Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 09, 2024, 14:27:15
jullie doen net alsof voetbal abracadabra is. Doe niet zo moeilijk, Slot zei dat ze vooral achterin op de 0 speelden want voorin was het zo goed dat ze toch wel een goal zouden maken. Is dat abracadabra?  Hij heeft kwaliteit en Henk had dat niet. Slot heeft 2 toppers naast hem die ook precies hetzelfde denken. Hij hoeft alleen maar op zijn eigen ploeg te letten en Henk moet op alles letten en dat kan niet wat ik hier al zovaak heb neergezet. Een goede assistent!
Goed verwoord.  _O_

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 15:01:46
Met Diemers ipv een extra assistent kan het ook goed uitpakken. In het veld direct iets aanpassen is nog beter dan dat het van de bank moet komen.
Exact, zou best eens heel goed kunnen uitpakken.

Bankzitter

Je kan 10 man op de bank zetten maar als de spelers in het veld te onervaren of niet professioneel genoeg zijn helpt dat ook niet.
Ik denk echt dat met wat oudere/slimmere spelers op het middenveld al veel is opgelost.

En dan hopelijk een keeper die eens een punt voor je pakt en een spits die de kansen afmaakt. Want als de resultaten goed zijn hoor je niemand over taktiek of de samenstelling van de TS.

Wat wel beter kan dat zijn de afspraken bij dode spelmomenten.
Weet niet of vd Vlag dat doet, maar zowel aanvallend als vededigend moet dat veel beter.

666

Henk heeft veel krediet bij mij en hij moet (met de selectie zoals hij die nu heeft) presteren.. er zijn een hoop slapzakken weggegaan waaraan hij zich niet meer hoeft te ergeren. Ik denk dat je tot aan de winterstop pas kan zien waar we staan en of Henk het nu wel op de rit krijgt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

Citaat van: HanBerger058 op september 09, 2024, 14:20:19
Er staat nergens dat er niet gesproken wordt of discussie plaatsvindt, dat zal vast. Maar het effect, rendement..de verandering(en) zijn weinig zichtbaar..

In mijn ogen is het vaak zo dat er op het veld iig weinig veranderd. Weinig in specifieke tactische situaties of een bepaalde periode waarin we zitten (schorsingen/blessures) en zeker weinig tijdens wedstrijden.

(speciaal voor jou heb ik vaak gebruikt in plaats van feitelijk en weinig i.p.v. niet  :D)

Maar in mijn ogen gaan we nu wat te ver van de inhoud weg en iets teveel in de vorm. Of iets al dan niet feitelijk is of genoemd moet worden, dat is wat het is. De voetbalinhoud is veel belangrijker in mijn ogen.


Daarom weer op de inhoud: het is veel van hetzelfde, zelfde trucje met andere spelers en imo weinig zichtbare tactische groei, ingrijpen of variaties om voorspelbaarheid en bestrijdbaarheid voor te blijven of te counteren..

Die woordjes hoef je van mij niet te veranderen, daar zit het niet in. Van mij mag jij best vinden dat er geen vooruitgang is en dan hoef je ''geen'' niet te veranderen voor ''weinig''. Want dat is jouw mening, en blijf die vooral ook houden hier.

Gaat mij er vooral om dat ik vind dat we moeten voorkomen dat wij onze eigen simpele mening gaan zien als feiten en daarmee inhoudelijke discussies verliezen met als gevolg dat we alleen maar meningen zitten te zenden in plaats van samen tot nieuwe (waardevolle) inzichten te komen.  :proost




Andy King

Citaat van: Huizem op september 09, 2024, 11:34:55
Met alle respect, met deze spelers moet je gemakkelijk bij de 1e 8. Lukt dat niet, dan is er toch meer aan de hand.

Zullen nu eerst eens de komende wedstrijden afwachten? I.p.v. het hoogdravende geroeptoeter  door velen op dit forum.

Holwerd voor Cambuur

Wanneer is die doelstelling eigenlijk uitgesproken door Lambooij? Ik kom alleen dit stuk uit een interview tegen van 14 juni:
"Lambooij wil komend seizoen met SC Cambuur bovenin meedraaien. ?We willen lang blijven meedoen en ik zou tevreden zijn als we in de top-5 eindigen."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 09, 2024, 17:30:01
Wanneer is die doelstelling eigenlijk uitgesproken door Lambooij? Ik kom alleen dit stuk uit een interview tegen van 14 juni:
"Lambooij wil komend seizoen met SC Cambuur bovenin meedraaien. ?We willen lang blijven meedoen en ik zou tevreden zijn als we in de top-5 eindigen."

Zojuist wederom in de sportcast.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op september 09, 2024, 17:32:13
Zojuist wederom in de sportcast.  :y

Ah zover was ik nog niet. Dacht dat die 's avonds pas online kwam.. Straks ff luisteren :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Even zelf trainen en dan lekker relaxen met de podcast ... geen spoilers graag (just kidding).

Inferno-058

Citaat van: Andy King op september 09, 2024, 16:46:35
Zullen nu eerst eens de komende wedstrijden afwachten? I.p.v. het hoogdravende geroeptoeter  door velen op dit forum.
Afwachten, tja dat doen we ruim 2 seizoenen al. Altijd maar hopen op beter... Henk mag aan de bak en moet stoppen met die indekpraatjes. Play offs, en strikt genomen top 5. Geen excuses.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik dacht dat Lambooij Technisch Manager is en geen Technisch Directeur. Hij lijkt me dan ook niet de leidinggevende van Henk. Dat moet toch een directeur zijn. En hij is zeker geen werkgever, zoals hier ook genoemd is. Hij is namelijk ook werknemer zoals alle mensen die in dienst zijn bij Cambuur.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Henk en Lambooij hebben nu een selectie kunnen samenstellen waarmee het mogelijk moet zijn ons weer van leuk en aantrekkelijk voetbal te voorzien. Dat is wat mij betreft een doelstelling waarmee velen kunnen dealen. PO moet mogelijk zijn wat mij betreft en wat beiden nu roepen is iets wat we hun pas aan het eind van de competitie op kunnen beoordelen.

denistel

Citaat van: Vlampiep op september 09, 2024, 18:39:13
Henk en Lambooij hebben nu een selectie kunnen samenstellen waarmee het mogelijk moet zijn ons weer van leuk en aantrekkelijk voetbal te voorzien. Dat is wat mij betreft een doelstelling waarmee velen kunnen dealen. PO moet mogelijk zijn wat mij betreft en wat beiden nu roepen is iets wat we hun pas aan het eind van de competitie op kunnen beoordelen.

eerst moet iedereen topfit zijn dan kun je bouwen aan een vast team

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 09, 2024, 18:46:19
eerst moet iedereen topfit zijn dan kun je bouwen aan een vast team
Su ist en niet anders.