Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:09:56
LC:

Eindverantwoordelijke? Henk de Jong. De geluiden dat er intern grote vraagtekens worden gezet bij zijn toekomst als hoofdtrainer van Cambuur, sijpelen inmiddels steeds verder door. Het is de vraag in hoeverre deze zege daar verandering in brengt. Want wat is die zege waard? De tijd zal het uitwijzen. E?n ding is duidelijk: het verdiende succesjes in Venlo verschaft in ieder geval zowel de trainer als de club op korte termijn enige lucht.

Wat een stemmingmakerij. Mooi was die tijd dat dit soort onzin was beperkt tot de opiniebladen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

een van de weinige keren dat ie de overwinning met het publiek vierde, doet ie anders nooit _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: papier op oktober 04, 2024, 23:59:35
Wat een stemmingmakerij. Mooi was die tijd dat dit soort onzin was beperkt tot de opiniebladen.
ik sta er toch anders in. ik mag hopen dat er interne twijfels zijn. we voetballen al flink lang belabberd en de technische staf is totaal niet in balans.

De Gast

Waarom is het stemmingmakerij. Als het zo is is het toch zo en meldt de krant dit. Hun de schuld geven van onrust is de omgekeerde wereld.

Poetser

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de onrust rondom Henk en dat op hetzelfde moment Ype Smid zich weer meld in de media komt wel heel toevallig allemaal.

De Gast

Ype wordt iets gevraagd. Dan geeft hij z?n mening. Moet hij zich dan de rest van zn leven stilhouden.

zeewolde

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2024, 07:33:53
Waarom is het stemmingmakerij. Als het zo is is het toch zo en meldt de krant dit. Hun de schuld geven van onrust is de omgekeerde wereld.
omdat de helden zich verschuilen achter anonieme bronnen, heel toevallig vlak nadat er een stuk met Ype in hun ranzige krantje stond. Dan weet je waar het vandaan komt en is het stemmingmakerij.

Bankzitter

Er zijn maar 2 namen die ik intern kan bedenken die geen nobodies zijn en dat zijn Lars Lambooij en Art de Graaf.

Daar geloof ik niet van dat ze a) Henk weg willen en b) dat richting een krant gaan lekken.

Verder hoor of zie ik nooit iemand vanuit de directie of bestuur voor een camera.
Misschien vanuit geldschieters of sponsoren, maar als je die toestaat het beleid te bepalen is het einde wel zoek.

Maar goed, misschien heeft iemand meer inzicht waar zo'n verhaal vandaan komt.

IK hoop in ieder geval dat Henk blijft. Ik ben zeker kritisch op het vele gewissel en andre fouten maar weet ook dat hij tot bijzondere prestaties in staat is. En hij heeft echt enorm veel krediet verdiend en verdiend vertrouwen.  Dus zoals afgesproken, einde seizoen beslissen over doorgaan of niet.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2024, 07:40:02
Ype wordt iets gevraagd. Dan geeft hij z?n mening. Moet hij zich dan de rest van zn leven stilhouden.

Het stemmingmakerij omdat de media haar eigen verhaal cre?ert door mensen met een bepaalde mening op strategische momenten te interviewen. Sensatie verkoopt nu eenmaal.
Area 58

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 05, 2024, 07:40:02

Ja, maar er wordt misschien wel 25 mensen wat gevraagd, ze bellen Sandor even, vd Weij, Barto, Kooij, oud spelers en bestuurders, weet ik niet wie.
En die zeggen allemaal daar werken we niet aan mee. Want we willen Henk of de club niet beschadigen.

Ype mag van mij wat roepen in de pers, maar het hoeft natuurlijk niet. En doet het wel, dan vinden mensen daar ook weer iets van.

Teun Seun

Langzaamaan maken we met z'n allen de club kapot. Waarbij veel mensen hier niet realistisch kunnen kijken naar onze eigen club, de spelers, de staf en het verschil met de rest. Makkelijkste prooi is Henk de Jong. En die kun je zeker dingen verwijten, soms veel dingen. Maar hij hengelt niet de spelers binnen die niet fit zijn. Wel kiest hij ervoor om assistenten te nemen die hem niet tegenspreken. Dat is vrij arrogant van Henk.
Toch hoop ik dat de club bij zijn visie blijft en bouwt aan de toekomst. Het is niet zo dat nu het stadion er staat alles meteen top is. Dit is een lang proces. En dat is lastig met een kritisch, veeleisend en soms onrealistisch publiek.

Wat mij betreft stralen we eens rust uit, ondanks matige resultaten. Henk mag van mij blijven en ook als we wederom 13e worden. Wel zal Henk kritisch moeten reflecteren op zijn eigen tactische kunde. Wie weet dat hij dan open gaat staan voor een tactisch beest naast hem. Ook al ben je dan nog steeds afhankelijk van de spelers die je hebt. (Diemers de held is terug en scoort ook niet, zelfs niet van 11m)

Eewal

Het zou te gek voor woorden zijn als er geen kritiek zou zijn nu...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op oktober 05, 2024, 08:41:40

Eens
Henk, held, bedankt

Teun Seun

Citaat van: Eewal op oktober 05, 2024, 08:41:40

Iedereen mag kritisch zijn, terecht. De manier waarop mensen dit uitten mag je over discussi?ren lijkt mij. Enige wat ik vind is dat mensen niet realistisch kunnen kijken naar het proces en te snel/ gretig zijn.

Maar nogmaals, kritiek mag en iedereen mag zijn mening geven