Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2024, 08:21:49
Ja, maar er wordt misschien wel 25 mensen wat gevraagd, ze bellen Sandor even, vd Weij, Barto, Kooij, oud spelers en bestuurders, weet ik niet wie.
En die zeggen allemaal daar werken we niet aan mee. Want we willen Henk of de club niet beschadigen.

Ype mag van mij wat roepen in de pers, maar het hoeft natuurlijk niet. En doet het wel, dan vinden mensen daar ook weer iets van.

Het probleem met Ype Smid is dat hij zich heel erg belangrijk voelt binnen de club. De man is een wolf in schaapskleren. Staat straks bij promotie weer als eerste vooraan tussen de meute. Een echte gladjakker

Eewal

Citaat van: Teun Seun op oktober 05, 2024, 08:47:29
Iedereen mag kritisch zijn, terecht. De manier waarop mensen dit uitten mag je over discussi?ren lijkt mij. Enige wat ik vind is dat mensen niet realistisch kunnen kijken naar het proces en te snel/ gretig zijn.

Maar nogmaals, kritiek mag en iedereen mag zijn mening geven
jij hebt het over het proces, ik zie geen proces. eerlijk waar, ik zie vaak dingen of situaties waarvan ik denk; wat doen ze de hele week op het trainingsveld..

wiekie1969

Citaat van: michello op oktober 04, 2024, 22:55:58
Henk heeft ??n troef die alles lam kan leggen. Pieter Kooi.
Statement vanuit de supportersclub was daarbij ook wel duidelijk toch?

Juust.

Teun Seun

Citaat van: Eewal op oktober 05, 2024, 09:01:25
jij hebt het over het proces, ik zie geen proces. eerlijk waar, ik zie vaak dingen of situaties waarvan ik denk; wat doen ze de hele week op het trainingsveld..

En ligt dat dan aan Henk of is dat het gebrek aan kwaliteit bij de speler? Ik denk dat de spelers die we hadden in de goeie tijd van Henk echt beter waren. Nu ziet Henk, bijvoorbeeld bij een Poll, dat er niet meer in zit. Maar er is ook geen geld voor een vervanger. in die tijd was er niet zoveel jeugd, of ze hadden zich al laten zien bij topclubs.

Ik vind dat de staf verantwoordelijk is voor de fitheid van spelers, maar dat spelers zelf ook moeten reflecteren op hun prestaties. Ga maar beelden kijken, en na de training nog een half uur door. Dat is een stuk mentaliteit wat sommigen echt (nog) niet hebben

thankyou

Ik maak hem gewoon. Henk de Jong Held  |:). Voor nu en altijd. Cambuur dit seizoen een mooi einde + play offs. Fijn weeekend  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Vlampiep

Citaat van: Teun Seun op oktober 05, 2024, 09:09:28
En ligt dat dan aan Henk of is dat het gebrek aan kwaliteit bij de speler? Ik denk dat de spelers die we hadden in de goeie tijd van Henk echt beter waren. Nu ziet Henk, bijvoorbeeld bij een Poll, dat er niet meer in zit. Maar er is ook geen geld voor een vervanger. in die tijd was er niet zoveel jeugd, of ze hadden zich al laten zien bij topclubs.

Ik vind dat de staf verantwoordelijk is voor de fitheid van spelers, maar dat spelers zelf ook moeten reflecteren op hun prestaties. Ga maar beelden kijken, en na de training nog een half uur door. Dat is een stuk mentaliteit wat sommigen echt (nog) niet hebben
We spelen met meerdere jeugdige talenten en gisteren was de balans echt aanwezig. Van de jeugd kunnen en mogen we niet verwachten dat ze er iedere wedstrijd dit kunnen brengen.  De prestaties zijn conform aan  het gekozen beleid mbt de selectie en hier zijn de beleidsmakers ook verantwoordelijk voor. Het gaat met vallen en opstaan, maar geeft perspectief naar betere tijden.

Teun Seun

Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2024, 09:16:12
We spelen met meerdere jeugdige talenten en gisteren was de balans echt aanwezig. Van de jeugd kunnen en mogen we niet verwachten dat ze er iedere wedstrijd dit kunnen brengen.  De prestaties zijn conform aan  het gekozen beleid mbt de selectie en hier zijn de beleidsmakers ook verantwoordelijk voor. Het gaat met vallen en opstaan, maar geeft perspectief naar betere tijden.

