Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2024, 12:10:30
Bedreigen en het negativisme zijn 2 verschillende dingen. Bedreigen is onacceptabel. Echter mag men best wel kritisch zijn. Het is al 2 seizoen dramatisch en momenteel loopt het ook niet lekker. Ik denk dat veel mensen een ander verwachtingspatroon hadden.

En zie daar het probleem.

Cambuur is een 'grote' club in supportersaantallen en fanatisme voor de club, maar qua centjes niet echt.

En mensen zoals Nijp, Trainert, Wiekie en ook jij blijven zo ontzettend hangen in het negatieve dat dat gewoon doorslaat door de hele club. Denk jij dat spelers en staf hier en/of op Twitter niks meelezen?

Jullie zijn toxic.

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2024, 12:10:30
Bedreigen en het negativisme zijn 2 verschillende dingen. Bedreigen is onacceptabel. Echter mag men best wel kritisch zijn. Het is al 2 seizoen dramatisch en momenteel loopt het ook niet lekker. Ik denk dat veel mensen een ander verwachtingspatroon hadden.

Klopt. Het loopt (nog) niet lekker. Neemt niet weg dat er van alles gebeurt. Selectie is behoorlijk vernieuwd. En dat binnen het (beperkte) budget. Dat vind ik knap. Nu de resultaten daarvan nog.

Inferno-058

#3347
Citaat van: Poetser op september 07, 2024, 12:13:36
En zie daar het probleem.

Cambuur is een 'grote' club in supportersaantallen en fanatisme voor de club, maar qua centjes niet echt.

En mensen zoals Nijp, Trainert, Wiekie en ook jij blijven zo ontzettend hangen in het negatieve dat dat gewoon doorslaat door de hele club. Denk jij dat spelers en staf hier en/of op Twitter niks meelezen?

Jullie zijn toxic.
8P

De club heeft een top 5 begroting in de KKD, we staan nu 17e (!). Met mensen zoals jou zal de club nooit groter worden. Trouwens je moet niet zo wij tegen jullie denken. Waar zal de club meer aan hebben? Berichten dat het niet goed gaat en dat dat en dat verbeterd kan worden of positieve berichten dat alles goed gaat en we gewoon zo door moeten gaan momenteel? Ik denk het eerste.

Bankzitter

#3348
Alles staat een paar punten van elkaar af met nog 34 wedstrijden te gaan. De ranglijst zegt nog helemaal niks.

Er is flink doorgeselecteerd , daar is lef en daadkracht voor nodig.
Niet denken , laten we het nog eens proberen met vOsch, vKaam of vdWater , wat de makkelijkste weg zou zijn voor een TD.
Daar mis ik wel wat de waardering voor.

Enige minpunt is de late verkoop van Smit , waarbij we een gokje moesten nemen met de spits.
Daarintegen is van de Water wel uitstekend vervangen met Alhaft en Diemers is voor ons buitencategorie.

Er stroomt veel jeugd door, wat op termijn ook meer (financi?le) mogelijkheden gaat geven. (zie Smit)

Het misschien nog gaat niet zo snel als we gehoopt hadden , maar er wordt echt hard gewerkt weer de weg omhoog te vinden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2024, 12:42:36
8P

De club heeft een top 5 begroting in de KKD, we staan nu 17e (!). Met mensen zoals jou zal de club nooit groter worden. Trouwens je moet niet zo wij tegen jullie denken. Waar zal de club meer aan hebben? Berichten dat het niet goed gaat en dat dat en dat verbeterd kan worden of positieve berichten dat alles goed gaat en we gewoon zo door moeten gaan momenteel? Ik denk het eerste.
Je hebt een punt als je aangeeft dat een club meer heeft aan het doorgeven van verbeterpunten, maar wees eerlijk en lees anders de laatste 50 posts van een aantal forumgenoten terug en ik garandeer je dat het 95% puur negatief is zonder ook maar een greintje opbouwende kritiek. Alleen maar neersabelen van staf en spelers. Dat kan ook opbouwender denk ik dan. Sterker: als Henk duidelijk stelt dat spelers ook veel lezen en er last van hebben dan zou ik ook de volgende stelling kunnen poneren: het gaat mede zo slecht (al meer dan 2 jaar) omdat er al 2 jaar voornamelijk shit over iedereen heen gestort wordt. Beetje overdreven natuurlijk, maar ik ben er van overtuigd dat kritiek beter overkomt als het onderbouwd wordt en enigszins opbouwend is.

Sonnema

Citaat van: Poetser op september 07, 2024, 12:13:36
En zie daar het probleem.

Cambuur is een 'grote' club in supportersaantallen en fanatisme voor de club, maar qua centjes niet echt.

En mensen zoals Nijp, Trainert, Wiekie en ook jij blijven zo ontzettend hangen in het negatieve dat dat gewoon doorslaat door de hele club. Denk jij dat spelers en staf hier en/of op Twitter niks meelezen?

Jullie zijn toxic.

Of zijn het mensen die net even wat meer weten en daarom hun mening geven over dat wat er speelt en wordt gezien. Henk bedreigen of zijn familie er in betrekken is nooit goed te praten, laten we dat voorop stellen. Misschien moeten we eens verder kijken dan de trainer, en kijken wie hebben van bovenaf invloed en bepalen het beleid. Trainer is verantwoordelijk voor het spel en de tactiek, en als je assistenten geen uitstraling hebben en er wordt niet naar geluisterd. Wat kan een trainer daar aan doen, deze 2 heren waren Henk zijn eerste keuze niet. Als er van bovenaf fouten worden gemaakt zit je met mensen in je organisatie die je niet de laan uit kunt sturen. En ja dan moeten ze een plek hebben en dan maar het beste er van maken. En daarom zeg ik Henk kan niet alles zeggen, want hij blijft netjes naar buiten.

