Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Het heeft allemaal gewoon even tijd nodig. En we hebben ook nog niet met onze beoogde basisvoorhoede gespeeld (Pauwels-Afolabi-Alhaft)?

denistel

Citaat van: Mike SCC op september 14, 2024, 20:41:59
Het heeft allemaal gewoon even tijd nodig. En we hebben ook nog niet met onze beoogde basisvoorhoede gespeeld (Pauwels-Afolabi-Alhaft)?

klopt maar dat duurt nog even en je moet wel eens punten gaan
pakker anders raak je ver achter op.

PePe

Afolabi misschien toch eerder laten debuteren, omdat de nood hoog is?

papier

Citaat van: PePe op september 15, 2024, 09:28:30
Afolabi misschien toch eerder laten debuteren, omdat de nood hoog is?

Nee, gewoon laten spelen wanneer hij dat kan. Graag voorkomen dat hij een keer speet en dan 5 weken moet missen.

Overigens verwacht ik op basis van niks dat hij er maandag bij is

Bankzitter

Je moet iemand ook weer niet  3 wedstrijden aan de kant houden om een risico dat 'ie er anders 2 mist.
Het publiek wil zo'n speler gewoon zijn in de slotfase en (met alle respect!) niet Potma.

Noordcambuur

Nog voldoende kaarten voor morgen?

denistel

Citaat van: PePe op september 15, 2024, 09:28:30
Afolabi misschien toch eerder laten debuteren, omdat de nood hoog is?

doen ze niet nemen met niet 1 speler risico

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2024, 12:08:43
Ik houd mij het voorbeeld van Grunnen maar voor ogen wqnt deze selectie verkeert in de zelfde omstandigheden.
Groningen draaide ook slecht maar had veel meer kwaliteit in de selectie. Wij niet.

D.H.Skolten

#3458
Citaat van: Lore op september 14, 2024, 12:17:04
Ach, misschien ergert Henk zich ook wel wat aan jou..,,  :proost

Maar ik ben wel benieuwd wat je alternatief is, en waarom jij denkt dat deze selectie beter gaat presteren onder dat nieuwe alternatief.
Henk heeft geen flauw idee wie ik ben. Zou fijn zijn om iemand voor de groep te hebben die de spelers een schop onder hun kont geeft ipv ze constant de hand boven het hoofd te houden. Volgens Henk gaat het prima zo, lijkt wel alsof hij een hartaanval heeft gehad en zijn dokter/psycholoog tegen hem heeft gezegd dat hij zich vooral nergens meer druk om moet maken omdat zijn gezondheid voorop staat. Allemaal leuk en aardig maar mijn club wordt naar de kloten gewerkt. 1 goal in 5 wedstrijden tegen teams waar we de punten tegen moeten pakken en hij vindt dat hij zijn spelers niets kwalijk kan nemen! Dan ligt het probleem ook zeker bij hem. Sommigen hier geven meer om Henk dan om Cambuur. Noem jezelf dan vooral een Henk de Jong supporter maar geen Cambuur supporter.

Stanley

Citaat van: D.H.Skolten op september 16, 2024, 00:51:29
Henk heeft geen flauw idee wie ik ben. Zou fijn zijn om iemand voor de groep te hebben die de spelers een schop onder hun kont geeft ipv ze constant de hand boven het hoofd te houden. Volgens Henk gaat het prima zo, lijkt wel alsof hij een hartaanval heeft gehad en zijn dokter/psycholoog tegen hem heeft gezegd dat hij zich vooral nergens meer druk om moet maken omdat zijn gezondheid voorop staat. Allemaal leuk en aardig maar mijn club wordt naar de kloten gewerkt. 1 goal in 5 wedstrijden tegen teams waar we de punten tegen moeten pakken en hij vindt dat hij zijn spelers niets kwalijk kan nemen! Dan ligt het probleem ook zeker bij hem. Sommigen hier geven meer om Henk dan om Cambuur. Noem jezelf dan vooral een Henk de Jong supporter maar geen Cambuur supporter.
Jij bepaalt dat iemand wel of niet Cambuur supporter is? Beetje in de war?

nee,wel?

Citaat van: Stanley op september 16, 2024, 17:06:10
Jij bepaalt dat iemand wel of niet Cambuur supporter is? Beetje in de war?

volgens mij geeft ie alleen aan dat zelfs ut krediet voor heilig huisje henk een keer op is, het succes van henk was oek ut succes van goeie assistenten. maar buten ut feit dat henk verder een prima persoan is en echt wel ut nodige voor de club betekent en deen het,je kenne iemand niet eeuwig in ut zadel houwe at we nou denkbeeldig helemaal afgliede en de toekomst van ons clubke bestaat voortaan alleen uut  met doen als competitie vulling en nooit hoger eindige dan 15e.........hoeveel krediet behoud henk dan?

verder kom ik in de rust niet in de kleedkamer dus ik weet niet hoe ut er dear aan toe gaat of henk daar tekeer gaat of dat sommige spelers elkaars us lekker uutkaffere en de waarhied seggu?    van henk is bekend dat ie in het openbaar niemand afvalt niet sien eigen speulers en wie dan oek maar in de club of van de tegenpartij....misskien dat je daer op basseerd misskien us denkuh van henk zacht gekookt ei...... maar nogmaals ik hoop dat het sportieve tij gaat keren en dat we met sien allen weer us naar de oldehove kenne om henk toe te zingen en een geweldig feestje viere kennu de trainer zit altied op de skopstoel en dat wete su mar al te goed.

papier

Met de slechte resultaten was een ander wel ontslagen, dat hebben we letterlijk gezien bij Ultee. Henk heeft het niet beter gedaan, denk dat Henk vervangen het ook niet beter gaat maken denk ik. Wat mij betreft hebben we goed doorgeselecteerd en nieuwe spelers gehaald die meer passen bij het voetbalidee van Henk. Helemaal zijn we er nog niet, zo zitten we eigenlijk nog met Poll die gehaald is door Reijnen maar een nieuwe linksback in de weg zit. Ik zie RKC hem ook niet overnemen dus denk dat pas volgend seizoen wat kunnen verwachten.

Destroyer

Vanavond winnen we  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sk13

Nou gezien de opstelling, heb ik daar heel hard hoofd in

AL

Totaal de kluts kwijt of niet dan?