Lijkt mij dus ook... Amen

goed weekend

Bankzitter

Daarom was dit ook een prima opstelling, 1100 wedstrijden ervaring op het middenveld. Die doen geen gekke dingen, houden de bal in het team en hadden nog genoeg drive om te laten zien dat ze het niet zijn verleerd.

En dan heb je met Diemers, Pauwels, Nartey en ook wel Balk een paar handige spelers die een tegenstander niet te veel ruimte kan geven want dan ben spelen ze zich vrij. En je kunt ze niet alle 4 kort dekken dus er is er altijd wel eentje die wat kan cree?ren.

Mullem/Nieleing/Jansen geven heel weinig weg. Mercera en Poll komen zo ook niet in de problemen als het verder goed staat. Bij Mercera zit er zelfs nog wel wat meer.

En gelukkig liet Henk het ook staan. De wissel van Nartey snapte ik niet goed (tenzij Nartey zelf aangaf dat het op was), maar verder ook niet onnodig gewisseld.

Veel spektakel zal zo'n opstelling niet geven maar wel steeds een kleine overwinning of gelijkspel.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2024, 09:16:12
We spelen met meerdere jeugdige talenten en gisteren was de balans echt aanwezig. Van de jeugd kunnen en mogen we niet verwachten dat ze er iedere wedstrijd dit kunnen brengen.  De prestaties zijn conform aan  het gekozen beleid mbt de selectie en hier zijn de beleidsmakers ook verantwoordelijk voor. Het gaat met vallen en opstaan, maar geeft perspectief naar betere tijden.

Het is maar net hoe hoog je zelf de lat legt. Als je nu de eerste helft van gisteravond tegen Vvv ziet en dit vergelijkt met de wedstrijd tegen Emmen dan vind ik dat het niveau verschil veel te hoog is. De verantwoordelijkheid ligt ook bij de spelers zelf. Instelling en passie bepalen de wedstrijd.  Diemers zei na afloop dat ze voor Henk hadden gewonnen. Dit moet je elke week kunnen opbrengen lijkt mij, want dan maak je het jezelf ook gemakkelijker. Het is niet zo moeilijk. 

PePe

Henk moet wel iets laten staan wat goed is. (Verdediging) Helaas moet hij ook jeugd inpassen.

Bankzitter

Mooi laten staan toch. 3 jonge spelers met Pauwels, Nartey en Mercera.
En die laatste 2 zijn ook fysiek sterk dus die redden zich wel.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2024, 11:23:58
Mooi laten staan toch. 3 jonge spelers met Pauwels, Nartey en Mercera.
En die laatste 2 zijn ook fysiek sterk dus die redden zich wel.
ik zou zeggen t/m 22 jaar is nog steeds jong, 7 van de 11 basisspelers gisteren in die categorie.

Camens

Ik lees dit forum al lang. De laatste tijd met verbazing.
Ik zie Cambuur dit seizoen worstelen, maar eigenlijk naar verhouding best goed spelen. Veel pech en ongelukkige situaties. Wisselvallig. Soms verklaarbaar, soms is er terecht kritiek.

Wie hierdoor stelt dat Henk de Jong weg zou moeten, heeft niet het beste met Cambuur voor.
:scc

PePe

De huidige periode doet me denken aan trainer Dick de Boer met prachtig voetbal en weinig punten.

oost

Citaat van: Camens op oktober 06, 2024, 11:11:52
Ik lees dit forum al lang. De laatste tijd met verbazing.
Ik zie Cambuur dit seizoen worstelen, maar eigenlijk naar verhouding best goed spelen. Veel pech en ongelukkige situaties. Wisselvallig. Soms verklaarbaar, soms is er terecht kritiek.

Wie hierdoor stelt dat Henk de Jong weg zou moeten, heeft niet het beste met Cambuur voor.
:scc

1e helft vvv heb je daar zeker gelijk in.
Overige duels was het gewoon kut met peren.
De 150 kansen maar sommigen het over had heb ik niet gezien of elke schot van 20 meter die geblokt of naast ging moet als kans worden gezien?.
We hebben voorin gewoon een levens groot probleem, zodra we achterkomen verliezen de speler het geloof ij een resultaat en dat zie je terug in het spel helaas