Cambuur Groningen

Citaat van: Sonnema op september 07, 2024, 13:31:16
Of zijn het mensen die net even wat meer weten en daarom hun mening geven over dat wat er speelt en wordt gezien. Henk bedreigen of zijn familie er in betrekken is nooit goed te praten, laten we dat voorop stellen. Misschien moeten we eens verder kijken dan de trainer, en kijken wie hebben van bovenaf invloed en bepalen het beleid. Trainer is verantwoordelijk voor het spel en de tactiek, en als je assistenten geen uitstraling hebben en er wordt niet naar geluisterd. Wat kan een trainer daar aan doen, deze 2 heren waren Henk zijn eerste keuze niet. Als er van bovenaf fouten worden gemaakt zit je met mensen in je organisatie die je niet de laan uit kunt sturen. En ja dan moeten ze een plek hebben en dan maar het beste er van maken. En daarom zeg ik Henk kan niet alles zeggen, want hij blijft netjes naar buiten.
Of het zijn mensen die zeggen dat ze net even wat meer weten alsof ze zo close zijn met Henk dat Henk aan hun wel zal vertellen wat hij werkelijk denkt omdat dat bijzonder interessant overkomt. Alsof Henk na de training even de tribune opkomt en aan de zogenaamde kenners doorgeeft wat er werkelijk speelt? Daar geloof ik dan weer niets van :)

Mike SCC

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2024, 12:10:30
Bedreigen en het negativisme zijn 2 verschillende dingen. Bedreigen is onacceptabel. Echter mag men best wel kritisch zijn. Het is al 2 seizoen dramatisch en momenteel loopt het ook niet lekker. Ik denk dat veel mensen een ander verwachtingspatroon hadden.

Opbouwende kritiek is wat anders dan je onvrede dusdanig uiten dat de familie van de trainer zich er niet meer prettig bij voelt om op de tribune te zitten. Dat is echt not done en totaal niet wat Cambuur als club betekent.

okkele

Citaat van: poelie-lwd op september 07, 2024, 11:43:24
Henk de Jong krijgt kwetsende berichten: OPHEF!!
Ype Smid wordt fysiek bedreigd en zelfs weggejaagd: krekels...

Wonderlijk hoe selectieve verontwaardiging werkt  :zucht
alles rond lodeweges is tock ook om je kapot te schamen,werd hier ook over getypt alsof het rechtvaardig was  :R
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Sonnema

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2024, 13:36:45
Of het zijn mensen die zeggen dat ze net even wat meer weten alsof ze zo close zijn met Henk dat Henk aan hun wel zal vertellen wat hij werkelijk denkt omdat dat bijzonder interessant overkomt. Alsof Henk na de training even de tribune opkomt en aan de zogenaamde kenners doorgeeft wat er werkelijk speelt? Daar geloof ik dan weer niets van :)

Jij moet nu niet alles gelijk op Henk zijn bordje neerleggen, er zijn meer met een functie.

denistel

#3355
henk zegt toch zelf ook steeds dat ie niet weer zo,n seizoen als het vorige
wil en dat we de po moeten halen dus dat is het zelfde als de meeste
supporters willen en denken. en het denk ik terecht dat er kritisch naar
wordt gekeken en dat we aanpakken en het wat anders moeten doen
en niet zo door gaan zoals het nu gaat, wat ik al eerder zei in alle geledingen
van de club kan het wel scherper/pittiger zonder daarbij over de grens te gaan.

denistel

#3356
Citaat van: oscarsielstra op september 07, 2024, 11:29:04
Ik mis een inhoudelijks analyse van ons voetbal systeem, de kwaliteit die we daarvoor hadden/nu hebben.
Verdedigend is het al 2 jaar "behelpen". Aanvallend is/was er weinig creativiteit.
Etc. etc.
Hopelijk wordt dat ook eens uitgelegd en besproken.

een goeie daar gaat het te weinig over

Cambuur Groningen

Citaat van: Sonnema op september 07, 2024, 14:17:57
Jij moet nu niet alles gelijk op Henk zijn bordje neerleggen, er zijn meer met een functie.
Dat is mijn punt niet, maar misschien was het niet helder verwoord: mijn punt is meer dat iedereen maar van alles kan roepen, maar dat voor mij geen feiten zijn. Feit is wel dat Henk kennelijk berichten ontvangt die kwetsend zijn voor hem en zijn naasten. Daar zou iedere reactie op moeten zijn: onaanvaardbaar, punt.

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2024, 11:51:41
Beide is fout toch? Maar het gaat hier over Henk in het hier en nu. Als je dan toch met dieren gooit, iets met oude koeien uit de sloot halen?.

Wacht even. Beide is fout maar bedreiging Ype valt onder de noemer 'oude koeien uit de sloot halen'

Selectief in optima forma
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

#3359
Citaat van: poelie-lwd op september 07, 2024, 15:59:50
Wacht even. Beide is fout maar bedreiging Ype valt onder de noemer 'oude koeien uit de sloot halen'

Selectief in optima forma
Ik zeg twee dingen: het is fout om Ype te bedreigen en het is tevens een ouder feit. Derhalve is het ook een oude koe. Dat mag jij selectief noemen, je haalt de oude koe er tenslotte zelf bij. Je had het ook kunnen laten bij: klopt, belachelijk dat Henk berichten ontvangt die kwetsend zijn.