kunnen maken.
Probleem zit veel dieper. De grote schoonmaak moet elders beginnen. Als je Ard ook weer onzin hoort uitkramen over de data dan denk ik dat deze man het probleem is.

Bankzitter

Maar Ard heeft wel de miljoenen binnen gehaald, vd Brink en Kooij onder andere ... hij moet zich alleen niet met voetbal bemoeien of daarover praten. En Kooij wil ook dat De Graaf blijft, dus die gaat nergens heen.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2024, 23:45:02
Maar Ard heeft wel de miljoenen binnen gehaald, vd Brink en Kooij onder andere ... hij moet zich alleen niet met voetbal bemoeien of daarover praten. En Kooij wil ook dat De Graaf blijft, dus die gaat nergens heen.
En elke anoniem accountje hier op het forum wel? De man kijkt overal mee en is beter op de hoogte dan menig 1 hier.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik bedoel dat hij net als de meesten van ons hier een leek is op voetbalgebied en dat beter over kan laten aan mensen die daar inhoudelijk wel iets zinnigs over kunnen zeggen. Zo'n opmerking over data is gewoon niet handig.

Verder heel veel waardering voor hoe hij de club vertegenwoordigt en hoe goed hij het commercieel doet.


wiekie1969

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2024, 23:31:02
Dit vrees ik ook. En de volgende trainer zal er ook niks van kunnen maken.
Probleem zit veel dieper. De grote schoonmaak moet elders beginnen. Als je Ard ook weer onzin hoort uitkramen over de data dan denk ik dat deze man het probleem is.

Daarom komt Sandor oek niet

Grijskijkert

#3895
Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2024, 23:55:45
Ik bedoel dat hij net als de meesten van ons hier een leek is op voetbalgebied en dat beter over kan laten aan mensen die daar inhoudelijk wel iets zinnigs over kunnen zeggen. Zo'n opmerking over data is gewoon niet handig.

Verder heel veel waardering voor hoe hij de club vertegenwoordigt en hoe goed hij het commercieel doet.
Dan ken jij hem duidelijk niet, misschien eens een gesprek met hem aangaan over voetbal dus ook over data... en daarna oordelen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: HanBerger058 op oktober 19, 2024, 00:55:57
Het wegsturen of binnenhalen van spelers gebeurd maar door 3 personen:

Henk de Jong
Ruben de Jong (21 jaar, zoon van en in het bezit van het laagste trainers papiertje*)
Lars Lambooij (scoutje RKC)

Henk de Jong heeft meer krediet dan een koe bij de melkboer

*Hoofdscout Ruben de Jong mag 4e en 5e klasse amateurs trainen.. (doet dat niet eens..papa heeft hem omhoog gepromoveerd)
Klopt sowieso niet, er zijn meer scouts aan het werk, en dat denigrerende toontje over de mensen die jij noemt hebben meer bereikt in de voetbalwereld dan jij en meer betekend voor de club dan jij ook zal beteken. En dan als laf anoniempje hier op het forum eerst al je berichten verwijderen(doet me denken aan iemand) en dan mensen proberen te beschadigen(doet me weer aan iemand denken) terwijl je zelf niks gepresteerd hebt in de voetbalwereld of iets betekend hebt voor Cambuur.
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 00:41:09
Daarom komt Sandor oek niet

Leg uit en onderbouw. Maar dan niet met de standaard  Wiekie teksten.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:49:54
Dan ken jij hem duidelijk niet, misschien eens een gesprek met hem aangaan over voetbal dus ook over data... en daarna oordelen..
is hij dan gewoon slecht in communicatie?

Waar zie jij de huidige problemen Grijskijker?

Grijskijkert

#3899
Citaat van: zeewolde op oktober 19, 2024, 01:18:23
is hij dan gewoon slecht in communicatie?

Waar zie jij de huidige problemen Grijskijker?
Hij is vooral druk(met Kooi en consorten samen), en het team(organisatie) is veel te klein, zodat er ongemerkt dingen blijven liggen, en zodra iedereen(ook de nieuwe mensen) overgaat naar het nieuwe stadion zal alles gestroomlijnder verlopen en is er voor iedereen een fatsoenlijke werkruimte, en kunnen er meer mensen bij de club komen werken.

De communicatie is een probleem van de club en niet van 1 persoon, wat ik al een keer aangaf een perschef die dingen co?rdineert dat dingen op tijd naar buiten komen en alles leest/hoort rondom club en daar actie op kan ondernemen zodat "geouwehoer" gelijk de kop wordt ingedrukt en duidelijkheid is naar de achterban.

En het "voetbal probleem" heeft indirect met bovenstaande te maken, de groei van de club dus en een stukje communicatie over het meerjarenplan, hoe en wie betrokken is bij de scouting bij de club, zodat daar geen roddel en achterklap over kan ontstaan (deze dingen zijn bij sponsoren wel bekend gemaakt) en dat de club niet instaat is om nieuwe spelers voor te financieren, dus eerst moet verkopen en dan pas kan kopen en dan ook wel eens te laat is om de top van de lijstjes binnen te hengelen en dan uitkomt bij noodgrepen(geen financi?le risico's nemen) om in de volgende transferperiode wel te kunnen toeslaan. Als dit goed gecommuniceerd was dan was er misschien meer geduld/begrip geweest zodat het rustig in en rondom de club had kunnen zijn en dan sommige zelf benoemde realisten geen platform zouden hebben op de socials.
Maar ik ben een voorstander van meer "aan tafel met" Lambooij/de Graaf/HdJ/Kooi/v/d Zee/supportersverenigingen(om maar wat te noemen) zodat je info verstrekt aan je achterban zonder dat er een OF of LC aan te pas komen en er een opruiend stuk van kunnen maken, wat goed verkoopt maar niet goed is voor ons clubke.
IN HENK WE TRUST!!!